Rock Werchter 2025

Beetje off-topic, maar die is op dit moment in een soort mental breakdown zijn twitteraccount aan het volspuwen met wartaal. Bizar en ook wel enigszins fascinerend om te volgen.

Voor als je iets zoekt om de tijd te doden tot 16u:

Helaas reeds gezien, ja. Ik denk dat hij deze post persoonlijk opvatte.

• Haha
Waarderingen: Jamel
Persoonlijke realistische voorkeuren voor hopelijk straks:
The Haunted Youth, Kings of Leon, London Grammar, Sylvie Kreusch, Ramkot, Franz Ferdinand, Weezer, Arsenal
Copy-paste

Plus Jack White
Dan zijn de grote namen wel beklonken .
Fat Dog, Public Service Broadcasting, Wunderhorse, Marathon, Beabadoobee.
Deal

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Kanye West en Tame Impala zijn geruchten, maar Prince en Tina Turner zijn uitgelekt

Kanye wel iets meer dan geruchten hoor. Zoveel verschillende aanknopingspunten inmiddels, die kunnen we toch echt wel definitief opschrijven. Net als Prince en Tina idd.

Tame Impala geloof ik persoonlijk nog niet zo in. Maar die zullen ze wel geboekt hebben als stand-in voor Fender. Of als extra erbij voor in de Hive tent.

High Vis mag voor mij steeds op herhaling. Ik heb ze gemist vorig jaar op de Slope omdat een vriend zo nodig een goeie spot wou voor Foo Fighters. Ik had tickets voor Trix woensdag maar door ziekte terug moeten verkopen :(

• Leuk
Waarderingen: MeesPos
High Vis mag voor mij steeds op herhaling. Ik heb ze gemist vorig jaar op de Slope omdat een vriend zo nodig een goeie spot wou voor Foo Fighters. Ik had tickets voor Trix woensdag maar door ziekte terug moeten verkopen :(
Zondag nog een kans! (als je nog een ticket op ticketswap kunt scoren)

Sleep Token als barnhead voor zondag. 🤪
Kunnen maar dromen he.

Voor de rest graag:

Turnstile
Landmvrks
Jack White
The Haunted Youth
London Grammar
Thof Van Commerce
The Chats
Alt-J
Channel zero