Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Voor mij in ieder geval weer aantal fijne namen erbij. Caribou, Koffee, Yusuf Dayes, Burna Boy. Nana Adjoa ook leuk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.356
5.049
Kun je wat met deze worp? Of blijf je enige scepsis houden ten aanzien van het programma?
Helaas helaas, het valt allemaal niet in mijn straatje dit jaar. Misschien kijk ik nog het meest uit naar The Kooks uit dit lijstje, en dat zegt wel wat. Burna Boy is gewoon niet mijn ding, en staat volgens mij ook diversie andere venues in NL (Rotterdam, Amsterdam, Breda). Jack Harlow is ook een prima boeking maar niet voor mij. Frenna en Kevin & The Animals ook weer de hip hop die niet in mijn straatje valt.

Oscar & The Wolf, been there done that. Caribou, same.

Misschien dat ik Koffee en Yves Tumor meepak. Maar dat is voor mij meer categorie "OK" dan "Yeahh tof!".
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
312
407
Dit was een zeer korte luisterronde. Wat een herrie, totaal niet mijn ding :ROFLMAO:. Kom niet verder dan Caribou, The Kooks, GAYLE (enkel om op te nemen voor de kids) en Nana Adjoa
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Verbaast me eigenlijk dat niemand FKJ nog genoemd heeft! Altijd al wel redelijk fan geweest (zeker na zijn Cercle optreden), en zijn Lowlands 2019 optreden viel me ook absoluut niet tegen. Voor mij is dit in ieder geval één van de namen waar ik het meest enthousiast word deze worp.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Even een snelle analyse:

Categorie fanboy:

Balthazar (ook al wordt het de 8e of 9e keer dat ik ze ga zien)
Slowthai
Caribou
Kelly Lee Owens (eerste keer)

Categorie tof en nog nooit gezien:

Burna Boy
Arlo Parks
Koffee
Overmono
Pinkpantheress
Sevdaliza
Wet Leg
Fred Again
Yard Act
Ela Minus
Mdou Moctar
Yusuf Dayes
Rufus du Sol
Ki/Ki
The Murder Capital
Yves Tumor
Floating Points

Categorie leuk maar al vaker gezien:

Arctic Monkeys
Stromae
James Blake
Liam Gallagher
Badbadnotgood
Eefje de Visser
Shame
Nana Adjoa
Michael Kiwanuka

Categorie aardig en al vaker gezien:

Jungle
The Kooks

Al veel namen op mijn wishlist. En dan moet ik nog veel namen gaan beluisteren.....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Helaas helaas, het valt allemaal niet in mijn straatje dit jaar. Misschien kijk ik nog het meest uit naar The Kooks uit dit lijstje, en dat zegt wel wat. Burna Boy is gewoon niet mijn ding, en staat volgens mij ook diversie andere venues in NL (Rotterdam, Amsterdam, Breda). Jack Harlow is ook een prima boeking maar niet voor mij. Frenna en Kevin & The Animals ook weer de hip hop die niet in mijn straatje valt.

Oscar & The Wolf, been there done that. Caribou, same.

Misschien dat ik Koffee en Yves Tumor meepak. Maar dat is voor mij meer categorie "OK" dan "Yeahh tof!".
Balen voor je. Gelukkig valt het ter plekke vaak toch goed uit; die wetenschap is prettig bij Lowlands.

Snap wel wat je bedoelt: qua echte parels is het voor mij ook zoeken. Dat vind ik op DTRH meer. Maar wel genoeg dingen waarvan ik denk: oh tof. En genoeg acts die ik niet eerder heb gezien. Wordt hoe dan ook mooi programma voor mij.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Blij met Yves Tumor, Koffee en Caribou, plus weer nieuwe luisteren!
 
Laatst bewerkt:

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Zo sinds lange tijd ook maar weer eens hier. Fijn dat we eindelijk weer een mooie festivalzomer tegemoet gaan.
Bij deze worp word ik heel blij van Koffee (Album = goed !!!!) en FKJ !
Daarnaast vind ik Jack Harlow echt heel tof , echt leuke hiphopnaam :) Verder zijn Burna Boy & Tkay Maidza ook leuk :)
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
691
633
Niet zo'n heel bijzonder lijstje imo, maar moet zeggen dat ik de helft niet ken en nog moet inluisteren/ontdekken.
FKJ, The Kooks en Caribou wel leuk, maar valt nog niet echt onder de categorie must see. Yussef Dayes lijkt me wel tof om te zien.

Ik had bij deze drop toch echt gehoopt op oa Underworld, Roisin Murphy, Tom Misch, Pixies, Madness, Denzel Curry, Yung Lean om maar wat op te noemen dat in de buurt is rond Lowlands.

De eerste drop stemde mij wel tevreden en we hebben nog flink wat namen tegoed, dus op dit moment kijk ik vooral uit naar de volgende drop met namen :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Zo sinds lange tijd ook maar weer eens hier. Fijn dat we eindelijk weer een mooie festivalzomer tegemoet gaan.
Bij deze worp word ik heel blij van Koffee (Album = goed !!!!) en FKJ !
Daarnaast vind ik Jack Harlow echt heel tof , echt leuke hiphopnaam :) Verder zijn Burna Boy & Tkay Maidza ook leuk :)
Dat is lang geleden. Welkom terug ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Benjamin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken