Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En nu valt mijn oog op Orbital. Ook een naam die ik nog eens wil zien. Bij sommige namen moet ik wel even Googlen hoor. Peso Pluma bijvoorbeeld, al is dat stiekem wel weer leuk om dat je eens wat andere muziek onder de oren krijgt.
Tja, zoals altijd wel weer enkele leuke verrassingen maar in zijn geheel is dit niet meteen de meest spectaculaire Coachella lineup. Vooral die zondag is best zwak. Ook een pak minder namen dan anders.
Ja, zeer zeker dat er al betere lineups geweest zijn, maar toch: deze en de lineup van vorig jaar zijn weer een stuk beter dan dat wat er de jaren daarvoor gepresenteerd werd.
Die laatste dag is voor mijn smaak wel mager. Als No Doubt daar staat zou het de boel ook wat balanceren...
En je moet ook gewoon de kosten niet vergeten. Maar als Festileaks iemand zoekt die gratis en verzorgd een kritiekloos verslag moet maken, dan mogen ze me altijd DM'en hoor.
Wakker worden in het tweede weekend van april en de livestream Coachella aanzetten. Justice begint bijna een kwartier te laat aan de set, dus eventjes Hatsune Miku gekeken. Concept was met een hollogram wel geinig geweest, maar zo op een scherm voelt toch wel erg cheap.