DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
78
44
Ik doe lekker mee met de bingo op Instagram 😂 Zitten er reële kansen tussen? En/of absolute no-chance acts? Ben eens benieuwd 👍

Bekijk bijlage 10727
Zie niet 1,2,3 wat niet kan, maar ken ook niet alle bands.
1tje doet t niet, tenzij jpeg een band is.
Palaye Royale tourde dit jaar in juni in europa, weet niet of ze dat nog een jaar gaan doen??
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
78
44
Geraakt Rock Am Ring eigenlijk uitverkocht? Want mijn verloofde en ik hebben nog 1 echte banger-naam nodig om ons te overtuigen om naar Duitsland af te zakken, maar vrees als Linkin Park aangekondigd wordt dat de tickets hard zullen gaan. Of overschat ik dat?
Laatste jaren niwt uitverkocht, uiteindelijk zelfa dagkaarten. Echter lijkt t dit jaar wel storm te lopen.
Geen idee of LP een mega kaartenverkoper is.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.212
1.436
Zie niet 1,2,3 wat niet kan, maar ken ook niet alle bands.
1tje doet t niet, tenzij jpeg een band is.
Palaye Royale tourde dit jaar in juni in europa, weet niet of ze dat nog een jaar gaan doen??
Is logo van JPEGMAFIA. Valt mss wat uit de toon, maar gaat wel hard en wil ik graag ook eens zien haha
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
512
296
Zie niet 1,2,3 wat niet kan, maar ken ook niet alle bands.
1tje doet t niet, tenzij jpeg een band is.
Palaye Royale tourde dit jaar in juni in europa, weet niet of ze dat nog een jaar gaan doen??
Palaye Royale trad op in Rock Werchter begin juli en staat in november in een zaal in Antwerpen. Lijkt me een groep die elk jaar minstens één keer Europa aandoet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.212
1.436
Palaye Royale trad op in Rock Werchter begin juli en staat in november in een zaal in Antwerpen. Lijkt me een groep die elk jaar minstens één keer Europa aandoet.
Dat was mijn redenering dus ook. Hebben ook nieuw album nu, vandaar dat ik ze niet uitsluit. You never know!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.212
1.436
Tickets zijn binnen voor 2, net als parkeerticket en een AirBnB op zo'n 15km. Dat alles voor nog geen 900 euro. Reken dus dat we met alles (tank auto à 80 euro & verbruik ter plekke à 50 euro per dag samen) aan zo'n 1100 euro zullen uitkomen. Anders betalen we bijna zoveel enkel voor onze glamping op Rock Werchter (wat we wss ook komend jaar weer zullen doen, moet niet liegen ook :ROFLMAO:) Maar prima deal in onze ogen zo, Rock am Ring!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken