Best Kept Secret 2025

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Eerste gokje voor headliners: Fontaines D.C. - Cigarettes After Sex - The National

De Goldband Award/Controversiële boeking van het jaar™: The Opposites of Måneskin
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
206
225
The Opposites
Willem zijn solo project zal mij niet verbazen dat het volgend jaar op de line-up staat. Er zit een best strakke live-band achter dat project en als Mula B zo goed dit jaar is ontvangen kan hij zeker in een Secrect spelen ofzo. Totaal geen verkeerde boeking voor een zaterdag middag ofzo ook al snap ik dat het grootste gedeelte van dit forum daar niet voor warm loopt.

Voor The Opposites zelf, ik was bij de effenaar show vorig jaar vooral voor de nostalgie uit de vrienden groep en dat was oprecht een erg goede show. Strakke show productie, erg goede opbouw van set/summers en verassend veel afwisseling. Of het echt op BKS moet staan? Tjah, dat is een discussie die we blijven voeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en Jelle

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
ging Maneskin geen pauze inlassen?
Oh geen idee, ik was gewoon even door het internationale rooster van Friendly Fire aan het speuren naar namen waar we hier op het forum van zouden kotsen.

The Opposites zou meer passen in het straatje Goldband - DJVT qua oerhollandse hitjes die in de kroeg leuk zijn maar niks te zoeken hebben op BKS.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
SAULT - Fontaines DC - Radiohead. (en toen werd ik wakker)
Ik begin heel eerlijk een beetje het idee te krijgen dat we het laatste van Radiohead als band al gezien hebben. Thom en Jonny zijn met hun eigen project bezig en ik bespeur ook wat onenigheid binnen de band over iets als het (blijven) spelen van optredens in Israël na Ed's recente uitspraken over dat ze dat in 2017 niet hadden moeten doen terwijl Jonny juist erg pro-Israël is. Lijkt misschien klein maar het is ook geen band die gaan touren als ze daar samen geen zin in hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.892
967
Ik begin heel eerlijk een beetje het idee te krijgen dat we het laatste van Radiohead als band al gezien hebben. Thom en Jonny zijn met hun eigen project bezig en ik bespeur ook wat onenigheid binnen de band over iets als het (blijven) spelen van optredens in Israël na Ed's recente uitspraken over dat ze dat in 2017 niet hadden moeten doen terwijl Jonny juist erg pro-Israël is. Lijkt misschien klein maar het is ook geen band die gaan touren als ze daar samen geen zin in hebben.
Er is nog geen teken dat de band snel weer iets gaat doen. Als ze dat doen gaan ze eerst een album maken en dan pas touren. Dus komend jaar is bijna uitgesloten.
 

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
24
30
Dit wordt natuurlijk Frank Ocean - Daft Punk - Kate Bush

Zonder dollen: Fontaines DC - Vampire Weekend - LCD Soundsystem zou ik al puik vinden. Van mij mogen zaken als Declan McKenna, STONE, Alfie Templeman ook altijd doorkomen. Liever zoiets op de ONE dan De Jeugd.

En ik hoop vooral dat ze, als ze moeite hebben met het vinden van een headliner, het niet met een Disclosure, maar met iets à la Wilco/Eels/Nation of Language/Phoenix oplossen. Liever een of meerdere kleinere indiedarlings daar, dan ongeïnteresseerde aanfluiting Disclosure. Ik vraag me ook af wat een Disclosure nou kost/oplevert
 
Laatst bewerkt:

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Zou een artiest als Sam Fender kunnen headlinen?
Dat voelt als een omweg om uiteindelijk alsnog met een Disclosure/Underworld/DJ Paul Elstak opgescheept te worden. Hou erg van zijn muziek maar die gast cancelt wel enorm vaak.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.292
4.181
Dat voelt als een omweg om uiteindelijk alsnog met een Disclosure/Underworld/DJ Paul Elstak opgescheept te worden. Hou erg van zijn muziek maar die gast cancelt wel enorm vaak.
Het begint langzaam een beetje genant te worden hoor. Hij heeft een tijd inderdaad vaker afgezegd wegens inmiddels bekende redenen. Daarna gewoon een mooie tour gedaan. Beetje zonde om hem telkens zo weg te zetten.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
712
434
Underworld - Fontaines D.C. - Noah Kahan
Ik heb dit weekend iets teveel Noah Kahan posters om en nabij het terrein gezien om dit weer uit mijn hoofd te kunnen zetten, maar dat lijkt me niet toch? Dat is denk ik een redelijk dure headliner die bij zowel het feestpubliek als de oude garde niet in de smaak gaat vallen lijkt me. Meer iets voor Lowlands/Pinkpop à la The Lumineers of Mumford and Sons
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.235
8.930
Het begint langzaam een beetje genant te worden hoor. Hij heeft een tijd inderdaad vaker afgezegd wegens inmiddels bekende redenen. Daarna gewoon een mooie tour gedaan. Beetje zonde om hem telkens zo weg te zetten.
Cancelde die vorig jaar niet nog enkele shows? Northside bvb last minute weer.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.516
1.703
Ik heb dit weekend iets teveel Noah Kahan posters om en nabij het terrein gezien om dit weer uit mijn hoofd te kunnen zetten, maar dat lijkt me niet toch? Dat is denk ik een redelijk dure headliner die bij zowel het feestpubliek als de oude garde niet in de smaak gaat vallen lijkt me. Meer iets voor Lowlands/Pinkpop à la The Lumineers of Mumford and Sons
Ik heb geen idee hoe duur hij inmiddels is, maar de posters in combinatie met het feit dat de Ziggo-show op de vip-kaarten al lang breed is uitverkocht vond ik erg opvallend. Liever Noah dan Dean Lewis ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken