Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:</div>
Ik hoop vandaag op een leuke lading namen, en op een bestelling van palletje goed weer! Want dat was vorig jaar ook VER te zoeken!

Viel wel mee hoor, dat slechte weer, alleen die laatste dag was wel kut. Ik had niets van die enorme regenbui meegemaakt want ik stond redelijk vooraan bij Passenger, ik kom buiten en het terrein was een enorme rotbende geworden. Later nog iemand rechts van het mainstage iemand zien zwemmen in een modderpoel, heb de held maar een pilsje gegeven.

Alleen donderdag was een beetje fatsoenlijk weer volgens mij hoor. De rest was grauw en koud en koud en nat...

Main Square heeft gisteren vrij onopgemerkt Sheppard en Circa Waves aan de lineup toegevoegd. Sheppard in de aankondiging van vanavond dan?

Alleen donderdag was een beetje fatsoenlijk weer volgens mij hoor. De rest was grauw en koud en koud en nat…

Oei... nu moet ik echt diep in mn geheugen graven hoor...
Ik weet dat dag -1 op The Hive redelijk warm was. Op dag 1 van Werchter was het iets van 30 graden ofzo.Op dag 2 was het ook prima te doen. Dag 3 kan ik me nog herrinneren dat het inderdaad ook regende bij The Black Keys, maar dat viel nog te overzien.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:</div>
Alleen donderdag was een beetje fatsoenlijk weer volgens mij hoor. De rest was grauw en koud en koud en nat…

Oei… nu moet ik echt diep in mn geheugen graven hoor…
Ik weet dat dag -1 op The Hive redelijk warm was. Op dag 1 van Werchter was het iets van 30 graden ofzo.Op dag 2 was het ook prima te doen. Dag 3 kan ik me nog herrinneren dat het inderdaad ook regende bij The Black Keys, maar dat viel nog te overzien.

Vrijdag was ook best prima, vooral 's ochtends en 's middags warm. 's Avonds werd het wel minder en tijdens Arctic Monkeys en Paolo Nutini heeft te een beetje geregeld. Zaterdag was wel ruk. Heb toen door het heerlijke getik van de regen tot een uur of 11 geslapen, wat een record is op een festival voor mij. Van die dag herinner ik me vooral dat het tussen Black Keys en Pearl Jam echt wel regende, maar zodra PJ begon stopte het(trek zelf je conclussies maar ;) ). Over die zondag zullen we het maar niet hebben lijkt mij

Wie heeft er nou ineens verzonnen dat er nog een aankondiging komt vandaag? In elk geval hoop ik nog op Flying Lotus en Goat vanuit DTRH. Weezer mag ook komen, maar zijn al enorm lang niet in Europa geweest dus ik vrees ervoor.

Joh, ik was vorig jaar strontziek geworden op RW. De eerste anderhalve dag was prima. Daarna is het alleen maar kutweer geweest. Het erge is, ik ben echt nooit ziek maar had het tijdens het festival goed te pakken. Super zonde!

Hoop idd op beter weer dit jaar. En zou er vanmiddag wat bekend worden gemaakt denken jullie?

Wie heeft er nou ineens verzonnen dat er nog een aankondiging komt vandaag? In elk geval hoop ik nog op Flying Lotus en Goat vanuit DTRH. Weezer mag ook komen, maar zijn al enorm lang niet in Europa geweest dus ik vrees ervoor.

Is best logisch gezien ze al weken achter elkaar aankondigen op vrijdag om 4 uur, en als ( ook al is dat niet nodig ) antwoord op Pinkpop. Denk alleen dat alle drie de namen niet gaan komen helaas. Zie FLying Lotus nog wel als afsluiter op Dour, Goat is te alternatief en Weezer heeft toch nog helemaal geen datums in Europa?

Wie heeft er nou ineens verzonnen dat er nog een aankondiging komt vandaag?

We krijgen nu al anderhalve maand elke vrijdag wat, dus lijkt me best aannemelijk ;)

En aangezien we aan de vooravond van ticketverkoop Pinkpop en van de grote Pukkelpopaankondiging staan lijkt het verstandig om vandaag die laatste headliner naar buiten te gooien.

Nee oke, ben er niet zo erg mee bezig dat ik dat wist haha. Maar dan lijkt het me aannemelijk inderdaad.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

Is best logisch gezien ze al weken achter elkaar aankondigen op vrijdag om 4 uur, en als ( ook al is dat niet nodig ) antwoord op Pinkpop. Denk alleen dat alle drie de namen niet gaan komen helaas. Zie FLying Lotus nog wel als afsluiter op Dour, Goat is te alternatief en Weezer heeft toch nog helemaal geen datums in Europa?

Flying Lotus is redelijk groot, maar toch niet groot genoeg om Dour af te sluiten? Bovendien zijn ze in de buurt he, want DTRH is in hetzelfde weekend. Goat zou inderdaad wel eens te alternatief kunnen zijn. Weezer heeft inderdaad al tien jaar geen Europese optredens gegeven ongeveer, maar ik hoop er toch heel erg op. Want Weezer zou wel mooi op Werchter passen hoor.

Flying Lotus is redelijk groot, maar toch niet groot genoeg om Dour af te sluiten? Bovendien zijn ze in de buurt he, want DTRH is in hetzelfde weekend. Goat zou inderdaad wel eens te alternatief kunnen zijn. Weezer heeft inderdaad al tien jaar geen Europese optredens gegeven ongeveer, maar ik hoop er toch heel erg op. Want Weezer zou wel mooi op Werchter passen hoor.

Ik zie ze het nog doen hoor, Flying Lotus is gewoon een van dé publiekslievelingen op Dour. Maar hij staat ook in de buurt tijdens Pukkelpop, dus daar geld op zetten lijkt me veiliger.

En die gitarist van Weezer beweert bij hoog en laag dat die vliegangst opgelopen heeft. Hoe het komt dat ze dan wel UK optredens doen is mij een raadsel.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

Ik zie ze het nog doen hoor, Flying Lotus is gewoon een van dé publiekslievelingen op Dour. Maar hij staat ook in de buurt tijdens Pukkelpop, dus daar geld op zetten lijkt me veiliger.

En die gitarist van Weezer beweert bij hoog en laag dat die vliegangst opgelopen heeft. Hoe het komt dat ze dan wel UK optredens doen is mij een raadsel.

En als Flume wordt gezien als eventuele afsluiter zal Flying Lotus dat wel zeker zijn. En dat van Weezer vind ik inderdaad maar een vreemd verhaal..

Weezer kan je sowieso 100% afschrijven. Staan in het weekend van Werchter op het Loudwire Music Festival te Colorado.
Misschien heel kleine kans dat ze nog in augustus naar Europa komen, maar ook die kans acht ik zeer klein. Helaas!

Weezer kan je sowieso 100% afschrijven. Staan in het weekend van Werchter op het Loudwire Music Festival te Colorado.
Misschien heel kleine kans dat ze nog in augustus naar Europa komen, maar ook die kans acht ik zeer klein. Helaas!

Helaas inderdaad, zou ze graag zien .. maar neen ! ik ben bang dat we die kans niet / tot niet snel meer krijgen!

Ze lopen op vorig jaar in ieder geval nog wel wat achter, toen waren er op deze datum 58 namen bekend (en op 28 februari 65). Toen waren de combitickets trouwens al uitverkocht. Erg benieuwd wie er tussen de aankondiging van vanmiddag zou kunnen zitten.

Ze lopen op vorig jaar in ieder geval nog wel wat achter, toen waren er op deze datum 58 namen bekend (en op 28 februari 65). Toen waren de combitickets trouwens al uitverkocht. Erg benieuwd wie er tussen de aankondiging van vanmiddag zou kunnen zitten.

Mjah, nu vind niemand dat echt heel erg denk ik. De lineup ziet er tot nu toe gewoon meer dan prima (imo) uit. En ja, hopen op nieuwe namen voor vrijdag :D

Ik verzoek de goden om Modest Mouse, Belle & Sebastian, Johnny Marr, Jack white en the Wu-Tang Clan.

Editors posten juist op Facebook dat opnames voor 5e album zijn afgerond en nu gemixt gaan worden...

Users who are viewing this thread