DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

2 tickets aan 200 EUR/stuk weten scoren. Zal de eerste keer rock am Ring worden. Iemand hier die tips heeft voor mogelijke verblijfplaatsen, los van de camping?
Wij zaten in een huisje in een vakantiepark het eerste jaar (2014), ongeveer op 20 minuten rijden. Mocht je interesse hebben kan ik wel een poging doen om op te zoeken welke dat was. Beviel toen uitstekend. Soort Metal Park van Graspop idee maar dan niet officieel geregeld door de organisatie.

Wij zaten in een AirBnB in Müsch, echt top. Minder dan 100 euro per nacht, parkeren dichtbij de deur en op een kwartiertje rijden van een verharde dagparking. Erna wel 2km naar boven wandelen voor de South Entrance, maar 's nachts is het lekker naar beneden bollen dan. Oh en pas op: je moet eerst je afgeprinte tickets omwisselen voor bandjes aan de straat ter hoogte van de inkom, alvorens je binnen kan. Dus eerste dag wel even langs daar gaan, of de avond ervoor al regelen; nu heeft ons dat 1u40 wandelen en frustraties gekost... Bij nog vragen, slide gerust in mijn DM (y)
bedoel je dan je festivalbandje eerst hebben alvorens je op de parking kan, of hoe moet ik dat zien? Klinkt zeker als een goede suggestie, bedankt al!

klinkt niet onrealistisch, metallica heeft een groot gat in hun schema rondom RaR
zou wel een wat druk schema zijn voor ze relatief gezien, om 3 shows te spelen in 5 dagen tijd. dat doen ze verder nergens. maar onmogelijk is het niet.
Volbeat verwacht ik daar sowieso wel als 1 van de 3 headliners

Muse evt ook? gaan denk wel weer touren (zeiden ze op pinkpop)

mn 2e favo band twentyonepilots is denk net iets te poppy/alternatief voor rock am ring, maar goed, ooit heeft snow patrol ook voor muse gestaan (2018), dus zou in dat opzicht wel een geinige combo en instant ticket voor mij zijn.

As Loek said, it's not impossible, but not typical for Metallica after corona.
Maybe it's just someone's wishes, maybe someone saw that Metallica is free that days and said they are or could be headliners on RAR/RIP

Misschien een nieuw topic voor 2026?
Daarnaast is er een aardig gat in het tour schema van Iron Maiden.. 2 juni Hannover en dan 10 juni Amsterdam?
Rar past hier precies tussen?

Misschien een nieuw topic voor 2026?
Daarnaast is er een aardig gat in het tour schema van Iron Maiden.. 2 juni Hannover en dan 10 juni Amsterdam?
Rar past hier precies tussen?
Klopt volledig , was me ook al opgevallen

Users who are viewing this thread