De headliners staan niet alfabetischstaan allemaal alfabetisch
De headliners staan niet alfabetischstaan allemaal alfabetisch
jawel, de headliner staan alfabetisch, de 2e rij staat alfabetisch en dan de rest staat alfabetischDe headliners staan niet alfabetisch
Snap zijn punt wel, zou Powerwolf zelf ook wel tussen de logo bands verwachten, zeker in eigen land.jawel, de headliner staan alfabetisch, de 2e rij staat alfabetisch en dan de rest staat alfabetisch
Een hele berg aan Duitse zooi is wel echt iets dat je moet accepteren om ooit naar zo'n festival te kunnen gaan. Derde headliner is ook ieder jaar iets Duits waar niemand in de benelux ooit van gehoord heeft.Die KIZ (zonder ze eigenlijk te kennen) had voor mij niet gemoeten.
Ben onlangs voor Excrementory Grindfuckers helemaal naar een half gevuld parochiezaaltje (amper 150 man was er) in Zirndorf bij Nürnberg geweestEen hele berg aan Duitse zooi is wel echt iets dat je moet accepteren om ooit naar zo'n festival te kunnen gaan. Derde headliner is ook ieder jaar iets Duits waar niemand in de benelux ooit van gehoord heeft.
Elk jaar heb je wel Die Ärzte of Die Toten Hosen.Ik vind het wel een aardige drop. Blij dat Biffy weer gaat touren.
Afwachten wat de volgende 2 headliners worden. Iets Duits is wel aannemelijk, maar ook die vijver is niet zo groot.
Te veel bars, prijs van eten valt goed mee, de gewone campings zijn heel basic.We willen komend jaar voor het eerst de oversteek maken naar Rock am Ring.
Wat zijn jullie ervaringen betreft camping en festival? En wat zijn gemiddeld de prijzen betreft eten en drinken?
We gaan al jaren als groep naar Pukkelpop maar na dit jaar toch besloten om eens Rock am Ring te proberen.
Zelf ben ik er 1x geweest maar wel maar 1 dag.
Rest van de groep is ook al eens geweest, maar in Mendig op de afgelaste editie ivm noodweer.
Erg benieuwd naar jullie ervaringen![]()
Bier is makkelijk te scoren, de barren in die barrieres tussen het publiek is echt geweldig, nooit te ver moeten lopen voor bier.We willen komend jaar voor het eerst de oversteek maken naar Rock am Ring.
Wat zijn jullie ervaringen betreft camping en festival? En wat zijn gemiddeld de prijzen betreft eten en drinken?
We gaan al jaren als groep naar Pukkelpop maar na dit jaar toch besloten om eens Rock am Ring te proberen.
Rest van de groep is ook al eens geweest, maar in Mendig op de afgelaste editie ivm noodweer.
Ik vond RaR best een aardig festival. Campings zijn best verspreid, dus wees op tijd als je dichtbij wil staan. Ik stond op de achterste camping en was elke dag ongeveer 35min aan het lopen naar de ingang van het festival incl. een flinke heuvel oplopen.We willen komend jaar voor het eerst de oversteek maken naar Rock am Ring.
bij BMTH staat er toch mainland europe in het tekstjeIk heb op reddit gelezen dat artiesten die op Rock am Ring/Rock Im Park komen exclusief zijn voor Duitsland, en niet op andere festivals mogen optreden in Duitsland. Klopt dit? Of is dit alleen voor de headliners het geval?
Nee hoor niet altijd. Wel vaak qau festivals, maar niet qua losse.shows.Ik heb op reddit gelezen dat artiesten die op Rock am Ring/Rock Im Park komen exclusief zijn voor Duitsland, en niet op andere festivals mogen optreden in Duitsland. Klopt dit? Of is dit alleen voor de headliners het geval?
forum.festileaks.com