DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

Geraakt Rock Am Ring eigenlijk uitverkocht? Want mijn verloofde en ik hebben nog 1 echte banger-naam nodig om ons te overtuigen om naar Duitsland af te zakken, maar vrees als Linkin Park aangekondigd wordt dat de tickets hard zullen gaan. Of overschat ik dat?

Geraakt Rock Am Ring eigenlijk uitverkocht? Want mijn verloofde en ik hebben nog 1 echte banger-naam nodig om ons te overtuigen om naar Duitsland af te zakken, maar vrees als Linkin Park aangekondigd wordt dat de tickets hard zullen gaan. Of overschat ik dat?

Verloofde, is dat nieuw? Dacht recentelijk nog vriendin te hebben gelezen. Gefeliciteerd in ieder geval

Is er een bepaalde band die dan met info komt? Ik heb enkel weet van Sam Fender geloof ik, maar lijkt me niet echt een naam voor Rock Am Ring (?) 😂

Is er een bepaalde band die dan met info komt? Ik heb enkel weet van Sam Fender geloof ik, maar lijkt me niet echt een naam voor Rock Am Ring (?) 😂
images

? :unsure:

Waarom word dit hier besproken eigenlijk lijkt me dat die niet op rock am ring komt dus zie niet echt een functie om het hier te bespreken als er een specifiek voor sam fender is

Ik zie dat de camping al van woensdagmiddag 12u open gaat, maar het is toch maar 3 dagen festival (vr-zo)? Dus waarom dan al de woensdagmiddag open en niet bv de donderdagmiddag open? Wat is er voor de "officiële start" van het festival al allemaal te doen mss?

Ik doe lekker mee met de bingo op Instagram 😂 Zitten er reële kansen tussen? En/of absolute no-chance acts? Ben eens benieuwd 👍

6913F420-6096-4F93-A648-71D63DD8EE79.jpeg

Ik zie dat de camping al van woensdagmiddag 12u open gaat, maar het is toch maar 3 dagen festival (vr-zo)? Dus waarom dan al de woensdagmiddag open en niet bv de donderdagmiddag open? Wat is er voor de "officiële start" van het festival al allemaal te doen mss?
Duitsers drinken bier. Dat is t volgens mij
Staan met elkaar op de camping gezellig te zijn

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Users who are viewing this thread