Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Dennis1808 wrote:</div>
Zouden ze het aandurven om SBTRKT te boeken?

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>gguuss wrote:</div>
Ik mis ook nog wat dance namen. Je hebt natuurlijk prodigy en the chemical brothers voor op de mainstage. Maar iets als Boyz Noise, Gesaffelstein, Goose of Disclosure zijn wat mij betreft méér dan welkom!
icon_smile.gif

SBTRKT zou er afgelopen jaar ook staan, maar dat werd toen afgelast.

Werd dat toen niet afgelast vanwege het voetbal??

Wat een schande was dat zeg. Begrijp me niet verkeerd ik ben groot voetbalfanaat, maar als je die wedstrijd wil zien ga je maar naar the hive. Onbegrijpelijk dat ze een act daarvoor cancellen. (of was dat niet zo?)

Dat was inderdaad de reden, kan er nog steeds kwaad om worden. Zeker omdat SBTRKT in november (voor mij) het beste optreden van 2014 weggaf in de Melkweg. Echt een gemiste kans voor veel mensen dus.

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>

Ik mis ook nog wat dance namen. Je hebt natuurlijk prodigy en the chemical brothers voor op de mainstage. Maar iets als Boyz Noise, Gesaffelstein, Goose of Disclosure zijn wat mij betreft méér dan welkom!
icon_smile.gif

Wat een schande was dat zeg. Begrijp me niet verkeerd ik ben groot voetbalfanaat, maar als je die wedstrijd wil zien ga je maar naar the hive. Onbegrijpelijk dat ze een act daarvoor cancellen. (of was dat niet zo?)

Dat was inderdaad de reden, kan er nog steeds kwaad om worden. Zeker omdat SBTRKT in november (voor mij) het beste optreden van 2014 weggaf in de Melkweg. Echt een gemiste kans voor veel mensen dus.

Duizendste keer: dat optreden is afgelast op initiatief van zijn management/platenlabel.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Gloeilamp wrote:</div>

icon_smile.gif

Duizendste keer: dat optreden is afgelast op initiatief van zijn management/platenlabel.

Excuses, dat heb ik gemist.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Foofighter wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>
Schrijf The Tallest Man On Earth maar af, doet OLT Rivierenhof.

Waar heb je dat gezien?

Pitchfork heeft zijn volledige zomertour gepubliceerd, met 25/6 in OLT.

Damn dan nog tijdens Werchter ook… Echt zonde

Het is 24/06, maakt het ineens al een pak beter :)

Pinkpop telt 3 headliners: Muse(Rock Werchter), Foo Fighters(Rock Werchter), Robbie Williams(TW Classic). ook Pharrel staat op zowel pinkpop als werchter, echter dus niet als headliner op Pinkpop.

Morgen is er die persconferentie van Pinkpop - rechtstreekse concurrent van Werchter. Die persconferentie is vrij belangrijk voor Pinkpop waarmee ze ook heel wat aandacht naar zich toe trekken. Werchter kan de aandacht dan weer naar zich terugtrekken door ook met namen te komen OF! met een missende headliner(Vrijdag).

@ Fonske daar hoop ik stiekem ook op. Ben ook wel benieuwd of Smeets nog iets nieuws uit zijn hoed tovert.

Een naam die ik nog niet langs heb zien komen: Stereophonics. Hebben een nieuw album aangekondigd en festivals in de zomer staan. Altijd betrouwbaar voor een goed optreden rond 18.00 uur.

Ik ga me helemaal kapot lachen als Werchter om 12:00 met een vrijdag headliner komt, op het moment dat de Pinkpop-presentatie is.

<div class="d4p-bbt-quote-title">dEUS wrote:</div>
is daar sprake van, of een stiekeme hoop?

Stiekeme hoop, het zou toch wel een mooie in-your-face-actie zijn naar Pinkpop
icon_biggrin.gif

Het zou op dat vlak interessanter zijn om vrijdag grote namen/headliner te geven, nog even de twijfelaars vlak voor de Pinkpop-vvk naar deze kant trekken. Iets wat ik eigenlijk nog zie gebeuren ook.

Les Ardentes zorgt ervoor dat we The Hives en Mount Kimbie niet moeten verwachten.

Geen The Hives, daar ben ik wel blij om.

Vergeet mijn bericht van gisteren waarbij ik aan Stromae dacht voor de Boutique-headliner. De dag van Werchter Boutique is de dag dat hij op NOS Alive staat.

Users who are viewing this thread