Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Ben ook benieuwd of we ook nog grote veranderingen kunnen verwachten zoals destijds met de nieuwe Alpha en Bravo, of een nieuwe indeling van het terrein.
Ik heb wel nog steeds 1 grote wens en dat is de terugkeer van de Charlie met zoveel mogelijk bandjes voor overdag!

Pixies en Denzel Curry/Danny Brown staan hoog op de wishlist bij mij.

Maar Jack Harlow is leuk. Oscar is best aardig, Kooks, Caribou, FKJ prima.

Zijn er nog aanraders qua muziek/artiesten van de nieuwe lichting? Ga ik me eens verdiepen.
Tash Sultana vind ik zelf erg vet!

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Ikzelf ben ook heel tevreden met de line up! Headliners als de Monkeys en Stromae, daaronder een heel pak dikke namen zoals Sam Fender, Glass Animals, James Blake en The Kooks en dan ook nog meer dan genoeg om te ontdekken met Geese, Ela Minus, Cleopatrick enz

Ik zat net te tellen en dan kom ik op 23 namen waar ik graag ga kijken. En natuurlijk heb ik daar de helft wel eens eerder van gezien maar dat scheelt straks weer keuze stress

• Leuk
Waarderingen: redle
Maar eerlijk, dit is toch ook een hele inspiratieloze lichting? Nergens een naam die het gevoel van: 'Woow, die had ik niet aan zien komen', of grote publiektrekkers. En dat hoeft ook niet natuurlijk, LL heeft haar geld alweer binnen met uitverkopen.

Ik vind het oprecht een zeer slecht jaar wat betreft de line-up. In ieder geval ten opzichte van afgelopen jaren waarin het festival doorging.

Gelukkig maakt de line-up voor lowlands helemaal niets uit voor de beleving.
Ik weet niet of deze lichting inspiratieloos is te noemen. Want ik denk dat de Burna Boys, Frenna’s, Kevins en Jack Harlows voor een hoop jongeren best wel tof zijn. Maar ik zit zelf niet meer op deze muzikale golflengte. Dat ik wel stiekem blij ben met The Kooks zegt misschien meer over mij dan over Lowlands. Misschien ben ik wel rijp aan het worden voor Bospop.

Een Gayle didn’t ring a bell toen ik de naam eerst zag.
Maar nu ik dat nummer denk ik ahh.. die (mijn dochter van 6 zingt er altijd een Nederlandse versie van..). Is dat inspiratieloze boeking? Idk. Misschien moet ik ook zelf wel het boetekleed aantrekken..

Ik kan er best redelijk mee leven. Vind the kooks altijd wel geinig, nana adjoa en Yves tumor nooit gezien maar wil ik wel graag, gayle laatste nummer abcdefu meeschreeuwen, dubioza, caribou, declan mckenna, Remi wolf en koffee wil ik allemaal wel meepakken als dat kan. OatW misschien een kans geven. Maar beste naam voor uit dit pakketje is toch wel fkj. Dit heb ik de laatste weken heel veel opstaan.

• Leuk
Waarderingen: daily
Ja na Pukkelpop en Hear Hear had ik wel wat meer verwacht.
Tja geen idee wat het idee erachter is. Als ik er positief naar kijk, dan denk ik Caribou, leuk. Koffee, benieuwd / interessant. Ik ga maar eens wat luisteren, maar wat een tegenvaller. Heb het idee dat ik naar Woo hah ga….

Tja geen idee wat het idee erachter is. Als ik er positief naar kijk, dan denk ik Caribou, leuk. Koffee, benieuwd / interessant. Ik ga maar eens wat luisteren, maar wat een tegenvaller. Heb het idee dat ik naar Woo hah ga….
Ik snap ook niet dat de eerste 4 namen voor/boven Oscar & The Wolf werden gezet. Ik bedoel Frenna en Kevin…? Met alle respect is dat toch minder dan O&TW, Caribou, The Kooks etc. en ja kunnen vast we wel over streams beginnen.. maar die discussie passeer ik even.

en eerlijk gezegd denk ik wel dat ik het snap wat hier gebeurt is. Maar dat is simpelweg een aanname die ik heb en dat ik ook even uit de weg ga.

• Leuk
Waarderingen: El Branco en @Marc
De eerste 6 namen staan allemaal op de tweede rij. Deze 6 zijn op alfabet ingedeeld. Daarom staat O&TW achter deze namen.

En Gayle... brrr dat is toch pure horror?

Het is echt letterlijk het niveau van mijn dochter van 6... niet dat ik die niet hoog heb zitten, maar die heeft nog geen Lowlands smaak (work in progress :D).

En Gayle... brrr dat is toch pure horror?

Het is echt letterlijk het niveau van mijn dochter van 6... niet dat ik die niet hoog heb zitten, maar die heeft nog geen Lowlands smaak (work in progress :D).
Net even opgezocht en dat liedje ken ik idd van de radio. Denk dat men denkt dat dit de nieuwe Billie Eilish is oid? (Groetjes iemand die sowieso te oud is voor TikTok etc. )

Net even een eerst luisterrondje gedaan, maar behalve de al wat bekendere namen (OATW, kooks, etc), is het niet veel deze worp. Niet heel erg, staan al veel leuke namen en in 2021 kwamen ook nog een hoop leuke namen in de latere worpen qua namen.

Ik weet niet of deze lichting inspiratieloos is te noemen. Want ik denk dat de Burna Boys, Frenna’s, Kevins en Jack Harlows voor een hoop jongeren best wel tof zijn. Maar ik zit zelf niet meer op deze muzikale golflengte. Dat ik wel stiekem blij ben met The Kooks zegt misschien meer over mij dan over Lowlands. Misschien ben ik wel rijp aan het worden voor Bospop.
:ROFLMAO:

Vind ook wel dat de muziek voor meer generaties toegankelijker word op Lowlands.

Om even op te sommen wat er voor mij persoonlijk overblijft om te zien. En dat is gewoon bar en bar weinig. Daarnaast wel een aantal die wel oké zijn om mee te pakken, maar ik kom er mijn bed niet voor uit.

- Stromae
- Channel Tres
- Fred Again...
- Headie One
- Koffee
- shame

Tis al uitverkocht dus niemand hoeft zn matties te waarschuwen ;-)
Daar ligt het niet aan... het leeft toch ergens wat minder na COVID heb ik het idee. Vroeger werden op bepaalde fora boeken vol geschreven over Lowlands. Ik mis toch wel de jaren rond 2010... die hype was toen zo heerlijk. Lekker op Lowlove afstruinen en op fora ellelange dag in dag uit alle verwachtingen plaatsen. Er werden bijna wetenschappelijke rapporten geschreven over wat de kleur van het polsbandje gaat zijn. Toen was de website een stuk speelser. Good old days.

• Leuk
Waarderingen: El Branco en @Marc
Daar ligt het niet aan... het leeft toch ergens wat minder na COVID heb ik het idee. Vroeger werden op bepaalde fora boeken vol geschreven over Lowlands. Ik mis toch wel de jaren rond 2010... die hype was toen zo heerlijk. Lekker op Lowlove afstruinen en op fora ellelange dag in dag uit alle verwachtingen plaatsen. Er werden bijna wetenschappelijke rapporten geschreven over wat de kleur van het polsbandje gaat zijn. Toen was de website een stuk speelser. Good old days.
Ah zo bedoel je, ik dacht meer aan de insta/tiktok/etc. reacties ipv hier.
Tis ook zo dat de LL gangers inmiddels ernstig verspreid zijn over allerlei social media en dat wij hier op een forum zitten te navelstaren met zn allen (als ouwe knarren).
(mijn kids vroegen letterlijk 'wat is dat een forum')

Users who are viewing this thread