Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.100
500
De muntprijs bij LL is vastgesteld op € 3,75 dit jaar, zal bij PP ook wel rond die prijs worden. Wat denken jullie ??
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
635
355
Oef dat is toch wel heel stevig.
Zeker als je met je programering meer jongeren lijkt te willen trekken, is dit toch wel een probleem lijkt me.
Als je dit soort ticket prijzen en muntprijzen wilt rekenen, kun je denk ik toch maar beter Pearl Jam en Metallica boeken, en de 30+ ers met wat meer centen op de rekening binnenhalen ;)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.100
500
Ik ben nog altijd aan het wachten op een winactie van de Limburger, waarbij we songteksten moeten vertalen en gratis tickets kunnen winnen!
Haha, de limburger is in Belgische handen misschien kan dan Urbanus de songteksten beoordelen,was vroeger oud aandeelhouder van Megaland./ 1%.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

neus

Dagopener
16 mrt 2019
635
355
Het begint lekker dicht bij tekomen! Nog iets waar we naar uit kunnen kijken? Ik verwacht nog een programma voor de camping :)
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
954
1.207
Ik ben klaar met in te luisteren en mijn spoorboekje op te maken!

Vrijdag: Palaye Royale, Dagny, Babymetal, YUNGBLUD, Royal Blood, Avril Lavigne, Keane, Maneskin
Zaterdag: Dead Pony, Chinchilla, Matt Maltese, DJVT, Lauren Spencer Smith, Anouk, NBT, Calvin Harris
Zondag: Ruby Waters, Loreen, The K's, James Arthur, GvF, Limp Bizkit, Sam Smith, Ed Sheeran


Vet = heel graag,
normaal = zin in, cursief = we'll give it a try!
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop en Cootje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
The Analogues stoppen na Pinkpop en 3 Ziggo shows dit jaar...

Het hoge woord is eruit (schrik niet) - We stoppen ermee!

'The Analogues' - dat was een project met een begin en een einde. En nu alle studio-albums van The Beatles live gespeeld zijn is de missie, na tien jaar, volbracht.
De ‘trilogie’ die we dit najaar spelen in de Amsterdamse Ziggo Dome zullen onze laatste live-shows zijn.

20 september: Revolver & Sgt. Pepper.
2 november: The White Album.
28 December: Let It Be & Abbey Road.

We hopen jullie daar te zien om 10 fantastische jaren feestelijk af te sluiten!
Kaarten: https://www.ticketmaster.nl/the-ana...ets/venueartist/2717/947878?CL_ORIGIN=ORIGIN4
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
633
478
Ik ga met drie andere mensen ( met z’n vieren dus) . Ondertussen zijn de onderhandelingen over het spoorboekje van Pinkpop bijna net zo moeilijk geworden als de afgelopen onderhandelingen voor een nieuw kabinet.
Lijkt me duidelijk: acts die voor de rechtstaat zijn maar tegen buitenlanders 😉
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken