Pinkpop 2024

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
35
22
Vraag me af hoeveel kaarten er nog weg gegeven worden. Dit zullen wel honderden misschien wel duizenden zijn? Dit puur als opvulling en toch nog iets uit de drank en eet verkoop te halen van deze mensen?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Heb je geluk dat de helft van die line up er dit jaar weer staat
Dat zijn nou net de namen die niet heel interessant zijn en het gaat toch ook om de lijn want je wilt niet elke 2 jaar de zelfde acts want dan raak je er ook wel snel op uitgekeken
 

ozzer

Nieuw lid
10 jun 2018
4
2
Staan die niet in je TM account? Dan kun je ze gewoob doorsturen volgensmij
Ze staan er wel in, maar helaas kan je alleen de "normale" tickets doorsturen. En niet de extra's zoals de vaste gasten tickets en dus ook de parkeettickets niet.

Dit heeft mij ruim 3 maanden gekost om te regelen. QR code werkt niet. Uiteindelijk via Pinkpop organisatie
Nou dat gaat leuk worden dan... Alvast sorry voor het ophouden van de rij... :censored:
 
  • Leuk
Waarderingen: BuurmanJan

BuurmanJan

Nieuw lid
18 jun 2024
1
0
Ze staan er wel in, maar helaas kan je alleen de "normale" tickets doorsturen. En niet de extra's zoals de vaste gasten tickets en dus ook de parkeettickets niet.


Nou dat gaat leuk worden dan... Alvast sorry voor het ophouden van de rij... :censored:
Hier hetzelfde probleem inderdaad... Maar de QR code veranderd in principe niet toch? Ben heel benieuwd hoe de controle dan gaat bij het parkeren, we zullen niet de enigste zijn met dit probleem, heel apart dat het niet gewoon doorgestuurd kan worden

Dit heeft mij ruim 3 maanden gekost om te regelen. QR code werkt niet. Uiteindelijk via Pinkpop organisatie
Hoe is dit uiteindelijk opgelost? Misschien kunnen wij daar naar refereren mochten we toch niet binnenkomen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
voor iemand die geintresseerd is in de setlist van Corey Taylor...

hier is die van Download Festival te vinden :
setlist.fm/setlist/corey-taylor/2024/donington-park-castle-donington-england-6baba2a6.html

sponge bob GIF
 

ozzer

Nieuw lid
10 jun 2018
4
2
Hier hetzelfde probleem inderdaad... Maar de QR code veranderd in principe niet toch? Ben heel benieuwd hoe de controle dan gaat bij het parkeren, we zullen niet de enigste zijn met dit probleem, heel apart dat het niet gewoon doorgestuurd kan worden


Hoe is dit uiteindelijk opgelost? Misschien kunnen wij daar naar refereren mochten we toch niet binnenkomen...
Ik heb nog geen tijd gehad om het uit te testen, maar de klantenservice van ticketmaster heeft het omgezet naar een losse order. Was binnen een paar uur gedaan. ✔️
 
  • Leuk
Waarderingen: BuurmanJan

Harmofiel

Playlistbediener
15 mei 2023
9
20
Stiekem kan ik dan toch een kleine glimlach niet onderdrukken. Wat hebben deze twee heren (Rob en Niek) het toch knap voor elkaar gekregen om een heel mooi festival de nek om te draaien met hun commerciële hebzuchtige instelling. Helemaal uitgemolken met allerlei poeha die niks, maar dan ook helemaal niks, toevoegt aan de ware festival beleving. Wilhelmina Skydeck, ja ik zie dat je decadent bent, dat heel graag wil tonen en totaal geen affiniteit hebt met muziekliefhebberij. Tuinterras, who cares..? €5,00 betalen voor een vaste gast plek op camping A, hoelang kwam je ook alwe... oh wacht dit is je eerste keer? Een echte "vaste" gast dus? Waar zijn alle leuke vriendengroepen (de sfeermakers) gebleven op camping A? Wat een uitsterfbeleid joh, geen partytenten meer op de camping en zelfs je deodorant bus wordt in beslag genomen. Enkel nog poppy headliners en totale creatieve armoede als het aankomt op de boekers. Het publiek wordt met het jaar steeds meer besmet met "the Dutch Disease" en daar ontbreekt ook vaak totaal aan oprechte interesse in de muziek/muzikanten... En toch ben ik er dit jaar weer bij, al is het maar één dag deze keer, na 17 jaar een vaste weekendgast te zijn geweest. Rob, Niek bedankt voor het verruimen van mijn zicht veld. Dankzij jullie gulzigheid weet ik ineens weer waarom festivals in België zoveel leuker, beter en puurder zijn. Dus lekker weer 4 dagen naar Werchter, waar het nog wel allemaal kan en het om de muziekbeleving draait. Mocht de lijn doorgetrokken worden van dit commercieel beleid i.c.m. de keuze voor steeds minder rock, Indie, alternatief en de echte live beleving en meer Top40 (vergankelijke, consumptieve bagger).. Dan heeft mijn laatste weekend Pinkpop plaatsgevonden. Blijf de reactie overigens zeer opmerkelijk vinden van de organisatoren, ze hebben tot voorkort volgehouden dat ze ruim tevreden waren met het verloop van de ticketverkoop.... In het verleden werd hier wel een eerlijkere mening over gedeeld door ome Jan.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Stiekem kan ik dan toch een kleine glimlach niet onderdrukken. Wat hebben deze twee heren (rob en Niek) het toch knap voor elkaar gekregen om een heel mooi festival de nek om te draaien met hun commerciële hebzuchtige instelling. Helemaal uitgemolken met allerlei poeha die niks, maar dan ook helemaal niks, toevoegt aan de ware festival beleving. Wilhelmina Skydeck, ja ik zie dat je decadent bent, dat heel graag wil tonen en totaal geen affiniteit hebt met muziekliefhebberij. Tuinterras, who cares..? €5,00 betalen voor een vaste gast plek op camping A, hoelang kwam je ook alwe... oh wacht dit is je eerste keer? Een echte "vaste" gast dus? Waar zijn alle leuke vriendengroepen (de sfeermakers) gebleven op camping A? Wat een uitsterfbeleid joh, geen partytenten meer op de camping en zelfs je deodorant bus wordt in beslag genomen. Enkel nog poppy headliners en totale creatieve armoede als het aankomt op de boekers. Het publiek wordt met het jaar steeds meer besmet met "the Dutch Disease" en daar ontbreekt ook vaak totaal aan oprechte interesse in de muziek/muzikanten... En toch ben ik er dit jaar weer bij, al is het maar één dag deze keer, na 17 jaar een vaste weekendgast te zijn geweest. Rob, Niek bedankt voor het verruimen van mijn zicht veld. Dankzij jullie gulzigheid weet ik ineens weer waarom festivals in Belgje zoveel leuker, beter en puurder zijn. Dus lekker 4 dagen naar Werchter, waar het nog wel allemaal kan en het om de muziekbeleving draait. Mocht de lijn doorgetrokken worden van dit commercieel beleid i.c.m. de keuze voor steeds minder rock, Indie, alternatief en de echte live beleving en meer Top40 (vergankelijke, consumptieve bagger).. Dan heeft mijn laatste weekend Pinkpop plaatsgevonden. Blijf de reactie overigens zeer opmerkelijk vinden van de organisatoren, ze hebben tot voorkort volgehouden dat ze ruim tevreden waren met het verloop van de ticketverkoop.... In het verleden werd hier wel een eerlijkere mening over gedeeld door ome Jan.
Enneh, welke dag ben je aanwezig?
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
472
178
Stiekem kan ik dan toch een kleine glimlach niet onderdrukken. Wat hebben deze twee heren (Rob en Niek) het toch knap voor elkaar gekregen om een heel mooi festival de nek om te draaien met hun commerciële hebzuchtige instelling. Helemaal uitgemolken met allerlei poeha die niks, maar dan ook helemaal niks, toevoegt aan de ware festival beleving. Wilhelmina Skydeck, ja ik zie dat je decadent bent, dat heel graag wil tonen en totaal geen affiniteit hebt met muziekliefhebberij. Tuinterras, who cares..? €5,00 betalen voor een vaste gast plek op camping A, hoelang kwam je ook alwe... oh wacht dit is je eerste keer? Een echte "vaste" gast dus? Waar zijn alle leuke vriendengroepen (de sfeermakers) gebleven op camping A? Wat een uitsterfbeleid joh, geen partytenten meer op de camping en zelfs je deodorant bus wordt in beslag genomen. Enkel nog poppy headliners en totale creatieve armoede als het aankomt op de boekers. Het publiek wordt met het jaar steeds meer besmet met "the Dutch Disease" en daar ontbreekt ook vaak totaal aan oprechte interesse in de muziek/muzikanten... En toch ben ik er dit jaar weer bij, al is het maar één dag deze keer, na 17 jaar een vaste weekendgast te zijn geweest. Rob, Niek bedankt voor het verruimen van mijn zicht veld. Dankzij jullie gulzigheid weet ik ineens weer waarom festivals in België zoveel leuker, beter en puurder zijn. Dus lekker weer 4 dagen naar Werchter, waar het nog wel allemaal kan en het om de muziekbeleving draait. Mocht de lijn doorgetrokken worden van dit commercieel beleid i.c.m. de keuze voor steeds minder rock, Indie, alternatief en de echte live beleving en meer Top40 (vergankelijke, consumptieve bagger).. Dan heeft mijn laatste weekend Pinkpop plaatsgevonden. Blijf de reactie overigens zeer opmerkelijk vinden van de organisatoren, ze hebben tot voorkort volgehouden dat ze ruim tevreden waren met het verloop van de ticketverkoop.... In het verleden werd hier wel een eerlijkere mening over gedeeld door ome Jan.
Laat je niet op de kop zitten..!
Begrijp het helemaal en mis ook de sfeermakers op camping A, wij gaan nog 1x vroeg om ons vaste plekje weer te krijgen... waarschijnlijk de laatste keer met z'n allen!
We gaan het gewoon weer proberen muziekinstallatie mee en pakken ze die weer af dan is het voor velen einde oefening, denk dat de line-up in ieder geval voor ons lang niet het ergste is maar idd wat jij beschrijft!
Dat speelt nu zo'n 2 a 3 jaar
Hoop dat ze ervan leren, want er word een bijzonder stukje van je afgenomen, het mooiste weekend van het jaar waar je naar uitziet en op terugkijkt!

Maaaarrrr... ik heb er zin in en wil er niet te negatief in gaan!
We maken er weer wat moois van want misschien komt er na 15 jaar wel een eind aan!

Donderdagochtend zullen wij weer voor de poort een lekker stukje muziek draaien tot dan 🤘😁
 
Laatst bewerkt:

Harmofiel

Playlistbediener
15 mei 2023
9
20
Laat je niet op de kop zitten..!
Begrijp het helemaal en mis ook de sfeermakers op camping A, wij gaan nog 1x vroeg om ons vaste plekje weer te krijgen... waarschijnlijk de laatste keer met z'n allen!
We gaan het gewoon weer proberen muziekinstallatie mee en pakken ze die weer af dan is het voor velen einde oefening, denk dat de line-up in ieder geval voor ons lang niet het ergste is maar idd wat jij beschrijft!
Dat speelt nu zo'n 2 a 3 jaar
Hoop dat ze ervan leren, want er word een bijzonder stukje van je afgenomen, het mooiste weekend van het jaar waar je naar uitziet en op terugkijkt!

Maaaarrrr... ik heb er zin in en wil er niet te negatief in gaan!
We maken er weer wat moois want misschien komt er na 15 jaar wel een eind aan!

Donderdagochtend zullen wij weer voor de poort een lekker stukje muziek draaien tot dan 🤘😁
Ik help jullie hopen dat er weer gewoon een fijne plek voor jullie is op A, maar aangezien de organisatie al zichzelf op de borst kloppend mededeelt dat alle "vaste gast plekken" voor A zijn uitverkocht.... Dit was juist wat een festival het festival maakt, de sfeer eromheen met het juiste publiek en de gemoedelijkheid. Niet de types die zichzelf overschattend maar wat graag laten zien dat zij in hun pantalon wel toegang hebben tot het Wilhelmina Skydeck... Even goed wens ik iedereen natuurlijk weer een mega gave, gezellige en sfeervolle editie en hoop ik stiekem gewoon op omstandigheden waaronder ik maar wat graag weer het hele weekend van de partij ben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en brutus257

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
477
402
Signeersessies
Vrijdag:
Tinlicker 17.00
Fleddy Melculy 18.45
Pommelien Thijs 20.00
Maneskin heeft albums met gesigneerde foto beschikbaar

Zaterdag:
Froukje 13.00
The Vices 16.00
Ploegendienst 19.30

Zondag:
TBA
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken