Best Kept Secret 2025

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Het begint langzaam een beetje genant te worden hoor. Hij heeft een tijd inderdaad vaker afgezegd wegens inmiddels bekende redenen. Daarna gewoon een mooie tour gedaan. Beetje zonde om hem telkens zo weg te zetten.
Het is inderdaad misschien een beetje een lullige opmerking van mijn kant, maar ik zou die angst wel hebben. Maar ik hoop voor hem dat hij nu inderdaad een meer duurzame manier van touren heeft gevonden. Wellicht dat een festivalzomer daar uberhaupt niet meer in past
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
371
526
Vampire Weekend lijkt me de meest logische; album tour is dan af en dan komen vaak de festival datas na een aantal maanden rust.

Wat me ook niet verbazen is als ze iemand als Chappell Roan boeken als headliner. Is erg groot onder de jeugd en nog steeds opkomend op dit moment(ze staat in september in de Melkweg Max maar dat was nog voor de grootste hype geboekt), 'arty'/intersant genoeg voor het BKS publiek(Carly Rea Jepsen taferelen wat een prima fit was) maar trekt ook erg veel jong publiek als dagjes mensen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Underworld inderdaad en die touren ieder jaar wel. Fred Again ofzo zou ook nog kunnen. Ik verwacht ook wel een Nick Cave tour, maar die kan ook best aan ons voorbij gaan. Björk zou ook ooit eens moeten, maar weet niet meer of dit een ideale match meer is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.439
Vampire Weekend lijkt me de meest logische; album tour is dan af en dan komen vaak de festival datas na een aantal maanden rust.

Wat me ook niet verbazen is als ze iemand als Chappell Roan boeken als headliner. Is erg groot onder de jeugd en nog steeds opkomend op dit moment(ze staat in september in de Melkweg Max maar dat was nog voor de grootste hype geboekt), 'arty'/intersant genoeg voor het BKS publiek(Carly Rea Jepsen taferelen wat een prima fit was) maar trekt ook erg veel jong publiek als dagjes mensen.
Vampire Weekend loopt via Mojo toch?

Ik zet mijn geld in op

Fontaines DC - King Gizzard - DJ act

Al mogen ze zeker verrassen met Sam Fender of toch Pulp.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Vampire Weekend lijkt me de meest logische; album tour is dan af en dan komen vaak de festival datas na een aantal maanden rust.

Wat me ook niet verbazen is als ze iemand als Chappell Roan boeken als headliner. Is erg groot onder de jeugd en nog steeds opkomend op dit moment(ze staat in september in de Melkweg Max maar dat was nog voor de grootste hype geboekt), 'arty'/intersant genoeg voor het BKS publiek(Carly Rea Jepsen taferelen wat een prima fit was) maar trekt ook erg veel jong publiek als dagjes mensen.
Die verkoop van hun AFAS concert verloopt wel minder succesvol dan ik van tevoren had ingeschat. Zouden ze die dan als headliner neer durven te zetten?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.669
1.998
Vampire Weekend heeft natuurlijk dit jaar al Primavera gedaan, dus grote kans dat ze volgend jaar pas rond DTRH of in augustus in Europa zijn.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.686
Er is nog geen teken dat de band snel weer iets gaat doen. Als ze dat doen gaan ze eerst een album maken en dan pas touren. Dus komend jaar is bijna uitgesloten.
En als ze al gaan touren dan zal dat waarschijnlijk eerst met eigen shows zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.439
Zou Tyler the Creator of Lorde ook goede headliners voor BKS zijn? Of past dat niet echt?
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
600
471
Bjork als Two afsluiter en daarna afsluiten met Fred again?🤪

Ik hoop op fontaines D.C., Nicolas Jaar en The Smile.

Als Beth Gibbons dan nog tourt mag ze natuurlijk ook niet ontbreken evenals Alan Sparhawk.

En Joost als Nederlandse braderie act:)
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela en noid

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Bjork als Two afsluiter en daarna afsluiten met Fred again?🤪

Ik hoop op fontaines D.C., Nicolas Jaar en The Smile.

Als Beth Gibbons dan nog tourt mag ze natuurlijk ook niet ontbreken evenals Alan Sparhawk.

En Joost als Nederlandse braderie act:)
Beth Gibbons was wel serieus fenomenaal in Vredenburg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.686
Als Beth Gibbons dan nog tourt mag ze natuurlijk ook niet ontbreken evenals Alan Sparhawk.

En Joost als Nederlandse braderie act:)
Hoewel PJ Harvey gisteren liet dat het wel degelijk kan, zo'n intieme set op BKS neerzetten, zie ik Beth Gibbons met deze show geen festivaltour doen. Maar hopelijk doet de tour bij haar het vuurtje weer ontbranden en besluit ze om toch weer eens wat met Portishead te gaan doen; die staan ook al jaren bovenaan het wensenlijstje van Primavera.

En ik vrees inderdaad dat na Goldband en DJVT volgend jaar Joost de volledige overbodige braderie-act van het jaar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Hoewel PJ Harvey gisteren liet dat het wel degelijk kan, zo'n intieme set op BKS neerzetten, zie ik Beth Gibbons met deze show geen festivaltour doen. Maar hopelijk doet de tour bij haar het vuurtje weer ontbranden en besluit ze om toch weer eens wat met Portishead te gaan doen; die staan ook al jaren bovenaan het wensenlijstje van Primavera.

En ik vrees inderdaad dat na Goldband en DJVT volgend jaar Joost de volledige overbodige braderie-act van het jaar is.
Ik ben heel benieuwd hoe het Beth verging op PS. PJ heeft nog de nodige stevige liedjes, dat heeft Gibbons niet waardoor het wel heel verstild wordt voor de TWO. Ik was zelf blij haar te zien in de setting van Vredenburg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Gebruikers die dit onderwerp bekijken