Lowlands 2014

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
@Gloeilamp Als Lowlands nou even net als Pukkelpop en Sziget meer namen bekend maakt zou het misschien wat populairder zijn :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik post ook alleen maar wat nieuwtjes die ik tegenkom haha. Meestal leidt dat wel tot een discussie ofzo, maar blijkbaar is Lowlands niet zo populair hier. Misschien omdat er al meerdere andere site's zijn waar over lowlands gepraat wordt. Maar vind het niet erg hoor, vind lowlands niet zo'n interessant festival verder.

Heb ook niet het idee dat er veel van de actieve leden hier naar LL gaan.
 

stan-the-man

Randprogramma
5 feb 2014
104
2
Oke om dan toch maar een discussie op te starten;) Hoeveel namen gaan er nog bij komen? Welke headliners hebben een kans? komt er uberhaupt nog een grote naam of komen er alleen nog maar wat 'opvullers'?
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Er zullen nog ongeveer 60 muzieknamen bijkomen want er zijn ieder jaar zo'n 150 namen en er zijn er nu 90 bekend. Ik gok dat er nog wel wat grote bands komen en heel misschien nog 1 headliner. QOTSA gaat sowieso headlinen, Skrillex niet, ik gok dat hij de Bravo doet dit jaar. Dan zou het goed kunnen dat Stromae headlined als je kijkt naar het optreden op Pinkpop. Ook Disclosure of The National zouden nog kunnen headlinen. Ik hoop eigenlijk nog op 1 headliner en dat zou dan Outkast, Blink-182 en Placebo kunnen zijn. Blink-182 wordt alleen lastig omdat ze dan in 1 dag van (ik geloof) Engeland naar Nederland moeten.
 

Kromme

Nieuw lid
22 mrt 2013
1
0
Dus De Staat heeft een spot in de Alpha op Lowlands verdiend?
"Haha, dat zou kunnen ja."
(quote van eric van e op dtrh)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
+

Temples
Typhoon
Lucius
Camo & Krooked
Rustie
Skream
Happa
The Acid
Evian Christ
Prosumer
Boddika
John Wizards
Clap! Clap!
Interstellar Funk
Dan Croll (Music)
CC Smugglers
The KIK
The Amazing Snakeheads
Hamilton Leithauser
Dave Hause
Birth of Joy
Judy Blank
Luke Sital-Singh
Soviet Suprem
Twin Atlantic
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Morgen met zn 5en erheen, 2 hebben op het laatste moment een kaartje gekocht :)!

Heb er zin in! Ondanks de tegenvallende line up toch nog genoeg wat ik wél wil zien :)!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
3voor12 en 101tv zend weer wat uit voor de thuisblijvers. Maar dat zijn nou niet echt de boeiendste namen ofzo.. Buiten Qotsa misschien. En er zal vast last-minute nog wel wat bijkomen.

VRIJDAG:
13:30 Blood Red Shoes
14:15 nog niet bekend
14:50 Asteroids Galaxy Tour
15:50 nog niet bekend
18:10 Triggerfinger
19:10 Milky Chance
20:10 nog niet bekend
23:30 hele nacht herhalingen

ZATERDAG:
13:45 Hoffmaestro
14:45 Kensington
15:45 Boy & Bear
16:45 Jungle By Night
17:15 Jett Rebel
18:15 nog niet bekend
23:30 hele nacht herhalingen

ZONDAG:
13:30 Fink
14:30 nog niet bekend
17:25 Blaudzun
18:25 nog niet bekend
21:45 Queens Of The Stone Age
23:00 Festa Orkesta olv Kees van Hondt
24:00 hele nacht en maandag herhalingen

http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2014/Lowlands-2014/Lowlands-2014-spoorboekje-3voor12-101TV.html

Veel plezier voor als er nog mensen gaan ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Waar blijven de Lowlands verslagen mensen?
Ik lees heel graag hoe het was...
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Lowlands was echt fantastisch... ik heb nog nooit zoveel goede shows gezien! even een top 5:

1. Royal Blood (super chill meegeschreeuwd met alle nummers en hard geheadbangd, echt een opkomende wereldact)
2. Orgaanklap (hele grappige nederlandse act, nog nooit zo hard gelachen bij een concert, zanger pakte een man uit publiek op zijn bek, er kwam een dansende penis op het podium en voor de band opkwam werd er al een gitaar kapotgeslagen)
3. Stromae (ook al kende ik bijna niets heb ik nog nooit zo'n indrukwekkende entertainer gezien...)
4. Luke Sital-Singh (met tranen in mn ogen staan luisteren naar de prachtige nummers van deze singer songwriter)
5. Cage the Elephant (de zanger Matt geeft al zijn energie en alle nummers zijn geweldig om mee te zingen, Matt ging ook crowdsurfen etc en dat was ook ziek)

Verder was Queens of the Stone Age zoals altijd ziek met grote moshpits en vele crowdsurfers, Triggerfinger was fantastisch, I Am Legion feeste het dak eraf en the Neighbourhood was gaaf (zanger het publiek in enzo). De sfeer was supergaaf, ik heb een massagepolonaise gelopen, met een random gast over doner gepraat en dan heb ik het nog niet gehad over de superchille Tai Chi in de ochtend en de lange nachten in de Titty Twister. Ik heb het heel leuk gehad en ik denk heel veel mensen met mij. Alle kritiek het ik op het terrein niets van gemerkt want iedereen was opgewekt. (is dat een goed verslag?)
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Mumford and Sons op Rock Werchter... Lowlands zekerheidje nu? Of is een zaalshow aannemelijker? Laat maar... zie net dat ze in Nijmegen staan :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken