Als we eerlijk zijn, kunnen we de line-up van een Paaspop natuurlijk niet vergelijken met een Lowlands of Pinkpop. Dat zijn (normaal gesproken) Festivals die ook uit een grote vijver internationale namen kunnen vissen, en Paaspop zit simpelweg gewoon een niveau daaronder.
Maar dat wil absoluut niet zeggen, dat het een slechte line-up is. Ik heb me zeker een heel weekend vermaakt en heb echt wel een paar hele sterke acts gezien.
Netsky was mijn absolute nummer 1 dit weekend, was echt ontzettend sterk live en zoals eerder gemeld was Kuenta I Tambu echt de grootste verrassing van dit weekend ! Als je ze ergens op een festival kan zien dan raad ik het echt aan. (Je moet wel van een beetje afro up tempo dansbare muziek in de richting van Skip & Die houden)
Daarnaast vond ik op vrijdag Anti-flag erg tof. (parkway drive te weinig van gezien om te beoordelen) Kraantje ook ontzettend tof, maar echt heel erg druk ! (Gelukkig stonden we wel op een goede plek) En ook The sore losers waren prima. De hype van Yung internet snap ik echt niet, vond het geen Ruk aan. Ub40 speelde best oké, vooral gezien de verhalen die ik van tevoren gehoord had.
Zaterdag dus Netsky & Kuenta als uitblinkers. Undeclinable Ambuscade was leuk, zwart licht was tof, totdat die tent al een half uur voor het einde vol liep met jonge mensen voor Sevn Alias. De staat speelde weer top zoals altijd ! Daarna met het zusje & Vriendin naar Jayh geweest, viel niet eens tegen. Was best wel leuk. (Shit zei ik dat echt ?) Ik vond Chefs special wel leuk, maar niet bijzonder goed ofzo.
De zondag heb ik een stuk minder gezien, had echt opstart problemen haha . Maar LP was echt goed, helaas wel erg Rumoerig in de zaal en om de tent heen. Hans Teeuwen was niks aan, dus weg gelopen. De Show van Fresku en Consorten was wel hard, maar had toch liever meer Fresku gezien en minder al die anderen. Maar daar dacht de jeugd blijkbaar anders over ;-) Zal de leeftijd zijn haha..
Nog ff Watskeburt meegepakt, daarna Crystal fighters ! Was goed ! Geindigd met Ran D & De likt ! Was een mooi einde van een goed weekend!
Vind de bars in de tenten echt heel fijn, en de avond is een genot om even goed om je heen te kijken. Weer zat mee en eten was goed.
Nadeel vond ik wel echt de jonge mensen die contnu op je rug tikte of je drank voor ze wou halen bij bepaalde tenten.
Al met al genoten, en tot volgend jaar