Lowlands 2024

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
276
336
Die meening deel ik. Was er inderdaad niet dit jaar. En ja programmering was inderdaad beter dan vorig jaar. En ja het publiek wordt jonger. Maar dat mag geen excuus zijn van, geen of weinig respect voor de wel geintreseerde bezoeker. Na 20 jaar heb ik daar wel een meening over. Sorry
We gaan het meemaken wat het wordt 2025 want dan ben ik er weer bij. Bij leven en welzijn. Hopelijk zet deze possitieve trend van dit jaar door. Met als afsluiter Radiohead
EvE blijft die natte droom houden.🤘🤘

Ik ga zelf echt voor de muziek/programmering naar een festival en zal daarom voorlopig ook nog wel naar Rock Werchter, Graspop of Jera gaan en niet zo snel naar Lowlands, en het valt me op dat veel mensen in mijn omgeving naar Lowlands zijn gegaan en niet eens een idee hadden/hebben wie er allemaal gespeeld hebben. Ze gingen gewoon voor de totaalbeleving en hebben gewoon minder affiniteit met alternatieve muziek.

Ik kan me voorstellen dat je dit ook merkt als je daar bij een optreden staat, dat men wat minder dedicated is m.b.t. de muziek, maar daar meer komt om een leuk weekend te hebben (incl. alles wat daarbij komt kijken). Dus als je je daar aan stoort is LL wellicht niet meer het juiste festival voor je.
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Omdat het nog maar 353 dagen is tot Lowlands 2025 stel ik voor een top 3 wishlist te posten.

1. The War On Drugs
2. Leisure
3. Tame Impala
 
  • On fire
Waarderingen: @Marc

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.765
9.713
Dit herken ik helemaal. Ook fijn dat 3voor12 zoveel registraties heeft gedaan op LL. Helpt toch erg mee met het nagenieten van het festival en zo kan je ook dingen terugkijken die ik heb moeten missen, omdat ik ergens anders was.
Ja, dit mis ik toch erg bij BKS en vooral DTRH. Al helemaal dit jaar. Heel jammer dat er niets, maar dan ook niets van deze festivals online staat.
 

Skut10

Campingartiest
26 jan 2024
54
86
Dit herken ik helemaal. Ook fijn dat 3voor12 zoveel registraties heeft gedaan op LL. Helpt toch erg mee met het nagenieten van het festival en zo kan je ook dingen terugkijken die ik heb moeten missen, omdat ik ergens anders was.
Ook voor de thuisblijver leuk om zo ook een beetje sfeer te proeven op het festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en Davidd

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Ik ga zelf echt voor de muziek/programmering naar een festival en zal daarom voorlopig ook nog wel naar Rock Werchter, Graspop of Jera gaan en niet zo snel naar Lowlands, en het valt me op dat veel mensen in mijn omgeving naar Lowlands zijn gegaan en niet eens een idee hadden/hebben wie er allemaal gespeeld hebben. Ze gingen gewoon voor de totaalbeleving en hebben gewoon minder affiniteit met alternatieve muziek.

Ik kan me voorstellen dat je dit ook merkt als je daar bij een optreden staat, dat men wat minder dedicated is m.b.t. de muziek, maar daar meer komt om een leuk weekend te hebben (incl. alles wat daarbij komt kijken). Dus als je je daar aan stoort is LL wellicht niet meer het juiste festival voor je.
Volgend jaar ook weer RW ipv LL
 

pietmoeskops

Randprogramma
3 jun 2020
134
292
Omdat het nog maar 353 dagen is tot Lowlands 2025 stel ik voor een top 3 wishlist te posten.

1. The War On Drugs
2. Leisure
3. Tame Impala
1. The War on Drugs
2. The Boxer Rebellion
3. Dua Lipa

Vooruit een top 10, omdat ik niet kan kiezen 😬

4. Sam Fender
5. The 1975
6. Mumford and Sons
7. The Coronas
8. Raye
9. White Lies
10. JP Cooper

En eigenlijk hoort hier natuurlijk nog London Grammar bij, maar die zie ik in november.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss, WTSGD en Davidd

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
36
77
Om het helemaal onrealistisch te maken:
1. Oasis (EvE kondigt morgenochtend aan dat ze speciaal voor zijn afscheid een reünie doen op Lowlands)
2. The War on Drugs
3. Mark Knopfler
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076 en Davidd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken