Lowlands 2024

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.154
3.065
Een beetje zoals de Left of the Dial stage op DTRH? Dat zou wel leuk zijn zo'n geciteerd podium door een kleiner festival/showcase
Misschien moeten ze ook niet alles na willen doen. Zo'n left of the dial concept zou leuk zijn op LL, maar hoort toch een beetje bij DTRH. Zo denk ik ook dat een concept als the Floor van BKS heel goed zou werken op LL, maar moeten ze denk ik ook niet willen kopieren.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
442
710
Misschien hebben anderen dit ook wel. De met zorg samengestelde LL24 playlists doorkijken (en uiteindelijk verwijderen) en enkele nummers toevoegen aan je ‘favorieten’ playlist. Zo krijg je een lijn door alle festivals en andere gebeurtenissen door de jaren heen. Bijv Justice - Genesis stond er al in.

Toegevoegd na LL24:
Big Thief - Not / Masterpiece
Charlot - Cosmic Connections
Young Marco - What you say
The Streets - Take me as I am
Sugababes - About you now (jaja, krijg er nog steeds kippenvel van 🤷🏼‍♂️)
Soulwax - Krack
Skin on Skin - Burn them bridges
BLUAI - Not the one
Barry can’t swim - Kimbara
Brutalismus 3000 - Die liebe kommt nicht aus Berlin / Europatraume
Ik maak meestal jaarlijstjes en heb een concerten-playlist. Daar sla ik hoogtepunten van live shows in op :)

Eentje die daar sowieso in eindigt is Neverender van Justice, wat een plaat die door de hele show terugkwam. Heerlijk!
Shirt Uit van Jungle By Night & Sef
Sunsleeper (en die unreleased) van Barry Can’t Swim
JE N’EXISTE PAS en DIE LIEBE KOMMT NICHT AUS BERLIN van Brutalismus 3000
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Mimi

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
Ja misschien lag het aan mij, eigenlijk last minute besloten om naar LL te gaan, dus ook laat ingelezen.

Heus wel wat leuke acts gezien, maar het oude op gitaarmuziek gestoelde festival heeft mijn voorkeur.
T.o.v. vorig jaar kan ik niet oordelen.



Misschien was gevoelsmatig de balans inderdaad een stuk beter als Qotsa en Smile er wel waren geweest, maar nu vond ik het meer Love -land. Ik sprak meer bezoekers die er zo over dachten.
Ja ik kom pas sinds 2018 op LL en het was toen al geen puur gitaar festival. Dus heb dat zelf nooit meegemaakt.

Maar persoonlijk vond ik dit jaar de balans perfect (zeker als Qotsa en the Smile niet af waren gevallen). Je kon op één dag naar keiharde Punk, Metal, indie rock, hip hop, klassiek en dance. Het ontbrak misschien wel aan de wat grotere namen in het gitaar genre.
 

Amsterdampassie

Nieuw lid
15 aug 2024
4
7
Ik sluit mij hierbij ook aan. De woensdag voor Lowlands had ik er zelfs ff helemaal geen zin in (mede door afzeggingen, uitgedunde vriendengroep, veranderde sfeer etc), maar eenmaal de eerste halve liter open in de rij ben je dat toch al snel weer vergeten en voelt het als thuiskomen. Na Corona had ik ook steeds meer het gevoel dat dit mijn laatste Lowlands zou kunnen zijn, maar toen we maandag terugreden hadden we het alweer over LL 2025. Het blijft een uniek en prachtig concept, van een polder en kleine stad maken met het breedste programma van Nederland zo ongeveer.
Ik ga sinds 2011 en ja het is veranderd, maar dat hoorde je mensen destijds ook zeggen die sinds 2005 gingen, het hoort er nou eenmaal bij.
Er vallen zeker nog dingen aan te merken op het publiek, programma etc, maar eigenlijk heb ik gewoon weer een heerlijke Lowlands gehad.
Voor de toekomst ben ik nog wel huiverig voor de aanstaande BTW verhoging en nieuwe directeur. Ik ben heel benieuwd hoe het er over bijv 3 jaar uitziet.

Verslagje volgt nog wel, nog geen zin in gehad haha. Spoiler: Big Thief was mijn nummer 1
Big Thief was top idd
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.514
1.321
EINDOORDEEL LL 2024

LL blijft met mooiste festival van NL voor mij. Tegelijkertijd realiseer ik mij dat ik ook heel veel festivals in NL en Be niet ervaren heb.
  • DOA 1991 eerste keer en daarna nog heel vaak tot ze ophielden te bestaan
  • LL vanaf 1993 (alleen 2005 niet)
  • Pinkpop 1995 alleen de maandag toen het nog met Pinksteren was. Plakten we achter DOA aan. Daarna nog een paar keer. Niet meer gegaan vanwege de continue te grote drukte op 1 plek.
  • GMM 1998 een keer geweest en in 2023
  • TW classic in 2022
  • JOA 2023 & 2024
  • Brakrock 2023
Als ik dan kijk wat ik nog graag zou willen bezoeken dan zou dat in eerste instantie BKS zijn en dan DTRH. (Andere tips zijn welkom hoor 😉)

Dus ja, ik ben wat bevooroordeeld. Ik vind heel veel goed geregeld op LL. Het parkeren, de campings, de toiletten, de douches etc. Andere faciliteiten als supermarkt, Bol.com (vh HEMA) etc. Food line up is altijd goed en wordt steeds beter. Dit jaar bedacht om niks dubbel te nemen. Niet gelukt. Voor mij dit jaar:

Donderdag:
  • Rotdog (best prijzig voor een tussendoortje, maar de smaak is gewoon erg goed. Mijn maatje was ook direct verkocht)
Vrijdag:
  • Uitsmijter ham & kaas bij Kometenbrood (ook prijzig, maar vult ook goed)
  • Broodje kroket
  • Puntzak friet
  • Chief beef kimchiburger (wauw, wauw, wauw 😋)
Zaterdag:
  • Toast avocado bij Kometenbrood (2,5 munt, maar heerlijk!)
  • Pad Thai bij Keukengebeuren (4 munten, vorig jaar toevallig ook gegeten. Nu bewust opgezocht. Heerlijk!)
  • Saté & loempia bij de Indo (lekkere snack, niks mis mee)
Zondag:
  • Uitsmijter ham & kaas bij Kometenbrood (need I say more?)
  • Frietje stoofvlees
  • McFlurry (ha, ha, ha, ha, ha!)
  • Saté & loempia en Lumpur
Missers qua programmering:

Ik vond dat er best veel acts waren die in een te grote tent stonden. Waar ligt dat aan? Bewust gedaan? Publiek wat er geen interesse in heeft, maar gaat voor dance en het feestje? Ik maak me dan wel zorgen over de koers die ze gaan of blijven varen. Ik bedoel het uitvallen van QOTSA en The Smile maken niet dat er daardoor ander publiek is. Voorbeelden? Half Moon Run, The Lathums, Inhaler, Spiritbox en dan mis ik er vast nog wel een paar……

Ergernissen:
  • Drugsgebruik in het openbaar. Doe lekker wat je wil, maar niet voor mijn neus. “Hoe ga jij? Ik ga lekker, wil je ook nog wat?” Al bungelend met je zakje met whatever erin zit rond te laten gaan. Achterlijk verslaafden gedrag. Totaal niet in de gaten hoe zielig en onverantwoordelijk je eruit ziet. Het is wachten op de eerste drugs dode op LL. Ben ook echt benieuwd hoe de organisatie en Mojo hier tegenaan kijken. (En dan de dooddoener, ik heb meer last gehad van dronken mensen. Oh ja, hoe weet je dan dat ze alleen maar drank op hebben?).
  • Lange rijen. Tja, volgens mij vinden de meeste LL bezoekers het leuk om in de rij te staan en te wachten.
  • Grote groepen die nog even naar voren willen. Prima, maar probeer mij niet omver te lopen. Als je dan de deksel op je neus krijgt, nog verontwaardigd zijn ook.
  • Deze was nog beter. Bij Froukje. Met een hele groep je naar voren dringen, voor mijn neus gaan staan en dan gaan praten. WTF. Hou je bek. Uiteindelijk er twee aangesproken. Ook weer verontwaardigd. Gelukkig houden ze zich daarna wel stil, maar het hoeft niet zo te gaan. Heb respect voor de artiest en de andere bezoekers.
  • Moshpit….. know your history https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moshen Echt dat volk dat ergens naar binnen stormt om daar even flink te doen, maar niks met de band of muziek heeft. Wat kom je doen?
De weegschaal blijft gelukkig nog doorslaan naar de positieve kant, maar het is de eerste keer dat ik me afvraag of ik het nog zo leuk vind. Aan de andere kant, als ik kijk naar alle leuke gesprekken, het onverwachtse (Sugababes), de gave optredens die ik toch weer gezien heb: Half Moon Run, Bob Vylan, Wunderhorse, Justice, Spinvis, Softplay, Fat Dog, Wargasm en Spiritbox….. tja dan laat ik me toch niet wegjagen door een stel van die zielige stumperds van mijn LOWLANDS ❤️

Volgend jaar misschien toch Glamping proberen. Qua kosten schat ik het zo voor 2 personen op 1800,00 / 2000,00. Toch wel serieus geld.

Tot volgend jaar LL 😘
 

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
EINDOORDEEL LL 2024

LL blijft met mooiste festival van NL voor mij. Tegelijkertijd realiseer ik mij dat ik ook heel veel festivals in NL en Be niet ervaren heb.
  • DOA 1991 eerste keer en daarna nog heel vaak tot ze ophielden te bestaan
  • LL vanaf 1993 (alleen 2005 niet)
  • Pinkpop 1995 alleen de maandag toen het nog met Pinksteren was. Plakten we achter DOA aan. Daarna nog een paar keer. Niet meer gegaan vanwege de continue te grote drukte op 1 plek.
  • GMM 1998 een keer geweest en in 2023
  • TW classic in 2022
  • JOA 2023 & 2024
  • Brakrock 2023
Als ik dan kijk wat ik nog graag zou willen bezoeken dan zou dat in eerste instantie BKS zijn en dan DTRH. (Andere tips zijn welkom hoor 😉)

Dus ja, ik ben wat bevooroordeeld. Ik vind heel veel goed geregeld op LL. Het parkeren, de campings, de toiletten, de douches etc. Andere faciliteiten als supermarkt, Bol.com (vh HEMA) etc. Food line up is altijd goed en wordt steeds beter. Dit jaar bedacht om niks dubbel te nemen. Niet gelukt. Voor mij dit jaar:

Donderdag:
  • Rotdog (best prijzig voor een tussendoortje, maar de smaak is gewoon erg goed. Mijn maatje was ook direct verkocht)
Vrijdag:
  • Uitsmijter ham & kaas bij Kometenbrood (ook prijzig, maar vult ook goed)
  • Broodje kroket
  • Puntzak friet
  • Chief beef kimchiburger (wauw, wauw, wauw 😋)
Zaterdag:
  • Toast avocado bij Kometenbrood (2,5 munt, maar heerlijk!)
  • Pad Thai bij Keukengebeuren (4 munten, vorig jaar toevallig ook gegeten. Nu bewust opgezocht. Heerlijk!)
  • Saté & loempia bij de Indo (lekkere snack, niks mis mee)
Zondag:
  • Uitsmijter ham & kaas bij Kometenbrood (need I say more?)
  • Frietje stoofvlees
  • McFlurry (ha, ha, ha, ha, ha!)
  • Saté & loempia en Lumpur
Missers qua programmering:

Ik vond dat er best veel acts waren die in een te grote tent stonden. Waar ligt dat aan? Bewust gedaan? Publiek wat er geen interesse in heeft, maar gaat voor dance en het feestje? Ik maak me dan wel zorgen over de koers die ze gaan of blijven varen. Ik bedoel het uitvallen van QOTSA en The Smile maken niet dat er daardoor ander publiek is. Voorbeelden? Half Moon Run, The Lathums, Inhaler, Spiritbox en dan mis ik er vast nog wel een paar……

Ergernissen:
  • Drugsgebruik in het openbaar. Doe lekker wat je wil, maar niet voor mijn neus. “Hoe ga jij? Ik ga lekker, wil je ook nog wat?” Al bungelend met je zakje met whatever erin zit rond te laten gaan. Achterlijk verslaafden gedrag. Totaal niet in de gaten hoe zielig en onverantwoordelijk je eruit ziet. Het is wachten op de eerste drugs dode op LL. Ben ook echt benieuwd hoe de organisatie en Mojo hier tegenaan kijken. (En dan de dooddoener, ik heb meer last gehad van dronken mensen. Oh ja, hoe weet je dan dat ze alleen maar drank op hebben?).
  • Lange rijen. Tja, volgens mij vinden de meeste LL bezoekers het leuk om in de rij te staan en te wachten.
  • Grote groepen die nog even naar voren willen. Prima, maar probeer mij niet omver te lopen. Als je dan de deksel op je neus krijgt, nog verontwaardigd zijn ook.
  • Deze was nog beter. Bij Froukje. Met een hele groep je naar voren dringen, voor mijn neus gaan staan en dan gaan praten. WTF. Hou je bek. Uiteindelijk er twee aangesproken. Ook weer verontwaardigd. Gelukkig houden ze zich daarna wel stil, maar het hoeft niet zo te gaan. Heb respect voor de artiest en de andere bezoekers.
  • Moshpit….. know your history https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moshen Echt dat volk dat ergens naar binnen stormt om daar even flink te doen, maar niks met de band of muziek heeft. Wat kom je doen?
De weegschaal blijft gelukkig nog doorslaan naar de positieve kant, maar het is de eerste keer dat ik me afvraag of ik het nog zo leuk vind. Aan de andere kant, als ik kijk naar alle leuke gesprekken, het onverwachtse (Sugababes), de gave optredens die ik toch weer gezien heb: Half Moon Run, Bob Vylan, Wunderhorse, Justice, Spinvis, Softplay, Fat Dog, Wargasm en Spiritbox….. tja dan laat ik me toch niet wegjagen door een stel van die zielige stumperds van mijn LOWLANDS ❤️

Volgend jaar misschien toch Glamping proberen. Qua kosten schat ik het zo voor 2 personen op 1800,00 / 2000,00. Toch wel serieus geld.

Tot volgend jaar LL 😘
Glamping zit wel echt vol met het influencer havermelkelite Peggy Gou drugsgebruikersvolk dat LL kapot maakt.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
Lange rijen. Tja, volgens mij vinden de meeste LL bezoekers het leuk om in de rij te staan en te wachten.
Ik heb er dit jaar niet zoveel last van gehad. Wel gezien dat mensen de eerste de beste bar of wc uitkiezen waar een lange rij staat in plaats van even doorlopen richting een lege bar. Toch mooi om te zien hoe we soms een kuddevolkje zijn met zijn allen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

micham

Playlistbediener
27 dec 2023
29
47
Ik hoop heel erg dat het optreden nog op 3voor12 komt, net als die van Spinvis.
3voor12 hadden volgens mij in de reacties van een andere video geplaatst dat ze nog aan die van Spinvis werken ivm audio problemen maar dat ze hopen m online te krijgen.. ik hoop met je mee ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Davidd

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
470
633
Ik heb er dit jaar niet zoveel last van gehad. Wel gezien dat mensen de eerste de beste bar of wc uitkiezen waar een lange rij staat in plaats van even doorlopen richting een lege bar. Toch mooi om te zien hoe we soms een kuddevolkje zijn met zijn allen.
Ik heb in totaal 5 rijen gehad: bij de ingang op donderdag; de Japanner (paste niet op een ander moment in het schema); de Beef Chief; 2x douchen

Voor de rest is het logisch nadenken en een stukje doorlopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
105
250
EINDOORDEEL LL 2024

LL blijft met mooiste festival van NL voor mij. Tegelijkertijd realiseer ik mij dat ik ook heel veel festivals in NL en Be niet ervaren heb.
  • DOA 1991 eerste keer en daarna nog heel vaak tot ze ophielden te bestaan
  • LL vanaf 1993 (alleen 2005 niet)
  • Pinkpop 1995 alleen de maandag toen het nog met Pinksteren was. Plakten we achter DOA aan. Daarna nog een paar keer. Niet meer gegaan vanwege de continue te grote drukte op 1 plek.
  • GMM 1998 een keer geweest en in 2023
  • TW classic in 2022
  • JOA 2023 & 2024
  • Brakrock 2023
Als ik dan kijk wat ik nog graag zou willen bezoeken dan zou dat in eerste instantie BKS zijn en dan DTRH. (Andere tips zijn welkom hoor 😉)

Dus ja, ik ben wat bevooroordeeld. Ik vind heel veel goed geregeld op LL. Het parkeren, de campings, de toiletten, de douches etc. Andere faciliteiten als supermarkt, Bol.com (vh HEMA) etc. Food line up is altijd goed en wordt steeds beter. Dit jaar bedacht om niks dubbel te nemen. Niet gelukt. Voor mij dit jaar:

Donderdag:
  • Rotdog (best prijzig voor een tussendoortje, maar de smaak is gewoon erg goed. Mijn maatje was ook direct verkocht)
Vrijdag:
  • Uitsmijter ham & kaas bij Kometenbrood (ook prijzig, maar vult ook goed)
  • Broodje kroket
  • Puntzak friet
  • Chief beef kimchiburger (wauw, wauw, wauw 😋)
Zaterdag:
  • Toast avocado bij Kometenbrood (2,5 munt, maar heerlijk!)
  • Pad Thai bij Keukengebeuren (4 munten, vorig jaar toevallig ook gegeten. Nu bewust opgezocht. Heerlijk!)
  • Saté & loempia bij de Indo (lekkere snack, niks mis mee)
Zondag:
  • Uitsmijter ham & kaas bij Kometenbrood (need I say more?)
  • Frietje stoofvlees
  • McFlurry (ha, ha, ha, ha, ha!)
  • Saté & loempia en Lumpur
Missers qua programmering:

Ik vond dat er best veel acts waren die in een te grote tent stonden. Waar ligt dat aan? Bewust gedaan? Publiek wat er geen interesse in heeft, maar gaat voor dance en het feestje? Ik maak me dan wel zorgen over de koers die ze gaan of blijven varen. Ik bedoel het uitvallen van QOTSA en The Smile maken niet dat er daardoor ander publiek is. Voorbeelden? Half Moon Run, The Lathums, Inhaler, Spiritbox en dan mis ik er vast nog wel een paar……

Ergernissen:
  • Drugsgebruik in het openbaar. Doe lekker wat je wil, maar niet voor mijn neus. “Hoe ga jij? Ik ga lekker, wil je ook nog wat?” Al bungelend met je zakje met whatever erin zit rond te laten gaan. Achterlijk verslaafden gedrag. Totaal niet in de gaten hoe zielig en onverantwoordelijk je eruit ziet. Het is wachten op de eerste drugs dode op LL. Ben ook echt benieuwd hoe de organisatie en Mojo hier tegenaan kijken. (En dan de dooddoener, ik heb meer last gehad van dronken mensen. Oh ja, hoe weet je dan dat ze alleen maar drank op hebben?).
  • Lange rijen. Tja, volgens mij vinden de meeste LL bezoekers het leuk om in de rij te staan en te wachten.
  • Grote groepen die nog even naar voren willen. Prima, maar probeer mij niet omver te lopen. Als je dan de deksel op je neus krijgt, nog verontwaardigd zijn ook.
  • Deze was nog beter. Bij Froukje. Met een hele groep je naar voren dringen, voor mijn neus gaan staan en dan gaan praten. WTF. Hou je bek. Uiteindelijk er twee aangesproken. Ook weer verontwaardigd. Gelukkig houden ze zich daarna wel stil, maar het hoeft niet zo te gaan. Heb respect voor de artiest en de andere bezoekers.
  • Moshpit….. know your history https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moshen Echt dat volk dat ergens naar binnen stormt om daar even flink te doen, maar niks met de band of muziek heeft. Wat kom je doen?
De weegschaal blijft gelukkig nog doorslaan naar de positieve kant, maar het is de eerste keer dat ik me afvraag of ik het nog zo leuk vind. Aan de andere kant, als ik kijk naar alle leuke gesprekken, het onverwachtse (Sugababes), de gave optredens die ik toch weer gezien heb: Half Moon Run, Bob Vylan, Wunderhorse, Justice, Spinvis, Softplay, Fat Dog, Wargasm en Spiritbox….. tja dan laat ik me toch niet wegjagen door een stel van die zielige stumperds van mijn LOWLANDS ❤️

Volgend jaar misschien toch Glamping proberen. Qua kosten schat ik het zo voor 2 personen op 1800,00 / 2000,00. Toch wel serieus geld.

Tot volgend jaar LL 😘
Bedankt. Heb me weer vermaakt met je stukje ergernissen :D
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ik heb dan eindelijk de tijd en mentale capaciteit gevonden om een verslagje te schrijven.

Donderdagochtend vroeg vertrokken. Na een lange file, waarin 2 vrienden even over de dijk gingen lopen en we vervolgens 5 min op ze mochten wachten omdat t opeens weer door reed, sloten we om 830 aan in de rij. Alles ging lekker soepel en vrienden hadden al een spot geclaimd op camping 4 net na de brug. Het feest kon beginnen.

Vrijdag
Na donderdag lekker vroeg gepiekt te hebben, waren we vrijdag relatief lekker fris en zij we na een classic ontbijtje Knakworsten begonnen bij Wings of Desire en kokoroko. Was lekker inkomen, verder niet mega bijzonder. Na wat bijtanken op de camping mspaint gezien, was prima maar had er wat meer van verwacht. Daarna stukje glass beams, waarna het vervolgens tijd was voor het eerste hoogtepunt: big thief. Niet echt bekend met deze band maar klonk lekker en had er, vooral hier, veel goeds over gelezen. Vond het een lekker melancholishe show en het viel mij dan ook niet op dat ze veel onbekende nummers speelden. Verder was t mooi om te zien dat de bravo eerst vol stond met veel ongeïnteresseerde schuilers voor de regen, en dat na de regen steeds meer de liefhebbers overbleven. Zorgde voor een fijne sfeer waarin ik lekker op ging. Zo is big thief een fan rijker.

Hierna een bami compleet van de Indonees (hele goede portie) gegeten en door naar bob vylan. Tent had er zin in, band had er zin in, en de eerste mosh pits van het weekend waren een feit. Niet iets wat ik thuis snel op zou zetten maar klonk live erg lekker. Hierna 4 nummers peggy gou gezien maar daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken. Toen zijn we maar naar kae tempest gegaan, maar kwam er niet echt in en heb toen even buiten gezeten om even op adem te komen voor skrillex. Dit was echt boven verwachting goed en hard. Er waren zelfs mosh pits. Dit waren dan ook mijn laatste mosh pits van het weekend, want m'n enkel klapte hier in dubbel. Lopen ging daarna okay, maar ben nog steeds herstellende. Springen werd het hem voorlopig even niet.

Halverwege skrillex naar de alfa gehold want wou graag justice zien. Baalde als een stekker toen qotsa had afgezegd, maar was hier erg benieuwd naar na alle verhalen over hun show. Dit werd dan ook meteen de show van het weekend voor mij, simpelweg omdat ik nog nooit zo'n bizar strakke productie bij een danceshow heb gezien. Dit was echt van een andere dimensie. Had ook een mooie plek in het midden waardoor ik alles goed in me op kon nemen.

Na justice nog even gevibed bij Sleaford mods. Ondanks dat de tent halfleeg was, zat de sfeer er echt lekker in. Van genoten.

Hierna nog even gedanst in de armadillow en gechilld met een oedipus en korean chicken Wings (top class midnight snack). Toen was het om 3 uur wel weer mooi geweest.

Rest volgt later
 

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
827
858
Vond het geluid in de Bravo sowieso niet al te best. De bass bij Thundercat stond echt veel te hard, bij Soulwax ook maar hierbij kan je dat nog enigzins begrijpen
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
Klopt, meerdere tenten gehad waarbij het geluid soms niet goed was. Heineken vond ik dan soms juist weer te zacht.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
313
335
Klopt, meerdere tenten gehad waarbij het geluid soms niet goed was. Heineken vond ik dan soms juist weer te zacht.
Wat dat betreft kunnen ze echt nog wel wat leren van de geluidsmensen van DTRH, heb denk ik nog nooit zo'n goed geluid gehad ergens op een festival. Voorin de stem goed te horen, en achterin ook alles prima
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken