Vrijdag – Sore Losers – Yung Internet – Vant – Sluwe Vos – Anti Flag
Zaterdag – Mister & Mississippi – The Amazons – Donnie – Zwart Licht – Doe Maar – Russkaja
Zondag – Canshaker Pi – Joris Voorn – Pulled Apart By Horses – Crystal Fighters – Speedy J
Hmmm. laten we even mijn vooropgestelde plannetjes erbij pakken.
Ve vrijdag hebben we gezien. Sluwe Vos/Haeken wat erg goed en hard was. Helaas door een flink dutje in de caravan verder niks gezien. Op naar dag 2.
The Amazons - Topband!! Voor mij het beste Britse rockbandje sinds van de afgelopen 2/3 jaar. Hebben al veel fijne nummers en blijven live sterk overeind met een toffe frontman.
Donnie - Cultheld Donnie toch maar meegepakt omdat het een geweldig fenomeen is en hij net zoals ik zelf een enorm zwak heeft voor Raymond van Barneveld. Prettig verrast tijdens deze set. Een bak vol energie, genoeg tijd voor humor en die dikke beats van Bas Bron, top!
Netsky - Niet helemaal mijn muziek maar toch erg vermaakt want het blijft een sterke liveact. Veel energie en een flink losgaande tent.
Verder een machtige dag gehad met onder andere Torre van dn Staat ontmoet en stiekum opt podium bij Broederliefde.
Fresku & Friends - Had best wel een Fresku show verwacht eigenlijk maar ook hier werden de verwachtingen volledig ingelost. Een show vol energie, kekke beats, Brabantse rappers en nog veel meer energie.
Joris Voorn - Eindelijk weer wat echte heerlijke kwaliteits--elektronische muziek voor de liefhebbers. Niet zo bekend met zijn werk maar een fijne set vol spanning.
Speedy J - Gewoon weer gruwelijke harde beuktechno- zoals gewend van de beste man. Jochem blijft toch echt bij het beste horen dat wij kennen in Nederland.
Kortom weer flink meer dan de helft gemist maar ik heb een gruwelijk tof weekend gehad met allemaal gezellige (Brabantse) mensen. Flink keten en bier zuipen. En daarom hoop ik er ook volgend jaar weer bij te zijn.