DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.460
6.701
De eerste golf bandjes is aangebroken!
🎉

Als tweede headliner komen Bring Me The Horizon exclusief naar Rock am Ring en Rock in the Park voor hun enige Europese concerten in 2025!
Sleep Token spelen ook hun enige Europese shows bij ons. Ook met: Biffy Clyro, K.I.Z, A Day To Remember, Lorna Shore, The Warning en nog veel meer geweldige acts!
Ruim 55.000 van jullie hebben al je tickets bemachtigd - wij kijken uit naar een onvergetelijk Pinksterweekend met jullie!
🎂

Je verjaardag vieren met je familie!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.364
1.443
Eerlijk gezegd word ik er slecht gezind van om te zien hoe laag Powerwolf en Lorna Shore staan. En wie of wat is KIZ zelfs?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.641
7.339
Biffy weer op majors op het vaste Europese land? Dat zou mooi zijn. Verder tja, BMTH wel echt een headliner inmiddels maar na deze tour ook niet heel speciaal om die EU exclusief te hebben. Ik loop hier niet warm voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.641
7.339
Eerlijk gezegd word ik er slecht gezind van om te zien hoe laag Powerwolf en Lorna Shore staan. En wie of wat is KIZ zelfs?
Een Duitse hele populaire bands daar. Afgelopen Hurricane trokken ze het hele veld vol. Net als wel meer Duitse bands die in eigen land gewoon heel populair zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.099
578
Dit is toch gewoon een typische Rock Am Ring aankondiging? Zo'n dikke line-up hebben ze niet meer de laatste jaren.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.364
1.443
Sleep Token wel echt heel hoog en dan nog wel als Europe exclusive. Ik ben zelf absoluut geen ST fan maar als boeker die exclusief hebben op uw festival, wetende dat er veel vraag naar is, is wel zeer schoon. BMTH exclusief stelt dan weer weinig voor zoals Brian zei
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.773
12.440
Doodzonde van die twee EU exclusieve boekingen. Snap niet zo goed wat die bands daarmee opschieten, RaR is allang hun status kwijt als beeldbepalende major. En ze kunnen nooit meer bieden dan de inkomsten van een hele juni tour.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.400
6.083
Doodzonde van die twee EU exclusieve boekingen. Snap niet zo goed wat die bands daarmee opschieten, RaR is allang hun status kwijt als beeldbepalende major. En ze kunnen nooit meer bieden dan de inkomsten van een hele juni tour.
Binnen hun genre is dat wel een festival met een naam. Maar dat exclusief gedoe is tof, maar dat is dan ook maar voor dat jaartje.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
Doodzonde van die twee EU exclusieve boekingen. Snap niet zo goed wat die bands daarmee opschieten, RaR is allang hun status kwijt als beeldbepalende major. En ze kunnen nooit meer bieden dan de inkomsten van een hele juni tour.
Bij BMTH snap ik het nog wel. Hebben dit jaar al zowat alle interessante metalfestivals aangedaan. En op de meeste niet-metal majors zouden ze ergens rond 19-20u in het daglicht staan, wat ze misschien niet zien zitten met hun huidige show.

Zullen waarschijnlijk een reeks zaalshows doen in de lente, met RaR/RiP als afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.284
Binnen hun genre is dat wel een festival met een naam. Maar dat exclusief gedoe is tof, maar dat is dan ook maar voor dat jaartje.
kan me nie inbeelden dat sleep token geen interesse had van alle majors. vind het gewoon een heel vreemde beslissing.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken