Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het ook vrij matigjes, er is nog steeds geen enkele naam waarvoor ik er heen zou willen gaan. (btw Pukkelpop vind ik ook een erg matige line-up hebben)
Niet echt een speciale toevoeging nee. Maar dan zullen ze binnenkort wel weer wat nieuwe namen bekend maken denk ik.
Wel raar dat het nog steeds niet uitverkocht is. Je zou toch zeggen dat 5000 kaarten in 3 maanden niks is.. (Als er echt nog maar 5000 kaarten over waren dan)
Snoop Dogg is een gave toevoeging. Al met al hebben ze nu wel een aantal sterke namen. Maar ik vind nog steeds niet dat ze een lineup hebben die aanzienlijk beter is dan die van BKS of DTRH.
Eric van Eerdenburg is nogal vaag over de headliners. Hij bevestigd alleen QOTSA als headliner en de rest 'gaan we nog wel zien over een tijdje'. Zou ik een rare move vinden maar wie weet nog iets groots.
Hele interview hier: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/Lowlands-2014/Lowlands-uitverkocht--toch-een-momentje.html
Als Facebook en de site van QOTSA klopt spelen Skrillex en QOTSA beiden op 17 augustus. Dus dat zou betekenen dat ze nog een headline positie moeten invullen? (Of twee, geen idee of Stromae gaat headlinen.)
Of dat zal Portishead/The National/Volbeat worden, maar dan krijg je dezelfde problemen als vorig jaar denk ik.. Lijkt mij geen slim plan.
+ By The Rivers, Dâm-Funk, Disclosure, Duke Dumont, Hoffmaestro, John Talabot, Kensington, Le1f, Nick Mulvey, Orgaanklap, Oscar and the Wolf, Selah Sue en Young Magic.
Ben blij met Orgaanklap! heel grappig Selah Sue ga ik misschien ook wel kijken. @PwoperFish we zijn wel een beetje alleen op dit forum he? Lowlove kan je ook goed praten over Lowlands!