Paaspop 2017

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Dubioza Kolektiv, Asking Alexandra, Hotei: Ik ga me wel vermaken op Paaspop komend jaar.
Toch een beter lijstje dan dat ik op voorhand verwacht had. :)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629

Dit stuurde een vriendin van me. Weet niet of het een heel erg betrouwbare bron is. Maar alsnog.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Doe Maar is de festivalhoer volgend jaar. In tegenstelling tot Kensington zie en hoor ik ze erg graag. #Dauwpop #CAS
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Doe Maar is de festivalhoer volgend jaar. In tegenstelling tot Kensington zie en hoor ik ze erg graag. #Dauwpop #CAS

Hopelijk komt die festivahoer zich volgend jaar ook in België prostitueren dan.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Volgende week trouwens nieuwe namen. Hopelijk een betere batch deze keer, dan overweeg ik wellicht een (dag)ticket.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Volgende week trouwens nieuwe namen. Hopelijk een betere batch deze keer, dan overweeg ik wellicht een (dag)ticket.

De dagtickets vind ik altijd bizar duur voor de namen die er staan. Ik moet nog eventjes een weekendticket halen maar ik ben er zeker bij!!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik ben ook van plan te gaan. Alleen is er ook een kans dat ik dat weekend in het buitenland zit. Fijn.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Oasiss wrote:
Weekendkaartje gekocht! Ik ga voor het eerst.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat je reden is om te gaan.

Vrienden van me waren er vorig jaar en vonden het een geslaagd weekend met veel bier en gezelligheid. Ik ga in ieder geval niet voor muzikale hoogtepunten. Als die er wel zijn, is dat fijn meegenomen. Het is niet zo dat de headlinerspot van Doe Maar me heeft overgehaald ;).
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nieuwe namen paaspop zijn er weer.

CRYSTAL FIGHTERS • Coone • Joris Voorn • Ummet Ozcan
257ers • Anti-Flag • Imitallica • Jolly Jackers • Jonna Fraser • Komatsu • La Fuente • Louis Berry • Pink Oculus • Whitney Rose


 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
En vergeet Jody Bernal niet! Die staat in de Loco Royale :p
Weinig namen waarvan ik echt enthousiast wordt, helaas. Crystal Fighters wil ik wel heel erg graag zien, Anti-Flag op zich ook wel, maar de rest valt nog een beetje tegen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Vergeet ik Jody ?? Echt.. Shiiiiiiiiiiiiit ! Das toch wel me favoriet van deze selectie haha ;-)

Maarre het is ook niet helemaal mijn ding deze worp.
Al vind ik Joris voorn een prima naam als je van Techno houdt, Ummet ozcan voor de EDM liefhebbers & Jonna fraser voor de nieuwe NL hiphop.

Crystal figthers is altijd een prima festivalnaam, maar ondertussen best vaak gezien. Gewoon een feestje, maar als er wat tegenover staat zal ik er niet om malen.

Jolly Jackers is ook wel een leuke toevoeging.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Weekendkaartje is ook hier binnen! Laten we hopen dat de volgende bekendmaking van namen wat pareltjes oplevert. Voorlopig alleen Dubioza Kolektiv, Hotei, Jolly Jackers en Anti-Flag interessant, voor mij dan
 

Youri

Playlistbediener
18 dec 2016
7
0
Ik was gisteren bij Ace of Spades (dat door Paaspop Events wordt georganiseerd i.s.m. WiSH Events), en daar hingen banners met namen die volgens mij nog niet bekend waren, kan me o.a. herinneren:
Sander van Doorn, Kriss Kross Amsterdam, Audiotricz, D-Block & S-Te-Fan, Ran-D uit m'n hoofd. Ik werd er in ieder geval niet heel blij van, desalniettemin aanwezig.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Duizenden lampjes, warme sfeer, proosten met je vrienden onder het genot van goede muziek... Kerst? NOPE! We hebben het natuurlijk over Pasen! Hier weer 8 verse namen!

Bökkers • Bokoesam • D-Block & S-te-Fan • Deun van Seun • Los Paja Brava • Puinhoop Kollektiv • The Grand East • The Veils

Dus D-Block & Ste-Fan had je al goed ;-)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Hoorde net op 3fm een aantal nieuwe namen. Chef Special, Matt Simons, d-irect, Joost van Bellen en ik zal nog wel iets weer vergeten zijn.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Er zouden vandaag inderdaad nieuwe namen bekend worden, dus zullen zo wel officieel verschijnen.
Maar de namen die jij noemt, verbazen mij niks dat die op Paaspop komen ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken