Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje off-topic, maar die is op dit moment in een soort mental breakdown zijn twitteraccount aan het volspuwen met wartaal. Bizar en ook wel enigszins fascinerend om te volgen.
Voor als je iets zoekt om de tijd te doden tot 16u:
Persoonlijke realistische voorkeuren voor hopelijk straks:
The Haunted Youth, Kings of Leon, London Grammar, Sylvie Kreusch, Ramkot, Franz Ferdinand, Weezer, Arsenal
Beetje off-topic, maar die is op dit moment in een soort mental breakdown zijn twitteraccount aan het volspuwen met wartaal. Bizar en ook wel enigszins fascinerend om te volgen.
Voor als je iets zoekt om de tijd te doden tot 16u:
Persoonlijke realistische voorkeuren voor hopelijk straks:
The Haunted Youth, Kings of Leon, London Grammar, Sylvie Kreusch, Ramkot, Franz Ferdinand, Weezer, Arsenal
Kanye wel iets meer dan geruchten hoor. Zoveel verschillende aanknopingspunten inmiddels, die kunnen we toch echt wel definitief opschrijven. Net als Prince en Tina idd.
Tame Impala geloof ik persoonlijk nog niet zo in. Maar die zullen ze wel geboekt hebben als stand-in voor Fender. Of als extra erbij voor in de Hive tent.
Mijn wishlist:
Architects
Turnstile
Wunderhorse
Fat dog
High vis
Bad omens
Little simz
Doechii
Lambrini girls
One step closer
The Haunted youth
Cellini (live)
Mijn wishlist voor straks:
- Royal Otis
- Wunderhorse
- DJO
- Magdalena Bay
- Kingfishr
- The Haunted Youth
- Arsenal
- Turnstile
En onze Leuvense trots Jokke
High Vis mag voor mij steeds op herhaling. Ik heb ze gemist vorig jaar op de Slope omdat een vriend zo nodig een goeie spot wou voor Foo Fighters. Ik had tickets voor Trix woensdag maar door ziekte terug moeten verkopen
High Vis mag voor mij steeds op herhaling. Ik heb ze gemist vorig jaar op de Slope omdat een vriend zo nodig een goeie spot wou voor Foo Fighters. Ik had tickets voor Trix woensdag maar door ziekte terug moeten verkopen