DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.315
3.330
programma-1.png

Rock Am Ring / Rock Im Park 2025​

Datum: 6-8 juni 2025
Land: Duitsland
Capaciteit: 90000

Alle info:
https://festileaks.com/festival/rock-am-ring/2025/
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

TNFke

Support act
16 jan 2014
811
779
Slipknot is al bevestigd, Volbeat zal er ook wel weer staan en dan zal de derde plek gaan naar SOAD als ze toeren en anders vullen ze dat op met Muse.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.673
8.536
Slipknot is al bevestigd, Volbeat zal er ook wel weer staan en dan zal de derde plek gaan naar SOAD als ze toeren en anders vullen ze dat op met Muse.
Muse stond er 2 jaar terug nog toch? Zou eerder mijn geld op Metallica zetten denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.709
12.281
Ja ik ben ook wel benieuwd waarmee ze gaan komen. Afgelopen 2 edities verkochten niet erg goed, welke conclusies zullen ze daaruit trekken? Hopelijk is niet de oplossing nog meer gekke Duitse bands neerzetten.

Mocht Glastonbury komend jaar lukken dan zullen Graspop en Werchter waarschijnlijk afvallen. Mogelijk is RaR dan wel weer een leuk alternatief als ik mensen zo gek krijg om mee te gaan. Ik houd het dus met extra interesse in de gaten.
 
  • Wow
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.673
8.536
Mocht Glastonbury komend jaar lukken dan zullen Graspop en Werchter waarschijnlijk afvallen. Mogelijk is RaR dan wel weer een leuk alternatief als ik mensen zo gek krijg om mee te gaan. Ik houd het dus met extra interesse in de gaten.
Graspop valt af? Dat kan niet hè Jos:p Vraag maar aan @Jamel , Daar krijg je alleen maar spijt van
Maar zonder grappen begrijp wel dat je zo'n festival eens me wilt maken
 
  • Haha
  • Winning
Waarderingen: Jamel en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.709
12.281
Graspop valt af? Dat kan niet hè Jos:p Vraag maar aan @Jamel , Daar krijg je alleen maar spijt van
Maar zonder grappen begrijp wel dat je zo'n festival eens me wilt maken
Ja ik moet eerlijk zeggen dat het offer wel erg groot voelt. En misschien is er nog wel wat te bedenken dat ik wel een paar dagen Graspop doe. Als we dinsdagochtend weggaan zouden we dinsdagavond in Glastonbury kunnen zijn. Maar tegelijkertijd roepen we al jaren dat we het eens willen meemaken dus dan moeten we het ook echt eens gaan proberen. En eerdere ervaringen met RaR en Sweden Rock leren dat het ook gewoon erg leuk is om even de vertrouwde festivalbubbel uit te stappen en iets anders te proberen.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.673
8.536
Ja ik moet eerlijk zeggen dat het offer wel erg groot voelt. En misschien is er nog wel wat te bedenken dat ik wel een paar dagen Graspop doe. Als we dinsdagochtend weggaan zouden we dinsdagavond in Glastonbury kunnen zijn. Maar tegelijkertijd roepen we al jaren dat we het eens willen meemaken dus dan moeten we het ook echt eens gaan proberen. En eerdere ervaringen met RaR en Sweden Rock leren dat het ook gewoon erg leuk is om even de vertrouwde festivalbubbel uit te stappen en iets anders te proberen.
Ja ik kan het ook wel goed begrijpen, Glastonbury blijft toch een legendarisch festival en ik denk niet dat je er snel spijt van zal krijgen als ik de posts van de mensen hier moet geloven.

Enkel bij RaR niet heel veel vertrouwen meer in de programmering na de laatste jaren, hopelijk trekt dat weer wat bij ja. Al moet ik er ook bij zeggen dat ik op basis van de clashfinder me prima had vermaakt daar dit jaar ook al vond ik de line up op eerste gezicht erg zwak.
Wellicht dat ze met een Metallica boeking weer eens een betere ticketverkoop kunnen hebben in ieder geval, ze hebben daar wel een goed jaar nodig denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

TNFke

Support act
16 jan 2014
811
779
Muse stond er 2 jaar terug nog toch? Zou eerder mijn geld op Metallica zetten denk ik.
Ja, samen met Green Day (en die Italianen), die stonden er dit jaar ook al terug.
Metallica stond er vroeger veel, maar sinds 2014 opeens niet meer, dus daar vrees ik een beetje voor.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.751
3.492
Ja, samen met Green Day (en die Italianen), die stonden er dit jaar ook al terug.
Metallica stond er vroeger veel, maar sinds 2014 opeens niet meer, dus daar vrees ik een beetje voor.
Die hebben dan ook Rock am Ring een behoorlijk oor aangenaaid door in 2015 op Rock Im Revier te spelen nadat ze in 2014 zo stellig erover waren dat het een schande is dat RAR van de racebaan verjaagd werd.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
811
779
Die hebben dan ook Rock am Ring een behoorlijk oor aangenaaid door in 2015 op Rock Im Revier te spelen nadat ze in 2014 zo stellig erover waren dat het een schande is dat RAR van de racebaan verjaagd werd.
Just, dat mislukt circus dat 5x van locatie en naam was veranderd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.751
3.492
Just, dat mislukt circus dat 5x van locatie en naam was veranderd.
Ik was er nog bij ook, schaam me er wel voor. Kut ervaring trouwens zo'n festival uiteindelijk in een voetbalstadion. Al is het nog wel beter dan een modderbad waar we dit seizoen veel last van hebben...

Het enige wat ik me naast de soap en Metallica-boeking nog echt herinner is een goed optreden van een erg foute band: Bonaparte. Voor de rest alleen maar ellende.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

TNFke

Support act
16 jan 2014
811
779
Ik was er nog bij ook, schaam me er wel voor. Kut ervaring trouwens zo'n festival uiteindelijk in een voetbalstadion. Al is het nog wel beter dan een modderbad waar we dit seizoen veel last van hebben...

Het enige wat ik me naast de soap en Metallica-boeking nog echt herinner is een goed optreden van een erg foute band: Bonaparte. Voor de rest alleen maar ellende.
Voor mijn part mogen ze dat nog eens proberen, die affiche van Rock am Ring 2015 als counter was dik raak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken