DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.756
9.707
Rumour: Korn headliner

Other bands:
A Day To Remember
Korn en Slipknot als 2 van de 3 headliners lijkt me niet alleen een beetje veel uit eenzelfde vaatje, maar ook nog eens een mager beestje voor een festival van zo'n omvang.

Maar als ze er een soort themadag van maken met Korn/Sipknot op 1 dag, dan zou het wel wat logischer zijn. Iets wat ik Graspop ook nog wel zie doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.476
8.719
Hoe gaan ze dat doen? Chester lijkt me redelijk onvervangbaar?

Er waren een tijdje terug geruchten met een vrouw als zanger. Maar een Queen + Lambert is ook gewoon top toch? Ik zou er wel tickets voor willen halen in ieder geval, maar heb Linkin Park dan ook nooit live gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.348
2.687
Er waren een tijdje terug geruchten met een vrouw als zanger. Maar een Queen + Lambert is ook gewoon top toch? Ik zou er wel tickets voor willen halen in ieder geval, maar heb Linkin Park dan ook nooit live gezien
Ik wil het dan toch eerst eens horen.
Ik vond hun laatste concert al niet zo denderend.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.393
6.078
Zal aan mij liggen. Maar ik vind schermen of andere zanger geen oplossing…
Voor mij is dat ook niet meer Queen. Maar goed, ik sta daar precies alleen in.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.756
9.707
Zal aan mij liggen. Maar ik vind schermen of andere zanger geen oplossing…
Voor mij is dat ook niet meer Queen. Maar goed, ik sta daar precies alleen in.
Nee hoor. Als ik m’n ogen sluit en mentaal Queen zie optreden, dan zie ik ook Freddy.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
Zal aan mij liggen. Maar ik vind schermen of andere zanger geen oplossing…
Voor mij is dat ook niet meer Queen. Maar goed, ik sta daar precies alleen in.
Het Sonisphere debacle toont wel dat er voldoende tegenstanders zijn. Hebben sindsdien ook amper tot geen festivals meer gedaan...

Vind de vergelijking met Faithless hierboven ook niet echt kloppen trouwens. Als dance act gaan de meesten er niets om geven dat de zang op tape staat. Mensen willen gewoon dansen op de hits. Bij een rockband is dat hele live aspect toch veel belangrijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.476
8.719
Zal aan mij liggen. Maar ik vind schermen of andere zanger geen oplossing…
Voor mij is dat ook niet meer Queen. Maar goed, ik sta daar precies alleen in.

Voor mij zal het ook wel meewerken dat Linkin Park 1 van 2 bands is waar ik als eerste fan van was en mijn muzieksmaak mee is begonnen. Dan is de mogelijkheid om een variant ervan voor het eerst ooit live kunnen zien heel cool.

Waarbij het dan niet gewoon een coverbandje is natuurlijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.771
12.433
Voor mij zal het ook wel meewerken dat Linkin Park 1 van 2 bands is waar ik als eerste fan van was en mijn muzieksmaak mee is begonnen. Dan is de mogelijkheid om een variant ervan voor het eerst ooit live kunnen zien heel cool.

Waarbij het dan niet gewoon een coverbandje is natuurlijk.
Als je ze nog nooit live heb gezien is het wel anders ja. Ik 4 a 5 keer en LP is voor mij zo verbonden aan de persoon en stem van Chester.. ik weet het dus nog niet maar ga me er wel voor open stellen en het een kans geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.283
Zal aan mij liggen. Maar ik vind schermen of andere zanger geen oplossing…
Voor mij is dat ook niet meer Queen. Maar goed, ik sta daar precies alleen in.
Dacht ik ook, maar queen + Adam Lambert is gewoon top live, je kan Adam echt niet betrappen op vocale fouten.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
867
757
Het Sonisphere debacle toont wel dat er voldoende tegenstanders zijn. Hebben sindsdien ook amper tot geen festivals meer gedaan...

Vind de vergelijking met Faithless hierboven ook niet echt kloppen trouwens. Als dance act gaan de meesten er niets om geven dat de zang op tape staat. Mensen willen gewoon dansen op de hits. Bij een rockband is dat hele live aspect toch veel belangrijker.

Faithless hun hele charme was dat ze live speelden en Maxi Jazz als frontman hadden. Als DJ set werkt dat imo totaal niet. Dus in dat opzicht vond ik het wel gelijklopend.

Bovendien is Linkin Park ook al lang niet meer de band waar we begin de Nillies verliefd op geworden zijn. Vond hun laatste passage op Werchter echt heel flauw. Maar goed, blijkbaar zijn er veel mensen die blij zijn om hen terug te zien keren.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.393
6.078
Gisteren speelde stubru een live versie van Faithless uit 2002 op Werchter.
Mijn vrouw, die hen helemaal niet kent, merkte uit zichzelf op: amai die kan precies niet zingen.
Toch blij dat ik niet alleen sta in mijn punt 😂. Was exact mijn issue met Faithless, misschien goede volksmenner, maar de muziek deed me meer dan de persoon Maxi Jazz.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.756
9.707
Gisteren speelde stubru een live versie van Faithless uit 2002 op Werchter.
Mijn vrouw, die hen helemaal niet kent, merkte uit zichzelf op: amai die kan precies niet zingen.
Toch blij dat ik niet alleen sta in mijn punt 😂. Was exact mijn issue met Faithless, misschien goede volksmenner, maar de muziek deed me meer dan de persoon Maxi Jazz.
Ja maar goed, daar was het wel 1 + 1 = 3 natuurlijk. Maxi Jazz was de charisma die die band mee groot gemaakt heeft. Hoe zien de drummer en bassist van Faithless eruit? Denk niet dat 99% daar een idee van heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken