Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Waar zien jullie dat dan? In het programma staan ze anoniem op een rij?

De Insta van OATW staat dat ze 20/8 de mainstage headlinen.
Op het FOK forum hadden we wel al een beetje uitgepuzzeld dat Stromae op de zondag staat, Opposites op de vrijdag en AM op zaterdag (dit zijn de headliners)
Maar ik mag aannemen dat AM ná OATW staat in de Alpha
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Ah oke. Zover had ik niet doorgepluisd. Maar inderdaad: dat zal dan zeker na Arctic Monkeys zijn.

Tja, ik kan helemaal niets met OATW. Dus het maakt me ook niet zoveel uit waar ze staan.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Ah oke. Zover had ik niet doorgepluisd. Maar inderdaad: dat zal dan zeker na Arctic Monkeys zijn.

Tja, ik kan helemaal niets met OATW. Dus het maakt me ook niet zoveel uit waar ze staan.

Ja kan ook natuurlijk, de Alpha gaat nu door tot 1 uur, dus het is nog even afwachten hoe dit in de praktijk gaat zijn. De grote headliner AM dan wellicht gewoon van 21 tot 23 uur, en een extra show van OATW erna
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Lekkere drop, vooral erg blij met The Kooks, Declan Mckenna, FKJ, Koffee en Remi Wolf. Met Jack Harlow, Caribou, Yves tumor en Yussef Dayes in het rijtje "cool, ga ik vast wel checken". Ik ben blij.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Niet zo'n heel bijzonder lijstje imo, maar moet zeggen dat ik de helft niet ken en nog moet inluisteren/ontdekken.
FKJ, The Kooks en Caribou wel leuk, maar valt nog niet echt onder de categorie must see. Yussef Dayes lijkt me wel tof om te zien.

Ik had bij deze drop toch echt gehoopt op oa Underworld, Roisin Murphy, Tom Misch, Pixies, Madness, Denzel Curry, Yung Lean om maar wat op te noemen dat in de buurt is rond Lowlands.

De eerste drop stemde mij wel tevreden en we hebben nog flink wat namen tegoed, dus op dit moment kijk ik vooral uit naar de volgende drop met namen :)
Pixies en Denzel Curry/Danny Brown staan hoog op de wishlist bij mij.

Maar Jack Harlow is leuk. Oscar is best aardig, Kooks, Caribou, FKJ prima.

Zijn er nog aanraders qua muziek/artiesten van de nieuwe lichting? Ga ik me eens verdiepen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
(Waarschijnlijke) zekerheidjes :D:
Arctic Monkeys. Four Tet, Fred Again, Michael Kiwanuka, Liam Gallagher, Noisia Sluit Af, Pendulum Live), Overmono (Live), Mdou Moctar Rufüs Du Sol, The Kooks,

Optioneel:
Amelie Lens, Bring Me The Horizon, Glass Animals, Jungle, Eefje de Visser, Fever 333, Fred Again, The Murder Capital, Yves Tumor, Joe & The Shitboys, Kelly Lee Owens, Stromae, The Lathms.

Ik denk niet dat ik het tof vind, maar misschien toch wel ga checken om te kijken wat het is:
Burna Boy, Jack Harlow, Pink Pantheress
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Ja kan ook natuurlijk, de Alpha gaat nu door tot 1 uur, dus het is nog even afwachten hoe dit in de praktijk gaat zijn. De grote headliner AM dan wellicht gewoon van 21 tot 23 uur, en een extra show van OATW erna
Dan dus geen grote dance act in de nacht, maar gewoon een band. Zal ik wel jammer vinden eigenlijk
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Het eerste album vond ik nog niet eens zo slecht van Oscar & The Wolf, maar het is kansloos opgehyped waardoor ze veel te hoog op het affiche staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Het eerste album vond ik nog niet eens zo slecht van Oscar & The Wolf, maar het is kansloos opgehyped waardoor ze veel te hoog op het affiche staan.
Ik ben dan wel zo'n gekkie die hun derde (die ene van vorig jaar) hun enige echt goede plaat vind.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Ik ben dan wel zo'n gekkie die hun derde (die ene van vorig jaar) hun enige echt goede plaat vind.
Die heb ik ook een keer opgehad en was ook niet per direct slecht wat ik mij herinner (maar ook niet heel spannend). Het is geen act waar ik gillend wegloop, maar er zijn vaak wel leukere bands te vinden :).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Ik lees overigens extreem weinig reacties op social media en fora over deze lichting. Heb niet het idee dat het heel erg aanslaat?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Die heb ik ook een keer opgehad en was ook niet per direct slecht wat ik mij herinner (maar ook niet heel spannend). Het is geen act waar ik gillend wegloop, maar er zijn vaak wel leukere bands te vinden :).
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heb destijds in de Charlie heb gezien op Lowlands. Vond ik best een aardig optreden toen. Maar het is van die muziek waar ik snel op afhaak. Bleek later.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik lees overigens extreem weinig reacties op social media en fora over deze lichting. Heb niet het idee dat het heel erg aanslaat?
Maar eerlijk, dit is toch ook een hele inspiratieloze lichting? Nergens een naam die het gevoel van: 'Woow, die had ik niet aan zien komen', of grote publiektrekkers. En dat hoeft ook niet natuurlijk, LL heeft haar geld alweer binnen met uitverkopen.

Ik vind het oprecht een zeer slecht jaar wat betreft de line-up. In ieder geval ten opzichte van afgelopen jaren waarin het festival doorging.

Gelukkig maakt de line-up voor lowlands helemaal niets uit voor de beleving.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Mmmm, persoonlijk ben ik wel blij met de totale line-up tot nu toe. Heb al heel veel must sees op mijn lijstje staan. Vind de line-up nu al sterker dan die van de laatste editie die door ging.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Gebruikers die dit onderwerp bekijken