DE Rock Am Ring / Rock Im Park 2025

Wat een heerlijke lineup van Rock am Ring... Ze weten de vaste gasten wel te boeien lijkt me!

Worden dezelfde namen wel eens gedeeld met Wacken of andere Duitse festivals? Ik las ergens dat eigenlijk alles op rock am ring, Duitsland festival exclusive is. Misschien alleen voor headliners zo?

Oh god gaan ze dat weer doen. Ik was daarbij in 2014 toen ze ook een geheime act na Iron Maiden hadden staan (Falling in Reverse opende die dag geloof ik). Iedereen hype. Bleek het een of andere vage Duitse rapper te zijn. Gigantische miskleun. Hopelijk programmeren ze dat dan nu passender.
Doet mij denken aan toen Graspop last minute een vervanger moest zoeken voor Megadeth. Kwamen ze af met Diablo Radio, een geheime act. Diablo Blvd (een Belgische band met komiek Alex Agnew) die dan wat plaatjes kwamen draaien tussen de mainstages in. Een van de eerste nummers was eentje van Megadeth. En Alex: "Waar is Megadeth? Hier is Megadeth!". Wat een aanfluiting was me dat ... maar wel fan van Diablo Blvd hoor (mogen wat mij betreft een reünie stilletjes aan gaan doen)

Trouwens wel opvallend dat Korn niet op Rock Am Ring en Rock im Park staat.
Wellicht dat die dit jaar vol voor de headline slots zijn gegaan, en geen genoegen nemen met minder?
Aangezien ze op Sweden Rock en Novarock headlinen en volgens de geruchten ook op Download de grootste naam van de dag
Al zou het opzich ook de band kunnen zijn die naast Slipknot en Rise against komt te staan. moeilijk te zeggen

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Beide festivals vallen wss nog te vroeg voor Korn. Openstaande plekken lijken dus Volbeat en Linkin Park te worden.

En vergeet niet dat Volbeat gigantisch bij onze Duitse vrienden, die hebben in het verleden stadions uitverkocht op het tempo van een Foo Fighters en Metallica.

Beide festivals vallen wss nog te vroeg voor Korn. Openstaande plekken lijken dus Volbeat en Linkin Park te worden.

En vergeet niet dat Volbeat gigantisch bij onze Duitse vrienden, die hebben in het verleden stadions uitverkocht op het tempo van een Foo Fighters en Metallica.
Volbeat is inderdaad groot daar, die zijn op Rock Am Ring toch gewoon de grootste naam van de dag? Hoe komt het dat je dan Linkin Park en Volbeat beiden nog verwacht? 1 van die 2 niet als headliner?

Volbeat is inderdaad groot daar, die zijn op Rock Am Ring toch gewoon de grootste naam van de dag? Hoe komt het dat je dan Linkin Park en Volbeat beiden nog verwacht? 1 van die 2 niet als headliner?
Worden die beide nog verwacht? Ik verwacht idd op de headline-spot nog een Linkin Park of Iron Maiden (geen idee of zij optie zijn naargelang agenda wel). En op die 3e plek bij Slipknot en Rise Against nog iets zoals Architects, KoRn of Pendulum (live). Wederom heb ik geen idee van de agenda’s van deze bands, maar gewoon een act van die grootorde en niet een Bad Omens bv. Zij mogen ook komen, maar niet op zo’n hoge spot 😅

Bekijk bijlage 10789
Is dit een standaard TBA ding wat RaR/RiP gebruikt? Dit komt namelijk 2x voor. Of heeft er iemand tijd over om te kunnen achterhalen wat voor logo er achter staat aan de hand van de paar streepjes linksonder.
TBA begint wel op te vallen voor 2025 nu...

NovaRock en RaR/RiP nu ook, benieuwd of er nog meer lineups volgen met TBA headliners?

grappig trouwens dat de weggestreepte plekken wel een link hebben
https://www.rock-am-ring.com/lineup/f7f42--tba-artist

Nu Linkin Park niet de weekendafsluiter wordt van Rock Am Ring, wie mogen we dan wel verwachten? Ik gooi enkele namen in de discussie: Iron Maiden, Slayer, Muse 😉

Nu Linkin Park niet de weekendafsluiter wordt van Rock Am Ring, wie mogen we dan wel verwachten? Ik gooi enkele namen in de discussie: Iron Maiden, Slayer, Muse 😉
Iron Maiden is niet beschikbaar, die moeten dan 5 dagen achter elkaar spelen dat gaan ze niet doen
Slayer zie ik niet als Headliner daar staan als ze touren
Muse lijkt me inderdaad wel een optie

Ik zou zeggen één van de grote Duitse bands zoals @Joslittel al zegt, of anders gooi ik er nog een andere optie in: Volbeat.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en MadMandra27
Waarom zouden ze niet alsnog later aangekondigd kunnen worden? Er staan nog steeds geen Duitse festivals in hun tour schema en de ruimte is er.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Er worden 2 suprise acts verwacht die het festival gaan openen, dit zouden beide missende namen zijn. Bloodhound gang word veel over gesproken, en waarschijnlijk toch een die artze, of die toten hosen

Laatst bewerkt:
Ik ga voor het eerst naar rock am ring. Mijn vriendin wilt graag 1 dag mee, maar wij kunnen nergens de prijzen van dagtickets vinden van dit jaar of de vorige. Zijn er überhaupt wel dagtickets? En zo ja, weet iemand hoe de prijzen daarvoor voorgaande jaren waren?🫡

Ik ga voor het eerst naar rock am ring. Mijn vriendin wilt graag 1 dag mee, maar wij kunnen nergens de prijzen van dagtickets vinden van dit jaar of de vorige. Zijn er überhaupt wel dagtickets? En zo ja, weet iemand hoe de prijzen daarvoor voorgaande jaren waren?🫡
Meestal stellen ze deze dagtickets pas beschikbaar 1 a 2 maanden voor het festival. Beetje afhankelijk van hoe hard de combi’s lopen.

Ik zou rekenen op ca. de helft van de prijs van een combiticket.

Users who are viewing this thread