Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Ik dacht ik kom ook weer eens kijken hoe het hier gaat. Mooie gevarieerde lijst met namen, maar de ontbrekende wow-factor die een aantal aangeven ontbreekt voor mij ook. MAAR (!) genoeg te ontdekken en herbeleven.

Kijk er naar uit en laat de Lowlands-forum-voorpret maar beginnen!
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
755
1.272
Ik dacht ik kom ook weer eens kijken hoe het hier gaat. Mooie gevarieerde lijst met namen, maar de ontbrekende wow-factor die een aantal aangeven ontbreekt voor mij ook. MAAR (!) genoeg te ontdekken en herbeleven.

Kijk er naar uit en laat de Lowlands-forum-voorpret maar beginnen!
Gezellig dat je er weer bent! Denk dat iedereen beetje zit te wachten op een volgende drop namen o.i.d. van Lowlands. Ik ga binnenkort alvast beginnen met inluisteren (voordeel van 2x per dag 45 min in de auto zitten). Dus bijna door de Pinkpopplaylist heen en dan maar aan die van Lowlands beginnen denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

sjoeske

Playlistbediener
18 jan 2020
40
39
Nieuwe namen is niet meer voldoende. Nieuwe leuke en interessante namen wil ik voorbij zien komen….
Ja inderdaad, ik vind de line up makkelijk. Er mag van mij iets meer out of the box gedacht worden. Maar goed verder maken we er een feestje van
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Sloot Nederlandse namen nog denk ik? WIES, 4B2M, The Vices, Merol dat soort.
Dit zijn toch ook allemaal geen spannende namen. Wel leuk hoor, sterker nog ik heb ze allemaal al eens Life gezien. Maar behalve 4b2m toch overal in Nederland heel veel te zien.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Nederlands? Beach Dog, Heideroosjes,

Pixies, Frank Carter, Wolf Alice, Dua Lipa, zoiets
Pixies is toch niet veel spannender dan Liam, Cleopatrick is toch een veel spannendere naam als Frank Carter.

Natuurlijk was Dua Lipa beter geweest dan The Opposites. Maar ik denk dat, dat een budget keuze was. Tame Impala of Justin bieber zijn ook beter dan The Opposites en ik kan je nog wel 20 mogelijkheden geven. Maar die discussie is al wel gevoerd. Maar als ik rond die tijd Sam Fender in de Bravo of James Blake in de Heineken kan kijken is dat ook geen probleem.

Wolf Alice vind ik wel echt een naam die mist. Maar is denk ik toch een naam die beter past bij BKS of dtrh.

Ik vind echt dat er een mooie lijst namen staat en ik ben nu al bang voor keuze stress. Ben echt bang dat ik iets van de Artic Monkeys, Sam Fender, Kiwanuka of Stromae moet gaan missen.

vooral aan de onderkant gaat er nog bij komen. Dus daar zullen vast nog wel wat leuke verassingen bij komen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is waar de acts die in corona groot zijn geworden (met weinig live-vlieguren) terecht komen. Froukje en Goldband zijn zo populair dat ik me eigenlijk niet meer kan voorstellen dat ze níet in de Alpha (of afsluitende plek Bravo) staan.
 

Bauckel

Playlistbediener
1 feb 2022
10
7
Het nachtprogramma maken ze vaker toch op één moment bekend? Klopt het dat veel van deze namen nog bekend moeten worden gemaakt?
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is waar de acts die in corona groot zijn geworden (met weinig live-vlieguren) terecht komen. Froukje en Goldband zijn zo populair dat ik me eigenlijk niet meer kan voorstellen dat ze níet in de Alpha (of afsluitende plek Bravo) staan.

Goldband had al gehint dat ze in de Alpha staan, verwacht dat ze die ook volledig gaan afbreken.
Froukje gaat in de Bravo staan gok ik, wellicht als vrijdag opener oid zoals Donnie in 2019
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Het nachtprogramma maken ze vaker toch op één moment bekend? Klopt het dat veel van deze namen nog bekend moeten worden gemaakt?
Er moeten nog heel veel namen voor het nachtprogramma bekend gemaakt worden ja. Denk dat je met Ki/Ki, Overmono, en begin van de nacht met Fred Again.., Floating points en Four Tet wel een aantal namen hebt die het nachtprogramma zullen dragen. Maar er zal nog zeker wel een 10tal bij komen.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
590
375
UnderWorld - Chemical Brothers - Colin Benders - Charlotte De Witte - Reinier Zonneveld - Soulwax

Dit zouden toch een aantal geweldige namen vinden in het nachtprogramma!
ik zou het ook wel vet vinden als ze gewoon een band ergens in het nachtprogramma om 3 uur zetten!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.408
1.087
Pixies is toch niet veel spannender dan Liam, Cleopatrick is toch een veel spannendere naam als Frank Carter.

Natuurlijk was Dua Lipa beter geweest dan The Opposites. Maar ik denk dat, dat een budget keuze was. Tame Impala of Justin bieber zijn ook beter dan The Opposites en ik kan je nog wel 20 mogelijkheden geven. Maar die discussie is al wel gevoerd. Maar als ik rond die tijd Sam Fender in de Bravo of James Blake in de Heineken kan kijken is dat ook geen probleem.

Wolf Alice vind ik wel echt een naam die mist. Maar is denk ik toch een naam die beter past bij BKS of dtrh.

Ik vind echt dat er een mooie lijst namen staat en ik ben nu al bang voor keuze stress. Ben echt bang dat ik iets van de Artic Monkeys, Sam Fender, Kiwanuka of Stromae moet gaan missen.

vooral aan de onderkant gaat er nog bij komen. Dus daar zullen vast nog wel wat leuke verassingen bij komen.
Kan toch ook en / en?
Pixies voor mij veel interessanter en legendarischer om te zien.
Ik ken Cleopatrick live niet. Ben ik ook erg blij mee. Graag Frank Carter erbij en dan ben ik nog blijer.
Niks hoeft voor mij in plaats van, gewoon erbij ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken