Pinkpop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
@WackoJ, dat is gewoon een super leak!

Ja, ik weet het! Ik werd er ook erg enthousiast van toen ik het vond. Ben blij dat ik het met iedereen kon delen.

En ja het is nu een week na pinkpop wat betekent dat het makkelijker is om dezelfde namen te hebben.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Tenacious d op pp zie ik zeker gebeuren en jake bugg ook, al zie ik niet Aerosmith of black sabbath op pp, de klassieke rockact word gewoon pearl jam jongens!!
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het is kennelijk de line-up van Frequency van vorig jaar. Dus we kunnen dit allemaal vergeten.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Zo als jullie waarschijnlijk hebben gelezen speelt AM op Otimus Alive, denk dat de kansen dan wel heel groot zijn dat ze op pinkpop komen
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Dus even alles op een rijtje van mogelijke headliners

-pearl jam
-arctic monkeys
-red hot Chili peppers
-Aerosmith
-black sabbath
-snow patrol
-Metallica

Ik vergeet er waarschijnlijk een aantal dus mensen deel uw mening en roepen maar!!
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Ik denk/hoop zoiets!
Main Stage:
Vampire Weekend - Placebo - Arctic Monkeys
Imagine Dragons - Franz Ferdinand - Editors
Two Door Cinema Club - Elbow - Pearl Jam

3FM Stage:
o.a. Avenged Sevenfold, White Lies, Volbeat

Tent Stage:
o.a. Disclosure, Jake Bugg, Gesaffelstein
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Zou heel blij zijn als dat werkelijk wordt @Bramarts, maar ik denk dat dat te optimistisch gedacht is. Volbeat gaat niet naar Pinkpop komen voor de 3FM stage denk ik, TDCC gaat niet op main stage (tenzij het als dagopener is misschien, maar vind ik meer iets voor 3FM, zelfde geldt voor Imagine Dragons.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
En ik denk niet dat Editors en Arctic Monkeys headliners gaan worden. Editors zou wel sub kunnen zijn, Arctic Monkeys zie ik niet gebeuren die willen alleen headlinen en ik denk dat Pinkpop dat niet gaat doen, tenzij ze 2 hele grote andere namen hebben.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Arctic monkeys kunnen best headliner zijn!! En editors een prachtige sub. Zeker staat volbeat als ze komen op de main stonden ze in 2011 ook en tdcc zal dan op main staan want daar stonden ze in 2011 ook. Imagine dragons zullen op 3FM stage staan

Maar het lijkt me toch wel 99% zeker dat pearl jam op pinkpop 2014 zal staan aangezien vanaf juni een Europese tour zal beginnen dus een optreden op pinkpop en in de ziggo dome denk ik
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Dus even alles op een rijtje van mogelijke headliners

-pearl jam<br>
-arctic monkeys<br>
-red hot Chili peppers<br>
-Aerosmith<br>
-black sabbath<br>
-snow patrol<br>
-Metallica

Ik vergeet er waarschijnlijk een aantal dus mensen deel uw mening en roepen maar!!

Arcade Fire, Placebo, RATM, Linkin Park, Foo Fighters, NIN
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
NiN zie ik echt niet gebeuren, stonden op Lowlands voor een zowat lege tent. Kennelijk niet erg in trek bij het grote publiek en zullen dus te weinig mensen trekken.

Arcade Fire zie ik veel eerder als afsluiter op BKS staan.

Rage Against the Machine heb ik nog niks over gelezen maar als ze touren rond die tijd uiteraard een toffe naam.

Linkin Park maakt kans maar was er nog in 2012, dat is wel erg snel en lijkt me dat ze dat alleen doen als ze niks anders kunnen krijgen.

Foo Fighters zou kunnen.

Ik denk dat het zoiets wordt:
Placebo - Red Hot Chili Peppers
Franz Ferdinand - Snow Patrol
Editors - Pearl Jam
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken