Lowlands 2014

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Kijk eens aan, Gloeilamp is positief!

The National, London Grammar, Bring Me The Horizon en Flume! Erg sterke namen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Had London Grammar ook wel op Pinkpop willen zien, balen :(. Goede namen voor Lowlands, alle 4.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ook erg tevreden met de huidige namen. Zit al genoeg bij waar ik wel even een kijkje ga nemen.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Chef'special op Pinkpop, dit lijkt me toch ook wel zeker een naam voor Lowlands? En ivm nieuwe albums dacht ik aan Di-rect en De Staat als 2 andere nederlandse bands, vooral ook omdat De Staat er na ieder nieuw album heeft gestaan (de vorige 2 dus)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Portishead | Milky Chance | Janelle Monáe | Boy & Bear | Cashmere Cat | Fiddler’s Green | Jungle | Chet Faker | Bombus | First Aid Kit | La Yegros

Prima lichting namen als je het mij vraagt.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Portishead is geweldig! Verder zijn Janelle Monae, Fiddler's Green, First Aid Kit en Cashmere Cat ook fijne namen.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Vorig jaar kwam lowlands op 18 maart met ongeveer 20 namen waarvan een hele hoop bekende (major laser, kodaline en nine inch nails etc.). Zou dit dit jaar ook het geval zijn?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Daar kan denk ik niemand van ons echt een zinnig antwoord op geven. Ik sluit het niet uit dat er rond die datum nieuwe namen komen maar het kan ook zomaar een week eerder of nog veel later zijn.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Vampire Weekend en Foster the People staan beiden op het Leeds/Reading festival, dus dat zie ik misschien wel gebeuren. Alt-J heeft volgens mij nog helemaal niets op de planning staan dus ik denk dat je die weg kunt strepen.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Red Hot Chili Peppers officieel bevestigd voor Lowlands!!!
icon_biggrin.gif
holy shit

Waar lees je dat?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Deze was wel heel erg doorzichtig.. Waren dit de 1 april grappen op Festileaks? Ik heb er weinig mee :)
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Asgeir op Lowlands! Ik vind t wel gaaf :) ze doen ongeveer om de 2.5 week een zootje namen dus ik verwacht dinsdag weer wat? Ik hoop op een paar grote Alpha namen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Stromae | Volbeat | St. Vincent | Jonathan Wilson | Royal Blood | The Asteroids Galaxy Tour | Larry And His Flask | Neck Deep | Josef Salvat | Congo Natty | The Growlers | The Barons of Tang | Bongo Botrako | Marmozets

Behoorlijk matig. Alleen St. Vincent en Jonathan Wilson zijn écht fijne namen, hopelijk gaan die ook naar Sziget!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken