Kan toch voor iedereen anders zijn? Oke, dat verhaal over je vriend is niet tof, maar van zulke dingen heb ik geen hoogte gekregen afgelopen jaar en ik weet zeker dat het op andere festivals ook wel eens gebeurd is. Daarbij is alles ook fijn geregeld op Lowlands, als je blikken Grolsch bier meenam kon je je lauwe tegen koude ruilen, je mag een beker drinken van jezelf meenemen het festivalterrein op, aan het einde kun je je munten weer inleveren en krijg je je geld terug. Kleine dingen, maar het maakt het wel ietwat aangenamer. Enfin, ik vind het dan ook heerlijk om vanaf de middag tot diep in de nacht door te feesten. Daar moet je van houden. Lowlands is misschien ook wat meer een zuipfestival dan pakweg Pinkpop.
Wat je zegt over het gebruik van drugs is dan wel weer hartstikke waar, maar ik heb er verder niet echt problemen door veroorzaakt zien worden.
Wat je zegt over het gebruik van drugs is dan wel weer hartstikke waar, maar ik heb er verder niet echt problemen door veroorzaakt zien worden.