Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oef dat is toch wel heel stevig.
Zeker als je met je programering meer jongeren lijkt te willen trekken, is dit toch wel een probleem lijkt me.
Als je dit soort ticket prijzen en muntprijzen wilt rekenen, kun je denk ik toch maar beter Pearl Jam en Metallica boeken, en de 30+ ers met wat meer centen op de rekening binnenhalen
Geen idee, je hoort en ziet hier weinig over. Maar ja vorig jaar de introductie met de tokens voor de bekers dus wie weet wat er nog in het verschiet ligt aan veranderingen.
Ik ben klaar met in te luisteren en mijn spoorboekje op te maken!
Vrijdag: Palaye Royale, Dagny, Babymetal, YUNGBLUD, Royal Blood, Avril Lavigne, Keane, Maneskin Zaterdag:Dead Pony, Chinchilla, Matt Maltese, DJVT, Lauren Spencer Smith, Anouk, NBT, Calvin Harris Zondag:Ruby Waters, Loreen, The K's, James Arthur, GvF, Limp Bizkit, Sam Smith, Ed Sheeran
Vet = heel graag, normaal = zin in, cursief = we'll give it a try!
The Analogues stoppen na Pinkpop en 3 Ziggo shows dit jaar...
Het hoge woord is eruit (schrik niet) - We stoppen ermee!
'The Analogues' - dat was een project met een begin en een einde. En nu alle studio-albums van The Beatles live gespeeld zijn is de missie, na tien jaar, volbracht.
De ‘trilogie’ die we dit najaar spelen in de Amsterdamse Ziggo Dome zullen onze laatste live-shows zijn.
20 september: Revolver & Sgt. Pepper.
2 november: The White Album.
28 December: Let It Be & Abbey Road.
Ik ga met drie andere mensen ( met z’n vieren dus) . Ondertussen zijn de onderhandelingen over het spoorboekje van Pinkpop bijna net zo moeilijk geworden als de afgelopen onderhandelingen voor een nieuw kabinet.
Ik ga met drie andere mensen ( met z’n vieren dus) . Ondertussen zijn de onderhandelingen over het spoorboekje van Pinkpop bijna net zo moeilijk geworden als de afgelopen onderhandelingen voor een nieuw kabinet.