Groezrock 2017

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik ben ook dik tevreden hiermee!! Zoveel mensen die klagen op Facebook dat Groezrock downhill aan het gaan is en dat ze meer punk moeten programmeren maar ik vind het hartstikke prima zo
simple-smile.png


Sam ik ben trouwens bang dat wat je zegt niet klopt. Asking Alexandria tourt de eerste leg van de tour mee. Na paaspop en impericon worden zij vervangen door Darkest Hour maar die komen niet mee naar Groez volgens de Facebookpost.

Aha oke, dat wist ik niet.

Verder ook wel een beetje eens met neracroft. Ondanks dat ik de headliners dit jaar tof vind ga ik vooral voor de rest van het programma. Zo'n naam als Rancid vorig jaar was geweldig, maar dag twee met Sum 41 is dan weer helemaal niks. Ik vind dat er nu twee prima namen staan, zal Deftones en Parkway allebei wel gaan checken. Benieuwd waar ze verder mee gaan komen!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Ik zet mijn geld op:
H20 (zeker!!!)
Bouncing Souls (vrij zeker!!!)
Menzingers (vrij zeker!!!)
Paint It Black (vrij zeker!!!)
Belvedere (vrij zeker!!!)

Andere grote kanshebbers:
The Toasters
Real McKenzies
Reel Big Fish
Cock Sparrer

Gokjes:
Rise Against of NOFX
Antillectual
Useless ID
Strike Anywhere
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Ik zet mijn geld op:


Gokjes:
Rise Against of NOFX

denk echt niet dat Rise Against nog gaat komen. Die zouden headliner zijn en de headliners zijn al bekend. Ook touren ze in Europa in Augustus, dus is pukkelpop vele logischer (daar hebben ze nog nooit gestaan, moesten er eigenlijk staat in 2011)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik zet mijn geld op:

Bouncing Souls
Menzingers
Paint It Black
Reel Big Fish
Cock Sparrer

Waar kan ik tekenen? CockSparrer zou wel heel cool zijn. Dit jaar 2x op Rebellion mogen zien, en wat een feest is dat altijd toch.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
neracroft wrote:
Ik zet mijn geld op:

Gokjes:
Rise Against of NOFX


denk echt niet dat Rise Against nog gaat komen. Die zouden headliner zijn en de headliners zijn al bekend. Ook touren ze in Europa in Augustus, dus is pukkelpop vele logischer (daar hebben ze nog nooit gestaan, moesten er eigenlijk staat in 2011)

Groezrock heeft altijd meerdere namen die als headliner worden beschreven:
2015: Social Distortion, Rancid, Lagwagon, Pennywise
2014: Offspring, NOFX, The Hives
2013: Bad Religion, Billy Talent, Rocket From The Crypt, Rise Against
2012: Refused, Rancid, Simple Plan, Lagwagon

Deftones zie ik eventueel nog wel als laatste spelen, maar ik verwacht sowieso nog een band na Parkway Drive.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.531
834
http://stubru.be/music/stemvoordepunk40/19/vote/3b2f865673ce2e835cc22f378e3faefa?voted

Donderdag top 40 Punk songs op Studio Brussel. Als je je lijstje doorgeeft kan je kaartjes voor Groezrock winnen ;)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
+ The Flatliners
+ The Menzingers

Zeer mooie toevoegingen.

Mag je met potlood ook al opschrijven: Mute, Strike Anwyhere, Real McKenzies, Belvedere, H2O, Paint It Black

Kortom 2 niet zo boeiende headliners voor mij, maar wel een hoop kleine mooie namen!
Maar de kleinere namen zijn elk jaar zowat boeiender voor mij!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
CockSparrer, Anti-Flag, Deafheaven, Strike Anywhere en STYG! Maar vooral: Undeclinable! Heel dik gedaan, dit gaat een betere affiche worden dan die van vorig jaar. Als het dat al niet is.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
AFI tourt in mei met deftones in UK, zien we ze ook op groezrock? vanavond weten we wrs meer :)
 

sectial

Playlistbediener
26 jan 2017
22
1
Nieuwe namen vandaag?
Ze zullen iets aankondigen vandaag..

Ik hoop op AFI maar aan de reacties te zien, zitten ze dan in de UK
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken