Pinkpop 2014

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Denk dat ze met pearl jam komen, en pearl jam ook op pinkpop, kheb hele grote vraagtekens bij rhcp ze gaan dus wel op festivaltour zie bevestiging lollapolooza in Argentinië

Toch gok ik zeker op arctic monkeys als headliner en als sub avenged sevenfold

Kan iemand mij vertellen of de soloband van Noël gallagher, Noël gallaghers high flying birds een kans maken?

Lijkt me een rare combinatie Arctic Monkeys met Avenged Sevenfold. Lijkt me dan eerder Metallica - Avanged Sevenfold of zo iets dergelijks.
Noel Gallagher's High Flying Birds hebben nog te weinig bewezen om te sub-headlinen als je dat bedoeld? En Noel Gallagher is stiekem aan het overleggen met broertje Liam over een Reünie van Oasis hoorde ik ergens..
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Bjorn wrote:</div>
Denk dat ze met pearl jam komen, en pearl jam ook op pinkpop, kheb hele grote vraagtekens bij rhcp ze gaan dus wel op festivaltour zie bevestiging lollapolooza in Argentinië

Toch gok ik zeker op arctic monkeys als headliner en als sub avenged sevenfold

Kan iemand mij vertellen of de soloband van Noël gallagher, Noël gallaghers high flying birds een kans maken?


Lijkt me een rare combinatie Arctic Monkeys met Avenged Sevenfold. Lijkt me dan eerder Metallica – Avanged Sevenfold of zo iets dergelijks.<br>
Noel Gallagher’s High Flying Birds hebben nog te weinig bewezen om te sub-headlinen als je dat bedoeld? En Noel Gallagher is stiekem aan het overleggen met broertje Liam over een Reünie van Oasis hoorde ik ergens..

Nee ik bedoelde arctic monkeys en a7x niet als combi maar dat ik denk dat ze op pp zullen staan.

En Noël gallagher misschien niet als sub maar leek mij een hele mooie naam!

En een reünie van Oasis reken er maar niet op nog niet tenminste Noël had gezegd tegen nme dat dat niet gaat gebeuren totdat ie er gevoel voor heeft en dat was nog niet maar Liam heeft dit gerucht leven in geblazen omdat ie had gezegd dat Noël er zeker voor open stond

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Heren afwachten vandaag, over een klein uurtje laatste headliner en subheadliner van Download (UK), maar ook NOVA Rock (Oostenrijk) komt vandaag met 1ste namen. Vorig jaar had NOVA Rock 5 overeenkomstige namen, o.a. headliner Kings of Leon.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nieuws van het Download kamp op Donington Park: ...en de klassieke rock act is.... Aerosmith? Brengen ze de Global Warming Tour ook naar Nederland. Daarbij ook Alter Bridge, zie ik ook wel op Pinkpop 2014.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Alter Bridge is al 3x geweest waarvan de laatste keer in 2011. Dus het zou zeker kunnen maar er zijn niet veel bands die meer dan 3x geweest zijn en dus vind ik het ook absoluut geen zekerheidje. Aerosmith... het is zeker een kanshebber, ze hebben er nog nooit gestaan. Maar van mij hoeft het ook niet al vind ik het zeker wel toffer dan al die herhaalheadliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
BAM, nog een klassieke rock act: Black Sabbath op NOVA Rock Oostenrijk. Ik kan me voorstellen dat gesprekken met deze klassieke rock acts eventueel voor Pinkpop Classic zijn, ALS er gesprekken met deze 2 klassiekers is wel te verstaan dan. Van deze 2 namen, denk ik Aerosmith eerder op Pinkpop dan Black Sabbath?? Roept u maar...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Ik roep dat we ook nog Bospop en Fortarock hebben, waar respectievelijk Aerosmith en Sabbath ook goed passen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Black Sabbath zie ik echt niet gebeuren. Aearosmith sluit ik niet uit, maar zou inderdaad vermoedelijk beter op een bospop passen.

De vraag is dan namelijk of Aerosmith een dag kan uitverkopen. Ik weet niet of dat het geval is, ze zullen vast fans hebben maar genoeg fans om pinkpopdag uit te verkopen? Ik heb geen idee, iemand die enigszins wat cijfers weet van laatste optredens in Nederland?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Zolang er niets definitief vanuit Buro Pinkpop komt is het nog slechts raden, ik wacht nog even op de 3de headliner van Soundwave Australië, misschien dat we daar iets aan kunnen zien? Geruchten voor Rock am Ring zijn ook nog niet zo spannend. Gerüchteküche Rock am Ring 2014:
Alice In Chains, Architects, Avenged Sevenfold, Bela B, Der Wieland, Ellie Goulding, Franz Ferdinand, Gesaffelstein, In Extremo, Machine Head, Monster Magnet, Pearl Jam, Placebo, Stone Temple Pilots, Trivium, While She Sleeps. Eens kijken wat we hiermee kunnen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Franz Ferdinand en Placebo lijken me zeker kanshebbers voor Pinkpop en 2 die ik graag zie komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Franz Ferdinand en Placebo lijken me zeker kanshebbers voor Pinkpop en 2 die ik graag zie komen.
Ja, lijken mij ook zeker kandidaten, ik denk als sub-headliners op main of ze worden als afsluiter op 3fm-stage gezet.? Met de geruchten van het moment vraag ik me af of Alice In Chains, Architects of Stone Temple Pilots ook op Pinkpop 2014 kunnen komen?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ja, lijken mij ook zeker kandidaten, ik denk als sub-headliners op main of ze worden als afsluiter op 3fm-stage gezet.? Met de geruchten van het moment vraag ik me af of Alice In Chains, Architects of Stone Temple Pilots ook op Pinkpop 2014 kunnen komen?
[/quote]

Placebo lijkt mij wel een headliner, zijn in ieder geval groter dan the Killers.

Net aangekondigd voor Optimus ALive: Arctic Monkeys. Oftewel, de Europese festivals worden aangedaan :) Voor Werchter lijkt het me nu een zekerheidje, en dit verhoogd ook de kans voor Pinkpop. Ik vind ze knettergek als ze het niet doen in ieder geval.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Placebo zou zeker een betere headliner zijn dan The Killers, maar ik verwacht ze nog altijd niet als headliner.
Arctic Monkeys mogen jullie hebben op Werchter, nemen wij Pearl Jam, goeie deal...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nog meer geruchten van de leak van Nova Rock:

Major lazer
System of a Down
Tenacious D
Bad religion
Billy talent
Crystal castles
Deap vally
Empire of the sun
Fall out boy
Flogging molly
Franz Ferdinand
Hurts
Imagine dragons
Jake bugg
James blake
Jonathan jeremiah
Kensington (jawel leuk voor die jongens!)
Kraftklub
Laura mvula
Miles kane
Nick cave & the bad seeds
Of monsters and men
Pennywise
Robert Delong
Skunk anansie
The fratellis
The gaslight anthem
Tom odell
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
System of A Down! Die mogen zeker komen, net als Deap Vally, Franz Ferdinand en The Gaslight Anthem, maar die stonden er vorig jaar al.
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Robert Delong op PP14, zou gewoon awesome zijn. Hij is perfect voor in de tent.
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Het zou wat zijn als Jake Bugg, The Strypes en Robert Delong zouden komen. De nieuwe generatie :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
@WackoJ, dat is gewoon een super leak! Echter hadden ze dit jaar maar 5 overeenkomstige namen NOVA / Pinkpop, maar was wel zelfde wekend. Dus ik denk dat een paar van deze overblijven: Tenacious D, Empire of the sun, Fall out boy, Flogging molly, Franz Ferdinand, Hurts, Imagine dragons, Jake bugg, Of monsters and men, The fratellis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken