Paaspop 2017

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Toevoeging vandaag:
Dinsdag 10 januari 2017:
Audiotricz | Chef'Special | Daisy's DJ Team | Danny Panadero | Dansado & De Feestneger | David Ghetto | DI-RECT | Gallowstreet | Giocatori | Javier Guzman | Joost van Bellen | Julian Jordan | Lucas & Steve | Matt Simons | Sander van Doorn | Sebastian Bronk| Stööki Sound en Watskeburt?! De Musical.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Je vergeet de beste van het hele rijtje namen van vandaag: ZWART LICHT !
1f60e.svg

wie? ;)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Zijn er mensen in voor een Festileaks meeting op Paaspop? Ik zal beloven dat ik, in tegenstelling tot vorig jaar, het niet zal vergeten omdat ik teveel aan de speciaalbierbar hing!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zijn er mensen in voor een Festileaks meeting op Paaspop? Ik zal beloven dat ik, in tegenstelling tot vorig jaar, het niet zal vergeten omdat ik teveel aan de speciaalbierbar hing!

Zeker iets om te bekijken als het blokkenschema bekend is.
Al ben ik op Paaspop ook meer te vinden bij het bier dan bij de acts lijkt het me leuk als er ruimte is in de planning. Beetje vroeg nu nog:)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Dennis1808 wrote:
Zijn er mensen in voor een Festileaks meeting op Paaspop? Ik zal beloven dat ik, in tegenstelling tot vorig jaar, het niet zal vergeten omdat ik teveel aan de speciaalbierbar hing!

Zeker iets om te bekijken als het blokkenschema bekend is.
Al ben ik op Paaspop ook meer te vinden bij het bier dan bij de acts lijkt het me leuk als er ruimte is in de planning. Beetje vroeg nu nog:)

Volgens mij moet dit wel mogelijk zijn op paaspop :) Ik zal in ieder geval me best doen om er te zijn.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Nieuwe namen:

Alamaison, Black Foxxes, Bohemian Betyars, Canshaker Pi, Chamireaux MC, ChildsPlay, DOOL, Enge Buren, Fano, Jack Jameson, Jayh Jawson, Kris Kross Amsterdam, Kyle Gass Band (was al bekend), Les Truttes, Linde Schöne, Paul Sinha, Russkaja, Sigma DJ-set, SMIB, Undeclinable Ambuscade, VANT, Waylon en Yung Internet.

Wat mij betreft toch een aantal leuke toevoegingen: Canshaker Pi, Undeclinable Ambuscade, VANT en Linde Schone.

Edit: en natuurlijk Black Foxxes! Zeer mooie naam!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ben vooral heel blij met Canshaker PI . Al verwacht ik die op lowlands ook wel te zien :)
verder Linde Schone , Vant, & Yung Internet.

Verder als nederhop fanaat probeer ik SMIB al een tijdje te luisteren , maar kan me nog steeds niet echt pakken.

Mijn vriendin is ook blij nu Jayh komt, hebben we die discussie ook niet meer ;-)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik ben ook best tevreden met de nieuwe rits namen! Yung Internet, Canshaker Pi, Black Foxxes en Russkaja wil ik sowieso zien. Nog maar een naam of 70 te gaan!
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Hallo allen,

Ik en vrienden gaan dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar Paaspop, nou vraag ik me vooral af of het niet verschrikkelijk koud is in en april en of het in een tent liggen dan wel te doen is en je niet compleet verkleumt bij de optredens staat, nou ben ik geen mietje maar het moet natuurlijk wel leuk blijven!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Hallo allen,
Ik en vrienden gaan dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar Paaspop, nou vraag ik me vooral af of het niet verschrikkelijk koud is in en april en of het in een tent liggen dan wel te doen is en je niet compleet verkleumt bij de optredens staat, nou ben ik geen mietje maar het moet natuurlijk wel leuk blijven!

Vorig jaar koelde het in de avond aardig af en was het ook nat ! Dus ik zelf zou denken, mij te koud/nat.
Maar heb daar een stel leren kennen die elk jaar op de camping slapen en zeggen dat het prima te doen is en alles goed geregeld.

Ik slaap zelf al jaren bij vrienden in Zaltbommel en rijden we gewoon heen en weer.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Hallo allen,

Ik en vrienden gaan dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar Paaspop, nou vraag ik me vooral af of het niet verschrikkelijk koud is in en april en of het in een tent liggen dan wel te doen is en je niet compleet verkleumt bij de optredens staat, nou ben ik geen mietje maar het moet natuurlijk wel leuk blijven!

Over het kamperen:
Het kan 's nachts soms best koud zijn ja! Maar met een goede slaapzak kom je een heel eind. Een handige tip: koop een aluminium isolatiematje voor onder je normale matje. Dat helpt echt en is niet duur. Zorg verder dat je erg vochtige/natte dingen niet ín de tent hebt staan, ofwel: houd het enigszins droog in te tent en ga droog slapen. Dan is het prima te doen. Wij gaan dit jaar ook weer naar de camping :)
Over de optredens:
Alle podia zijn in tenten; de ervaring leert dat het in zo'n tent juist eerder warm dan koud is ;)
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Zijn er mensen in voor een Festileaks meeting op Paaspop? Ik zal beloven dat ik, in tegenstelling tot vorig jaar, het niet zal vergeten omdat ik teveel aan de speciaalbierbar hing!

Leuk! Misschien dit jaar dan maar afspreken bíj de speciaalbierbar? ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Over het kamperen:
Het kan ’s nachts soms best koud zijn ja! Maar met een goede slaapzak kom je een heel eind. Een handige tip: koop een aluminium isolatiematje voor onder je normale matje. Dat helpt echt en is niet duur. Zorg verder dat je erg vochtige/natte dingen niet ín de tent hebt staan, ofwel: houd het enigszins droog in te tent en ga droog slapen. Dan is het prima te doen. Wij gaan dit jaar ook weer naar de camping

Oeh ik heb ook nog wel een tipje denk ik. Al slaap ik tijdens Paaspop gewoon lekker in een caravan haha.

Slaap in een goede tent met binnenstuk. Ik heb mijn eerste twee festivalzomers overleefd met zo'n pop-up tentje maar toen ik daarna voor 30 euro een tent heb gekocht bestaand uit 2 stukken (buitenkant/binnenkant) ben ik helemaal gelukkig.
De nachten zijn zeker niet koud doordat het er minder doorheen waait, minder lawaai op de tent van eventuele regen en diezelfde regen blijven zeker aan de buitenkant terwijl bij zo'n enkel tentje het nog wel eens aan de binnenkant wil gaan miezeren.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Hallo allen,

Ik en vrienden gaan dit jaar waarschijnlijk voor het eerst naar Paaspop, nou vraag ik me vooral af of het niet verschrikkelijk koud is in en april en of het in een tent liggen dan wel te doen is en je niet compleet verkleumt bij de optredens staat, nou ben ik geen mietje maar het moet natuurlijk wel leuk blijven!

Als scout met ervaring zal ik ook nog een tip geven. Koop een lakenzak voor in je slaapzak. Dun dingetje maar het helpt echt. Daarnaast zijn binnenin droog houden, aluminiummatje onder de slaapmat en goede tent ook goeie tips die ik kan beamen. Misschien een goede borrel vlak voor het slapen gaan om het warm te krijgen als laatste redmiddel ;)?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik las het vanmorgen op FB inderdaad ! Heel vet hoor ! Ben ik erg blij mee :) Dit en parkway drive zijn toch echt wel fijne Boekingen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken