Lowlands was echt fantastisch... ik heb nog nooit zoveel goede shows gezien! even een top 5:
1. Royal Blood (super chill meegeschreeuwd met alle nummers en hard geheadbangd, echt een opkomende wereldact)
2. Orgaanklap (hele grappige nederlandse act, nog nooit zo hard gelachen bij een concert, zanger pakte een man uit publiek op zijn bek, er kwam een dansende penis op het podium en voor de band opkwam werd er al een gitaar kapotgeslagen)
3. Stromae (ook al kende ik bijna niets heb ik nog nooit zo'n indrukwekkende entertainer gezien...)
4. Luke Sital-Singh (met tranen in mn ogen staan luisteren naar de prachtige nummers van deze singer songwriter)
5. Cage the Elephant (de zanger Matt geeft al zijn energie en alle nummers zijn geweldig om mee te zingen, Matt ging ook crowdsurfen etc en dat was ook ziek)
Verder was Queens of the Stone Age zoals altijd ziek met grote moshpits en vele crowdsurfers, Triggerfinger was fantastisch, I Am Legion feeste het dak eraf en the Neighbourhood was gaaf (zanger het publiek in enzo). De sfeer was supergaaf, ik heb een massagepolonaise gelopen, met een random gast over doner gepraat en dan heb ik het nog niet gehad over de superchille Tai Chi in de ochtend en de lange nachten in de Titty Twister. Ik heb het heel leuk gehad en ik denk heel veel mensen met mij. Alle kritiek het ik op het terrein niets van gemerkt want iedereen was opgewekt. (is dat een goed verslag?)