Goedkoop(ste?) festival met camping

Jerryjerryjerry

Nieuw lid
13 jun 2024
1
0
Mijn beste vriendin en ik zijn nog nooit naar een festival geweest en het leek ons leuk om naar het goedkoopste festival te gaan dat er is, naar pinkpop lijkt ons ook leuk echter zijn we arme studenten dus ik vroeg me af of jullie ons op weg konden helpen.

Muziek genre is geen punt we houden van alles en gaan ook vooral om juist nieuwe dingen te ontdekken en voor de gezelligheid. We zouden het allebei leuk vinden om er minstens één nachtje te blijven slapen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.117
2.068
Als je echt per se de goedkoopste optie wilt:

Anders is Misty Fields denk ik een hele dikke aanrader!
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
340
372
Misty Fields is geweldig! Mocht je daar terechtkomen dan krijgen jullie zeker een biertje van ons om je eerste festival te vieren.
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
46
49
Het AFF festival in Genk is volledig gratis mits je enkele batterijen meebrengt. Twee dagen muziek. De camping kost 42 euro.
Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me tof te zijn,
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
775
1.294
Klomppop en Weitjerock in Zeeland zijn ook zeer goedkoop
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
865
779
Of je gaat naar de unieke Gentse feesten, in de binnenstad van Gent: 10 dagen gratis muziek (oa Boomtown) en animatie. Kamperen kan op de Blaarmeersen net buiten de stad,
Gentse Feesten kan je toch niet echt een festival noemen? (En dat bedoel ik niet negatief he) Zoals je zegt, dat is iets unieks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios en Jean

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
123
247
Het AFF festival in Genk is volledig gratis mits je enkele batterijen meebrengt. Twee dagen muziek. De camping kost 42 euro.
Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me tof te zijn,

Camping Combi​

42€ Friday 2 August 2024 / 18:00 - Saturday 3 August​

Je koopt een campingvoucher aan per persoon (niet per tent). Je ticket bevat toegang tot het camping- en festivalterrein en ontbijt voor 1 persoon. Enkel tenten zijn toegelaten op de camping, dus geen mobilhomes, caravans, … .
Meer info kan je terugvinden in het campingreglement via bit.ly/affcamping24


Er zijn ook mogelijkheden om enkel vrijdag of enkel zaterdag te kamperen (is 22€)
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.728
4.788
AFF Festival
Couleur Café
Crammerock

Metalfestival: Durbuy Rock

Al vind ik het persoonlijk ook wel waard om te sparen voor Rock Werchter/Pukkelpop naargelang wat je de betere lineup vindt
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
208
233
Paaspop is 2x zo duur als misty fields met camping ticket.

Misty Fields is prima te doen met openbare vervoer, heeft een unieke locatie, gemoedelijke sfeer en een line-up met interessante indie bands waar menig 2x zo duur festival zijn vingers kan bij aflikken.

AFF festival is erg tof maar ik weet niks over de camping.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken