US Coachella 2024

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.291
3.289
Roger-Ho_Coachella_B013121-1024x684.jpg

Coachella 2024​

Datum: 12-14 april & 19-21 april 2024
Venue: Coachella Valley
Plaats: Indio
Land: Verenigde Staten
Organisator: Goldenvoice

Alle info:
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.291
3.289
Het einde van het jaar betekent ook weer aftellen naar veel grote Amerikaanse festivals die beginnen aankondigen.
Begin januari barst het geweld meestal los met vooral Coachella waar altijd veel ogen op gericht zijn.

Tot nu toe is het geruchtencircuit heel stil met enkel een paar middelgrote namen (Ice Spice, Jungle, Faye Webster) die al concreet bevestigd zijn.
Taylor Swift en Travis Scott werden een hele tijd vaak genoemd als headliners maar zouden nu zeker niet komen. Laatste geruchtje is The Rolling Stones maar verder is het gissen.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.516
9.309
Het einde van het jaar betekent ook weer aftellen naar veel grote Amerikaanse festivals die beginnen aankondigen.
Begin januari barst het geweld meestal los met vooral Coachella waar altijd veel ogen op gericht zijn.

Tot nu toe is het geruchtencircuit heel stil met enkel een paar middelgrote namen (Ice Spice, Jungle, Faye Webster) die al concreet bevestigd zijn.
Taylor Swift en Travis Scott werden een hele tijd vaak genoemd als headliners maar zouden nu zeker niet komen. Laatste geruchtje is The Rolling Stones maar verder is het gissen.
Ja, ik vind het opvallend hoe weinig concreets er is over de headliners, zo een week voor de lineup bekendmaking. Vind het wel altijd interessant welke kant die lineup uitgaat. Geen idee waar je naartoe gaat na het trio Blackpink, Ocean en Bad Bunny. Iets als de Stones zou net zo bizar als logisch aanvoelen voor Coachella.

Charlotte en Bolis zouden er al staan las ik ergens. Leuk voor hun verhaal!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.291
3.289
Zo'n 'exotisch' trio wordt natuurlijk moeilijk om te herhalen dus ik verwacht dit jaar een meer typisch Westers headlinertrio. Het is al even geleden dat er nog een classic act stond, maar de Stones lijkt me een heel plausibele optie. Nieuw album, nog nooit eerder gestaan en de organisatie had het blijkbaar tevergeefs al eens geprobeerd tien jaar terug.

Misschien krijgen we dan nog een grote popact met een comeback die nog niet is aangekondigd. De Aziatische en Zuid-Amerikaanse acts zullen dan de rij daaronder wel kleuren. Vooral benieuwd welke verrassingen er verder nog opduiken, zoals je vorig jaar plots Jai Paul en Björk had.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
367
519
Ik hoop dat die uberhaupt nergens meer geboekt wordt. Gewoon een artiest die het beter bij z'n studioalbums kan houden.
Toch zou ik hem graag nog willen zien in Europa.. Ik denk dat weinig boekers het risico nog nemen na vorig jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.516
9.309
Lana Del Rey teaset naar een show op Coachella op haar Instagram.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Lana - Tyler - Dua

Instant sell out. Werd ook gesproken over de Stones, maar schat die kans klein. Vandaag zou de poster uitkomen ook, werd er gezegd..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.664
5.622
Klinkt ook niet super exclusief voor Coachella begrippen? Of ligt dat aan mij. Die posters van Coachella blijft altijd wel leuk moet ik zeggen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Klinkt ook niet super exclusief voor Coachella begrippen? Of ligt dat aan mij. Die posters van Coachella blijft altijd wel leuk moet ik zeggen.
Bwa, vind dat wel meevallen. Je moet eens checken hoe vaak die drie in de VS hebben gestaan. Bovendien, de casual fan gaat er niet om morren daar hoor, denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.664
5.622
Bwa, vind dat wel meevallen. Je moet eens checken hoe vaak die drie in de VS hebben gestaan. Bovendien, de casual fan gaat er niet om morren daar hoor, denk ik.
Ja en Tyler staat volgens mij nergens anders. Dus in dat kader... maar geen Frank Ocean achtige boeking naar mijn idee (even los van wat voor een faal dat was). Coachella kan net als Glasto vaak toch wel iets dat extra's brengen heb ik het idee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken