Lowlands 2024

koolkeith

Playlistbediener
23 jun 2023
29
32
Ghost - Sault - Lana del Rey

St Vincent - Moby - Phoenix - Wolf Alice - New Order - Future Islands - Yves Tumor - Four Tet - Bleachers - Floating points - Jacob Banks - Joey Badass- Tangerine Dream - De Staat - Kikagaku Moyo - Bdrmm - Sef

Niet realistisch, maar wel lekker toch?
New order is echt niet relax. Laatste keer op LL konden ze zelfs LWTUA verpesten. Geef mij maar Peter Hook 👌
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
320
339
Ghost - Sault - Lana del Rey

St Vincent - Moby - Phoenix - Wolf Alice - New Order - Future Islands - Yves Tumor - Four Tet - Bleachers - Floating points - Jacob Banks - Joey Badass- Tangerine Dream - De Staat - Kikagaku Moyo - Bdrmm - Sef

Niet realistisch, maar wel lekker toch?
Moet voor Moby niet het hele terrein vegan, a la Morrissey?
 
  • Leuk
Waarderingen: peter Molenaar

DefisDre

Playlistbediener
26 dec 2012
10
6
Voor de 12e keer dit jaar naar Lowlands geweest. Heb me weer enorm vermaakt met mijn vrienden, maar de kans is wel aanwezig dat het (voorlopig) de laatste keer was...voornamelijk door de line-up. Waar ik in andere jaren moest rennen van de ene tent omdat dingen overlappen, was het dit jaar zoeken wat ik leuk vond. Heb ook zeker geprobeerd om nieuwe dingen te ontdekken, maar ook als ik ergens een tent binnenstapte om te kijken wat er speelde viel het tegen. Alleen als de line-up volgend jaar heel vet is dan overwegen we weer om te gaan. We hebben allemaal redelijk dezelfde muzieksmaak dus vaak zijn we het wel over dingen eens.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Voor de 12e keer dit jaar naar Lowlands geweest. Heb me weer enorm vermaakt met mijn vrienden, maar de kans is wel aanwezig dat het (voorlopig) de laatste keer was...voornamelijk door de line-up. Waar ik in andere jaren moest rennen van de ene tent omdat dingen overlappen, was het dit jaar zoeken wat ik leuk vond. Heb ook zeker geprobeerd om nieuwe dingen te ontdekken, maar ook als ik ergens een tent binnenstapte om te kijken wat er speelde viel het tegen. Alleen als de line-up volgend jaar heel vet is dan overwegen we weer om te gaan. We hebben allemaal redelijk dezelfde muzieksmaak dus vaak zijn we het wel over dingen eens.
Vond je de line-up van de vorige twee jaren wel goed? Want ben dan wel benieuwd wat je dit jaar miste qua genres/muziek. Grote bekende namen waren voor mijn gevoel wel iets minder aanwezig, maar daar tegenover was het aantal gitaarbandjes weer sterker vertegenwoordigd.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
#NEW Het illustere gezelschap Fat Dog uit Londen komt op 16 april naar Annabel. Het is onmogelijk om stil te blijven staan bij de licht ontvlambare combinatie van alarmerende postpunk, klezmer en knallende elektronica van deze groep. Tip voor fans van Warmduscher, Working Men's Club & Sleaford Mods.

*SPECIALE PRESALE* De kaartverkoop begint eigenlijk pas aanstaande vrijdag, maar WhatsApp-volgers kunnen nu al een ticket bestellen door de code WHATSAPP te gebruiken via -> www.rotown.nl/presale/fat-dog
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
464
526
#NEW Het illustere gezelschap Fat Dog uit Londen komt op 16 april naar Annabel. Het is onmogelijk om stil te blijven staan bij de licht ontvlambare combinatie van alarmerende postpunk, klezmer en knallende elektronica van deze groep. Tip voor fans van Warmduscher, Working Men's Club & Sleaford Mods.

*SPECIALE PRESALE* De kaartverkoop begint eigenlijk pas aanstaande vrijdag, maar WhatsApp-volgers kunnen nu al een ticket bestellen door de code WHATSAPP te gebruiken via -> www.rotown.nl/presale/fat-dog
Binnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
464
526
#NEW Het illustere gezelschap Fat Dog uit Londen komt op 16 april naar Annabel. Het is onmogelijk om stil te blijven staan bij de licht ontvlambare combinatie van alarmerende postpunk, klezmer en knallende elektronica van deze groep. Tip voor fans van Warmduscher, Working Men's Club & Sleaford Mods.

*SPECIALE PRESALE* De kaartverkoop begint eigenlijk pas aanstaande vrijdag, maar WhatsApp-volgers kunnen nu al een ticket bestellen door de code WHATSAPP te gebruiken via -> www.rotown.nl/presale/fat-dog
Ook 14 april in Amsterdam
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
49
161
Ik vind ook nog wel een belangrijk verschil zitten tussen een DJ en een electronische act. Wat bijvoorbeeld een Fred Again doet heeft weinig te maken met DJ'en en is wat mij betreft een stuk interessanter om naar te kijken. Ik heb ook nooit begrepen waarom er bij (goede) DJ acts niet een camera van boven op de mixer/cdjs/draaitafels gericht wordt. Misschien kunnen de naysayers dan ook nog zien dat het vaak meer is dan alleen stop/play drukken.
Soweeh bij DtRH hadden ze dit bij LCD soundsystem gedaan, en daardoor ben ik hun muziek nog zoveel meer gaan waarderen. Het was echt leuk om vanaf boven de installaties te zien die ze bij zich hadden en hoe ze daar laagje voor laagje de muziek op bouwde. Dit werkt bij Fred Again ook, je ziet hoe bevlogen hij op al die knopjes aan het duwen is. Voor een headliner voegt dat echt wat toe
 
  • Leuk
Waarderingen: WTSGD en Novis95

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.535
Toch wel fomo voor die Teddy Swims show achteraf. Iemand die daar is geweest? Hoe was het in de Bravo? :)
Mijn vriendin vond het heel erg tof!

Ik kwam niet meer de Bravo in na Bob Vylan dus ging chillen in de Armadillow.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
557
Toch wel fomo voor die Teddy Swims show achteraf. Iemand die daar is geweest? Hoe was het in de Bravo? :)
Ik vond het erg tof! Hij was, zoals eigenlijk wel te verwachten na zijn hits, wat te groot voor de Bravo die flink uitpuilde. Ik heb ook wel met waterige oogjes staan kijken naar de uitvoering van Some Things I'll Never Know. Bijzonder!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
445
711
Mijn vriendin vond het heel erg tof!

Ik kwam niet meer de Bravo in na Bob Vylan dus ging chillen in de Armadillow.

Stond buiten de tent ivm drukte maar hij was erg goed

Ik vond het erg tof! Hij was, zoals eigenlijk wel te verwachten na zijn hits, wat te groot voor de Bravo die flink uitpuilde. Ik heb ook wel met waterige oogjes staan kijken naar de uitvoering van Some Things I'll Never Know. Bijzonder!
Klinkt goed allemaal! Some Things I’ll Never Know klonk echt prachtig en had ik graag gehoord :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

marksi

Playlistbediener
11 feb 2024
14
42
Some things I'll never know was misschien wel mijn lowlands moment van 2024. Daar pakte ie de volle emotie. Had paar nummers die ik mooier op de plaat vond dan live. Maar hier was het echt volledig andersom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
471
634
Voor mij de verrassing van het weekend. Niet helemaal mijn muziek, maar perfecte zang & band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken