Lowlands 2024

micham

Playlistbediener
27 dec 2023
31
47
Met yoga van Willem Engel, DJ Jopie (Google maar) 24 uur in de Armadillow en in de X-Ray de hele nacht een lezing van Maarten van Rossem?
DJ Jopie gaat ADE volgend jaar SLOPEN. in zijn eigen legendarische woorden : "Op z'n koppie, op z'n kantje"
 

DeDan

Playlistbediener
22 aug 2023
47
99
Om het helemaal onrealistisch te maken:
1. Oasis (EvE kondigt morgenochtend aan dat ze speciaal voor zijn afscheid een reünie doen op Lowlands)
2. The War on Drugs
3. Mark Knopfler
Oasis met een raket heen en weer vanaf Dublin?
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
Oasis kondigt een tour aan in Engeland, Schotland en Ierland in de weekenden van 4/5 july '25 tot 16/17 aug '25.
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
En geen optredens op het Europese vasteland.
Nee nog niet.
Ze zeggen letterlijk op hun site:

Plans are underway for OASIS LIVE '25 to go to other continents outside of Europe later next year.

Er wordt dus niet gesproken over het vaste land van Europa.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Nee nog niet.
Ze zeggen letterlijk op hun site:

Plans are underway for OASIS LIVE '25 to go to other continents outside of Europe later next year.

Er wordt dus niet gesproken over het vaste land van Europa.
Er staat ook dat de VK shows de enige Europese shows in 2025 zijn.

"Their only shows in Europe next year."
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
556
Oasis op Lowlands moet men ook niet willen. Groetjes een groot Oasis en Lowlands fan.
Ik kan (of wil) me ook niet voorstellen wat voor gigantisch bedrag deze twee samen zouden vragen om op te komen draven in Biddinghuizen. Dat geld kan volgens mij veel beter besteed worden.

Een parachutesprong van Joost om zijn zondagavondset in de Alpha mee te beginnen, bijvoorbeeld.:censored:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DanielNedelko

Davidd

Support act
7 jul 2021
932
1.698
Bijna alle live opnames van 3voor12 nu teruggekeken. Onderstaande toch wel jammer dat ik die niet gezien heb door andere keuzes:
- James Blake (vooral de Radiohead cover)
- The Lathums
- Kae Tempest
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken