Pfffffffffff Werchter…
Sinds ze dat nieuw podium erbij hebben gesmeten zijn er veel te veel one-hit wonders die telkens afkomen… Men had het nieuwe podium er gezet om kleine opkomende bands te kunnen programmeren, niet om de zoveelste zangeres met 1/2 hits er te laten koekeloeren.
Momenteel ziet het er voor mij zo uit:<br>
Zeker zien: Metallica, Pearl Jam, Black Keys, Jack Johnson, Pixies, Triggerfinger<br>
Mee met maten: Arctic Monkeys, KoL, Babyshambles, Major Lazor<br>
Eens van ver checken: Stromae, MGMT, Birdy<br>
Zegt me niets: Crystal Fighters, Franz Ferdinand, Ellie Goulding, Skrillex, Placebo
Die aankondiging van KoL heeft mij trouwens toch doen twijfelen om ticket te verkopen en nog snel 1 te kopen voor Hellfest ( beste hardrock/classic metal line up ever )
Naar mijn gevoel zal er effectief nog een Prodigy na KoL spelen, maar meer moet je niet verwachten. FF en Muse moet je echt niet meer over discussieren, Killers en Strokes mag je ook afschrijven. Worst case scenario is effectief<br>
30stm-Linkin Park-KoL-Netsky als laatste dag op de mainstage.
Ik zag hier<br>
- Manic Street Preachers voorbijkomen, DAT is een leuke naam!
Andere oudere namen liggen dan eerder in de aard van<br>
- The Specials: 1 vd meest legendarische optredens ooit in 2010, ook meeste pickpockets dat ik heb geweten…<br>
- Madness: Zeer leuke act om rond 16.00 uur te plaatsen of een voorlaatste spot op te eisen in de Barn.<br>
- Chemical Brothers: toch terug 2011 geleden, altijd feest!<br>
- Alice in Chains: topoptreden in 2010<br>
-<br>
Nieuwe namen dat ik nog zie/hoop komen:<br>
- Jacky de witten<br>
- Kaiser Chiefs ( misschien laatste dag KC-Editors-KoL om er heel mee te lachen
)<br>
- Seasick Steve<br>
- Blink 182 ( touren dacht ik, lijkt me wel plezant rond 15-16 uur )<br>
- Wolfmother ( altijd top rock n roll! )<br>
- 2manydjs
btw er hebben het hier veel mensen over Beck, ik hoop dat jullie Jeff Beck bedoelen…?<br>
Die andere Beck is toch een enorme nestzeiker!?