Best Kept Secret 2025

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.235
8.930
2023: The Chemical Brothers - OATW - Aphex Twin
2024: Disclosure - Paolo Nutini - Justice

Ik vrees dat je nog veel realistischer moet worden.
De namen die er stonden zijn niet bepaald groter of duurder dan het rijtje ‘Fontaines, Pulp en Jack White’ toch?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
530
De namen die er stonden zijn niet bepaald groter of duurder dan het rijtje ‘Fontaines, Pulp en Jack White’ toch?
jack White vraagt ongetwijfeld de hoofdprijs en als Pulp betaalbaar was geweest hadden ze er dit jaar wel gestaan. Maar mijn echte punt is dat BKS gewoon een andere richting is ingeslagen.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
595
607
jack White vraagt ongetwijfeld de hoofdprijs en als Pulp betaalbaar was geweest hadden ze er dit jaar wel gestaan. Maar mijn echte punt is dat BKS gewoon een andere richting is ingeslagen.
Wat ze dus zelf ontkennen. Een National achtige headliner blijft welkom. Zeggen ze...
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
530
Wat ze dus zelf ontkennen. Een National achtige headliner blijft welkom. Zeggen ze...
Als ik 2023 en 2024 naast 2022 leg en mij de trotse berichten herinner over die 2 bureaus's die een nieuwe richting voor BKS hadden bedacht denk ik dat de BKS mensjes jokken dan wel geestelijk ergens in een oneindig muzikaal continuüm zweven. Laat ik heel voorzichtig zeggen dat er een zeker discrepantie tussen bestaat tissen woorden en daden in dot geval.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
552
196
Overigens mogen jullie met Justice en Chemical Brothers de afgelopen 2 jaar niet klagen over 1 vd 3 headliners, wat een geweldige shows zijn dat. Echt jaloers dat ik die heb moeten missen.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: davadude en snoep

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
530
De enquete ingevuld. Die is van een vergelijkbare kwaliteit als de headliners van de afgelopen twee jaar. Neemt nou niemand even de moeite die na te lezen voor ze hem eruit sturen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Elmer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken