Muziek Docu's

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Vervolg en laatste deel van bovenstaande docu.

L1-serie over "Pinkpop: hoe het festival een podium krijgt"
L1 komt met een drieluik over Pinkpop. Aanleiding is een nieuwe theatervoorstelling van Toneelgroep Maastricht over het popfestival.

Het is een hartverscheurend liefdesverhaal dat zich afspeelt tegen de achtergrond van Pinkpop. Met nieuwe muziek live uitgevoerd door Rowwen Hèze, teksten van Frans Pollux en veel beeldmateriaal uit het rijke Pinkpop-archief.

L1 volgde de totstandkoming van dit theaterstuk, met als acteurs onder andere Huub Stapel, Henriëtte Tol en Suzan Seegers. De theatervoorstelling Pinkpop gaat op 8 april in première in De Maaspoort in Venlo en trekt door Limburg en de rest van het land.

Regisseur Servé Hermans van Toneelgroep Maastricht neemt de kijker mee in zijn wereld op weg naar een nieuwe theatervoorstelling.

Deel 3 : https://l1.bbvms.com/view/video/2776718.html

Liever kijken via Youtube:
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
(afspeellijst)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Net Hired Gun op Netflix gekeken. Superinteressant zeg! Echt een aanrader
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
Iemand Miss Americana (Taylor Swift) gekeken? Hier en daar iets te narcistisch naar mijn smaak, maar over het algemeen wel een leuke docu om weg te kijken. Vooral de gedeeltes in de studio over hoe een nummer zich ontwikkelt en de politieke keuzes van haar vond ik interessant.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Iemand Miss Americana (Taylor Swift) gekeken? Hier en daar iets te narcistisch naar mijn smaak, maar over het algemeen wel een leuke docu om weg te kijken. Vooral de gedeeltes in de studio over hoe een nummer zich ontwikkelt en de politieke keuzes van haar vond ik interessant.

Yes vandaag gekeken. Begon niet heel bijzonder, maar inderdaad de stukjes over politiek en in de studio waren vrij leuk om te zien. Vond ook haar woorden over het 'Kanye incident' leuk om te zien.

Om even anderhalf uur te kijken is het goed, maar niet bijzonder.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Voor de liefhebbers van metal is dit btw nog een interessante docu: Metal: A Headbanger's Journey.

https://vimeo.com/318369587
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Daar ga ik eens een keertje goed voor zitten.

Iemand die het Uur van de Wolf met DeWolff heeft gezien? Vond 't wel aardig.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken