Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
jack White vraagt ongetwijfeld de hoofdprijs en als Pulp betaalbaar was geweest hadden ze er dit jaar wel gestaan. Maar mijn echte punt is dat BKS gewoon een andere richting is ingeslagen.
jack White vraagt ongetwijfeld de hoofdprijs en als Pulp betaalbaar was geweest hadden ze er dit jaar wel gestaan. Maar mijn echte punt is dat BKS gewoon een andere richting is ingeslagen.
Als ik 2023 en 2024 naast 2022 leg en mij de trotse berichten herinner over die 2 bureaus's die een nieuwe richting voor BKS hadden bedacht denk ik dat de BKS mensjes jokken dan wel geestelijk ergens in een oneindig muzikaal continuüm zweven. Laat ik heel voorzichtig zeggen dat er een zeker discrepantie tussen bestaat tissen woorden en daden in dot geval.
Overigens mogen jullie met Justice en Chemical Brothers de afgelopen 2 jaar niet klagen over 1 vd 3 headliners, wat een geweldige shows zijn dat. Echt jaloers dat ik die heb moeten missen.
Oké maar als Julian Casablancas komt te overlijden dan hoef ik The Strokes ook niet meer live te zien. Als één van de belangrijkste bandleden overlijdt dan is het toch tijd om (in ieder geval in die vorm) te stoppen met optreden?
De enquete ingevuld. Die is van een vergelijkbare kwaliteit als de headliners van de afgelopen twee jaar. Neemt nou niemand even de moeite die na te lezen voor ze hem eruit sturen?