Lowlands 2014

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik ben heel blij met Royal Blood! Vind dat echt een gave band, de rest vind ik niet heel gaaf. Misschien moet ik het even vaker horen.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Ik ben blij dat ik naar pukkelpop ga toch wel een stuk beter dan lowlands en die nieuwe namen doen me niet zo veel.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben blij dat ik naar pukkelpop ga toch wel een stuk beter dan lowlands en die nieuwe namen doen me niet zo veel.

De lineup van Pukkelpop is inderdaad 10x beter. Ik vind Lowlands tot nog toe heel erg zwak.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Queens of the Stone Age staat als het goed is op de 17de op lowlands... vind t echt heel kut want dan ben je waarschijnlijk al half aan het slapen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Behoorlijk matig. Alleen St. Vincent en Jonathan Wilson zijn écht fijne namen, hopelijk gaan die ook naar Sziget!

+ Volbeat, maar dat moet je leuk vinden :D voor de rest helemaal met je eens, maar 3 fijne namen.

verder is Neck Deep ook leuk als je van die lekkere foute punk houdt.
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
Volbeat is kut, ik snap niet wat iedereen daar zo leuk aan vindt en waarom ze overal zo hoog op het affiche komen te staan.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik vind het ook vrij matigjes, er is nog steeds geen enkele naam waarvoor ik er heen zou willen gaan. (btw Pukkelpop vind ik ook een erg matige line-up hebben)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
http://www.nu.nl/muziek/3763492/triggerfinger-bevestigt-zichzelf-lowlands.html

Triggerfinger op Lowlands.

Niet echt een spannende naam als je het mij vraagt
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Niet echt een speciale toevoeging nee. Maar dan zullen ze binnenkort wel weer wat nieuwe namen bekend maken denk ik.

Wel raar dat het nog steeds niet uitverkocht is. Je zou toch zeggen dat 5000 kaarten in 3 maanden niks is.. (Als er echt nog maar 5000 kaarten over waren dan)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Snoop Dogg is een gave toevoeging. Al met al hebben ze nu wel een aantal sterke namen. Maar ik vind nog steeds niet dat ze een lineup hebben die aanzienlijk beter is dan die van BKS of DTRH.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eric van Eerdenburg is nogal vaag over de headliners. Hij bevestigd alleen QOTSA als headliner en de rest 'gaan we nog wel zien over een tijdje'. Zou ik een rare move vinden maar wie weet nog iets groots.
Hele interview hier: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/Lowlands-2014/Lowlands-uitverkocht--toch-een-momentje.html
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Als Facebook en de site van QOTSA klopt spelen Skrillex en QOTSA beiden op 17 augustus. Dus dat zou betekenen dat ze nog een headline positie moeten invullen? (Of twee, geen idee of Stromae gaat headlinen.)

Of dat zal Portishead/The National/Volbeat worden, maar dan krijg je dezelfde problemen als vorig jaar denk ik.. Lijkt mij geen slim plan.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
+ By The Rivers, Dâm-Funk, Disclosure, Duke Dumont, Hoffmaestro, John Talabot, Kensington, Le1f, Nick Mulvey, Orgaanklap, Oscar and the Wolf, Selah Sue en Young Magic.

Gek dat Temples er niet tussen zit.
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ben blij met Orgaanklap! heel grappig :) Selah Sue ga ik misschien ook wel kijken. @PwoperFish we zijn wel een beetje alleen op dit forum he? Lowlove kan je ook goed praten over Lowlands!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Lowlands lijkt hier inderdaad niet zo populair te zijn. Ik check dit forum eigenlijk ook alleen maar voor mogelijke Sziget-kanshebbers ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken