Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">amoors wrote:</div>
John mayer staat halfweg juni op festivals in noorwegen en denemarken.<br><br>
Mischien een kansje dat ie op werchter staat?

om het dan maar even te zeggen zoals ik dat graag wil:

Da ie maar weg ble .. ik hoef zenne kop nie te zien op RW.. wanne bagger muziek..

tenzij die met zijn trio komt. :D

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>amoors wrote:</div><br>
John mayer staat halfweg juni op festivals in noorwegen en denemarken.<br><br><br>

Da ie maar weg ble .. ik hoef zenne kop nie te zien op RW.. wanne bagger muziek..

tenzij die met zijn trio komt.
icon_biggrin.gif

Tja, als het leuk trio is ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB7x wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Fonneke wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>amoors wrote:</div><br><br>
John mayer staat halfweg juni op festivals in noorwegen en denemarken.<br><br><br><br>

tenzij die met zijn trio komt.
icon_biggrin.gif

Tja, als het leuk trio is
icon_wink.gif
John Mayer trio is geweldig, maar ik zie het helaas niet gebeuren.
Zonder trio mag hij ook wel komen van mij, meest ondergewaardeerde gitarist van deze tijd denk ik.

Zonder trio mag hij ook wel komen van mij, meest ondergewaardeerde gitarist van deze tijd denk ik.

Ja en nee, er zijn veel en veel betere gitaristen die helemaal niet bekend zijn. Zoek chris buck op, heerlijk.

Ja omdat ik laatst met iemand in gesprek was die helemaal niet wist dat john mayer een gitarist is. Haha

Ah nee, ik dacht dat die kerel alleen een UK tour deed? Hopen dat ie niet naar RW komt, maar ik vrees van wel. Doe dan toch liever Tom Odell, als je dan toch singer-songwriters wilt...

Ed Sheeran mag van mij wel komen als hij nog steeds alles alleen doet tijdens zn optreden. Dat is best wel tof om te zien. Iig een stuk beter dan passenger, Maar ik heb toch liever een goeie rockband.

<div class="d4p-bbt-quote-title">RobertDelft wrote:</div>

Ja en nee, er zijn veel en veel betere gitaristen die helemaal niet bekend zijn. Zoek chris buck op, heerlijk.

Ja omdat ik laatst met iemand in gesprek was die helemaal niet wist dat john mayer een gitarist is. Haha
Een van de meeste ondergewaardeerde dan. Wist ik eerlijk gezegd ook niet, voordat ik fan werd. Ik zal straks even kijken, nu nog stage enzo.

De beste gitaristen spelen gewoon in bands. Daar val je bovendien sowieso minder op dan als singer-songwriter

Ed Sheeran op Pinkpop, zal die ook naar hier komen zeker? Jakkes.

Ben er wel zeker van. Subheadliner in The Barn? Of misschien zelfs afsluiter? Het lukte Ben Howard vorig jaar ook, en ik schat Sheeran zeker niet lager in qua populariteit.

Past wel in het rijtje… Passenger, Jack Johnson, Ed Sheeran…
Of we er echt blij van moeten worden….?

Jack Johnson staat boven allemaal die figuren, oude vedette!
Ed Sheeran en John Mayer zie ik graag. Al zal vooral de eerste een, naar mijn mening, te hoge spot krijgen..

Vorige keer stond hij al vroege avond in de Barn, dus een late namiddag Main Stage of subheadliner Barn lijkt me geen onlogische positie.

Omdat er toch altijd singer-songwriters komen, doe dan Jason Isbell, Damien Jurado, Ryan Adams of zelfs George Ezra. Maar zie geen van deze namen komen eerlijk gezegd.

John mayer staat halfweg juni op festivals in noorwegen en denemarken.<br>

Dat zal mooi zijn. Ik heb al een tijdje een voorgevoel dat ie de Barn op donderdag zal afsluiten. Zal wel grappig zijn als mijn voorspelling uitkomt. Ik denk dat de mensen die niet van Metallica houden hier een uitstekend alternatief mee zullen hebben voor de donderdagavond.

Ed Sheeran is voor mij ook welkom. Die zal wel s'avonds ergens in de Barn staan zodat anderen een mooi alternatief hebben op Main Stage. Behalve dan tijdens KOL :-)

bad religion gaat deze zomer dor europa touren, zou ook nog een kans zijn voor werchter.
Ze zij wel oud geworden... zie toch liever blink 182 ofzo

Passen volgende groepen bij de huidige Line-up? of bestaat de kans dat ze komen?

Beck Ja/Nee?
Gabriel Rios Ja/Nee?
White Lies Ja/Nee?
Eagles Of Death Metal Ja/Nee?
The Afghan Wings Ja/Nee?
Goose Ja/Nee?
Miles Kane Ja/Nee?
Beady Eye Ja/Nee?
The Prodigy Ja/Nee?
Bastille Ja/Nee?
Kasabian Ja/Nee?
Biffy Clyro Ja/Nee?
Billy Talent Ja/Nee?
Snow Patrol Ja/Nee?
Chase & Status Ja/Nee?

Persoonlijk dacht ik Eagles of death metal misschien op de dag van metallica en Kasabian maakt me niet uit als ze maar komen :)

White Lies is al half bevestigd volgens mij haha. Snow Patrol zou overigens wel een mooie naam zijn om op zondag onder Kings of Leon te zetten lijkt mij.

Users who are viewing this thread