Paaspop 2017

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ik las het vanmorgen op FB inderdaad ! Heel vet hoor ! Ben ik erg blij mee
1f642.svg
Dit en parkway drive zijn toch echt wel fijne Boekingen.

Vergeet Textures en Anti-Flag niet!
Al moet ik zeggen da tik wel de gewone metal mis tot nu toe
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
NIEUW BEVESTIGD:
Bazart • Gary Beck • Gavin James • Seasick Steve
Capital Candy • Dirtcaps • Faith: a tribute to George Michael • Janez Detd Punk Rock High School • LP • Rondé • The Amazons
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
NIEUW BEVESTIGD:
Bazart • Gary Beck • Gavin James • Seasick Steve
Capital Candy • Dirtcaps • Faith: a tribute to George Michael • Janez Detd Punk Rock High School • LP • Rondé • The Amazons

+ Encore op de zaterdagnacht met.
Abstract • Amartey • Defano Holwijn • Irwan • Kevin • Mula B • Prime • WaxFiend .

Ik ben zelf echt ontzettend blij met *LP* ! Die wou ik heel graag zien dit jaar :)

Ook Seasick steve & The amazons is leuk :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bazart, The Amazons en George Michael zijn wel geinig. Een van de betere pakketjes!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
De staat gister ook toegevoegd, voor mij de beste Nederlandse band van het moment :)
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
+ Call It Off, The Charm The Fury, De Sluwe Vos, Falco Benz, Galactixx, The Guilty Six, Haeken, The Jerry Hormone Ego Trip, Lucky Done Gone, Moombahteam, Navarone, Nic Fanciulli, Rectum Raiders, Riton, Ronnie Flex & Lil' Kleine + Deuxperience Band, She's Got Balls en Skoften Sloop Service.

Ook de line-up van de stage van Spaanse dj-collectief Elrow is rond: Amin Edge & Dance, Bastian Bux, Benny Rodrigues, Bram Fidder, Dominik Eulberg, Eddy M, George Privatti, Ici Sans Merci, Marc Maya, Niels Feijen, Sydney Charles en wAFF.

Aldus festivalinfo.nl.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Yes, The Charm The Fury is gaaf! Call It Off wil ik ook wel even zien. Rectum Raiders is altijd één smerige bende :)
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Van deze laatste worp vind ik alleen The Jerry Hormone Ego Trip een interessante naam. Navarone is ook het aanzien meer dan waard, maar heb ze al verschillende keren gezien. Rectum Raiders 2(?) jaar geleden ook op Paaspop gezien, wat lag ik krom van het lachen. Mocht er niets tegenover geprogrammeerd staan, dan ga ik ze zeker weer kijken. Maar voor mijn gevoel is het programma dit jaar veel minder in balans als afgelopen jaren: in verhouding veel meer (Nederlandse) Hiphop en veel plaatjesdraaiers. Niet echt mijn kopje thee. Voor mijn gevoel staan met name in de Phoenix artiesten die je andere jaren juist in andere tenten zou verwachten ( (Broederliefde, LP, Gavin James, Ronie Flex). En de Roxy is dit jaar bijna geheel voor de Hiphop (of hoe je het wil noemen), terwijl je daar afgelopen jaren ook nog wat ander muziekstijlen kon verwachten (ska, reggae, e.d.). Kijkende naar de verdeling van de nu bevestigde artiesten per dag, ligt voor mij het zwaartepunt op de zondag. Ben bang dat daar ook aardig wat overlap in het blokkenschema zal zijn met een paar moeilijke keuzes. Zaterdag valt voor mijn gevoel een beetje tegen.

Maar goed, Paaspop is in mijn achtertuin en met alle bekenden toch altijd wel beregezellig. Is het programma wat minder, heb ik gewoon wat meer tijd om gezellig bij te kletsen onder het genot van wat speciaalbieren in de Brandkas. Nu alleen hopen dat we dat lekker in de open lucht met korte broek en t-shirt kunnen doen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Valt wel mee kwa hiphop toch ? Ik tel 11 hiphop acts verdeeld over 3 dagen ? En dan zit er een gedeelte bij Encore in de avond :) Dan tel ik voor het gemak Jayh ook even mee.
Anyway, ben het wel met je eens dat de laatste worp erg matig is , maar net zoals Hugo zegt, tis lekker vlakbij en altijd wel gezellig !

Heb er wel weer zin in !

The Charm The Fury is wel de moeite waard trouwens !
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Valt wel mee kwa hiphop toch ? Ik tel 11 hiphop acts verdeeld over 3 dagen ? En dan zit er een gedeelte bij Encore in de avond
1f642.svg
Dan tel ik voor het gemak Jayh ook even mee.

Ik ben niet heel erg thuis in dat genre, maar als ik kijk welke acts in de Roxy staan, is dat voor mijn gevoel alleen maar (nederlandse) hiphop / r&b (uitzondering: gallowstreet, Linde Schone en Kuente en enkele 'plaatjesdraaiers'). Tel daar nog Broederliefde en Ronnie F bij op en je hebt er toch een behoorlijk aantal. Daarnaast dus ook plaatjesdraaiers buiten de gebruikelijke tenten als Stardust en Warehouse. Ik mis voor mijn gevoel toch wat meer de artiesten in de trant van ZzZ, Lonely The Brave, Truckfighters, July Talks, Band of Skulls, Moss, The Strypes, Public Service Broadcasting e.d. die de recente jaren op het podium hebben gestaan. Ook de alternatieve NL-muziekscene mis ik, bijvoorbeeld een Thijs Boontjes Dans en Show orkest (gelukkig wel een Linde Schone).

Maar wellicht ben ik een ouwe zeur aan het worden... ;) :D

Edit: ook de alternatieve Belgische muziekscene wordt voor mijn gevoel geheel genegeerd en kan juist extra volk naar Schijndel trekken (is immers niet ver van de Belgische grens gelegen). Denk bijvoorbeeld aan Wallace Vanborn, Steak number 8 (stonden er in 2008?), RHEA, Fleddy Melculy, Echelpoel, J. Bernardt, Warhaus, Jacle Bow, Compact Disk Dummies, Het Zesde Metaal e.d.

Ik ben van mening dat er dit jaar te makkelijk geboekt is, met bijvoorbeeld Ronnie F voor de 3e keer op rij en een Chef Special 2e keer op rij. Ook De Staat staat er weer en is recent (2015 of 2016) al langs geweest, al blijft dat natuurlijk wel een toffe band om te zien.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Paaspop is ook bij mij in de achtertuin. Ik vind het programma dit jaar aan de betere kant. En dan heb ik het vooral over de namen die in de Apollo staan. Ik vond de line-up daar de voorgaande jaren vooral tegenvallen. (En dan heb ik het uiteraard niet over the Prodigy en Underworld en the Golden Earring, want dat zijn wel grote namen). Kortom ik heb er weer zin in!!
 

GoldenBeatring

Playlistbediener
10 mrt 2017
9
0
Fatboy Slim is zojuist aangekondigd voor een show in Complex Maastricht op 15 april. Vorig jaar stond hij op WAE. Zou het een logische toevoeging zijn?
Ik duim er in ieder geval voor.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Fatboy Slim is zojuist aangekondigd voor een show in Complex Maastricht op 15 april. Vorig jaar stond hij op WAE. Zou het een logische toevoeging zijn?
Ik duim er in ieder geval voor.

Dat zou echt een vreugde dansje waard zijn :) !
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Fatboy Slim is zojuist aangekondigd voor een show in Complex Maastricht op 15 april. Vorig jaar stond hij op WAE. Zou het een logische toevoeging zijn?
Ik duim er in ieder geval voor.

Zou niet zo heel gek zijn maar ik denk toch wel dat Paaspop haar kruit al verschoten heeft. Fatboy Slim had prima bij de eerste aankondiging gekund.
 

GoldenBeatring

Playlistbediener
10 mrt 2017
9
0
Onder het mom van eerst de clubshows uitverkopen geloof ik er nog in. Voor mij mist Paaspop nog een dance act met allure, zoals underworld afgelopen jaar. En het herhaaldelijk boeken van dezelfde namen zit er bij WEA ook dik in.

Eerlijk gezegd, zou het me teleurstellen als ie niet komt. We zullen het zien.

De 16 staat hij trouwens in Utrecht, alleen de vrijdag is dus nog over.
 

Hugo

Campingartiest
17 jun 2016
57
0
Ik denk dat alle 'grote' namen nu wel bekend zijn. Het festival begint over een kleine maand en meestal maken ze in deze periode tot aan het festival vaak alleen nog maar de opvulling bekend (acts voor Restrolounge enzo). Maar goed, laten we het hopen dat ik het mis heb. Al is van de jaren 'negentig'-dance Fatboy nu niet mijn favoriet, maar leuk is het wel om ze weer eens te zien.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Word het niet gewoon tijd dat het blokkenschema online gezet word, langer als een maandje duurt het niet meer :) !
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Deze maand komt het tijdschema. Maar eerst word nog een reeks namen bekend gemaakt.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Haha als je een half uurtje gewacht had met posten ;-)
Nieuw toegevoegd: Bartek • Brutus • Calderas • Dying Fetus • Harris & Parris • Lookapony • Memphis Maniacs • Mercy John • Michel de Hey • MOOON • Roulsen • SHMLSS • The Sore Losers • Special show: Fresku + Mocromaniac + Braz + Pietju Bell + Woenzelaar + Killer Kamal • Vezpa • Zitakula

Persoonlijk echt blij met de special Show van Fresku & Mocromaniac :)
Daarnaast ook heel fijn dat The Sore losers komen, toch een bandje die ik nog graag wou zien.

Zitakula heb ik vorig jaar op 22 Fest gezien , echt wel een fijn bandje. Alleen de zanger is vervangen voor een vrouw, dus heb geen flauw idee hoe het nu is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken