Best Kept Secret 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.777
6.523
Even verdiepen in de wet a.u.b. Alcohol is gewoon een harddrug, maar kun je overal gewoon krijgen. Soft drugs ook legaal overal te koop. T.a.v. harddrugs citeer ik de site politie.nl: "Harddrugs (XTC, cocaïne, heroïne etc.) bezitten, verhandelen, verkopen of maken is geheel verboden. Het is niet strafbaar om harddrugs te gebruiken." Dus jouw stelling klopt echt van geen kant.
Je weet wat hij bedoelt dus deze comment is totaal overbodig. Discussie was ook allang niet meer aan de gang.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.852
2.515
Dit jaar omgetoverd tot de Mooie Bieren Bar. Kon je mooie gesprekken met mooie mensen voeren. Althans. als je wat meer een mooi mensenmens dan ik bent.
Mijn gesprek (en enige ervaring met die bar) op de zaterdagavond was als volgt.

Ik: "Zullen we dan maar een Karmelietje pakken? Ze hebben niks beters."

De rest van de groep: "Ja dat zullen we dan maar doen."

Ik: "Vier Karmelietjes alsjeblieft"

De bar: "We zijn dicht"

Ik: "Oh, een minuut geleden nog niet"

De bar: "Tsja"
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
533
Mijn gesprek (en enige ervaring met die bar) op de zaterdagavond was als volgt.

Ik: "Zullen we dan maar een Karmelietje pakken? Ze hebben niks beters."

De rest van de groep: "Ja dat zullen we dan maar doen."

Ik: "Vier Karmelietjes alsjeblieft"

De bar: "We zijn dicht"

Ik: "Oh, een minuut geleden nog niet"

De bar: "Tsja"
Ik had pas geleden ineens trek in zo'n McDonald's breakfast muffin. Kon het alleen niet vinden op het bestelscherm. "Ja sorry meneer, die kunnen maar tot 11.30 besteld worden". "Oh, hoe laat is het nu dan". "11.30". Dat tot moet je kennelijk volstrekt letterlijk nemen. Tot zover de Mooie Bieren Bar en McDonald's.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
907
625
Voor zover ik begrepen heb: bij McDonald's moet voor het ontbijtmenu de grill op een lagere temperatuur staan dan voor de hamburgers. En in de tot in de puntjes geoptimaliseerde McDonald's keuken is het niet mogelijk een extra grill te plaatsen alleen maar voor het ontbijtmenu. Dus zodra de grill hoger is gezet, is het ook echt niet meer mogelijk om die McMuffins te bestellen, is geen onwil van de medewerkers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en Bram1617899554

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.852
3.842
Voor zover ik begrepen heb: bij McDonald's moet voor het ontbijtmenu de grill op een lagere temperatuur staan dan voor de hamburgers. En in de tot in de puntjes geoptimaliseerde McDonald's keuken is het niet mogelijk een extra grill te plaatsen alleen maar voor het ontbijtmenu. Dus zodra de grill hoger is gezet, is het ook echt niet meer mogelijk om die McMuffins te bestellen, is geen onwil van de medewerkers.
Dit is nou oprecht info waar ik van kan smullen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en selurxela

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
156
352
Ik ben het hele weekend niet op the Floor geweest, maar elke keer als ik er langs liep (vaak) keek ik even of hij er nog / weer stond. Meestal was dat zo. Het hele weekend. En als niet, dan lag hij volgens het interview in de Machine soms blijkbaar achter de booth zijn rugoefeningen te doen om het nog een beetje vol te houden. Wat een liefhebber, en wat een bikkel. Alle respect
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
533
Voor zover ik begrepen heb: bij McDonald's moet voor het ontbijtmenu de grill op een lagere temperatuur staan dan voor de hamburgers. En in de tot in de puntjes geoptimaliseerde McDonald's keuken is het niet mogelijk een extra grill te plaatsen alleen maar voor het ontbijtmenu. Dus zodra de grill hoger is gezet, is het ook echt niet meer mogelijk om die McMuffins te bestellen, is geen onwil van de medewerkers.
Ik moest er om lachen dat ze "tot 11.30" volstrekt letterlijk namen. Als ik er om 11.29 was geweest had ik gewoon nog kunnen bestellen.
En hoe doen ze het dan eigenlijk met hamburgers vóór 11.30 als ze daar geen aparte grill volr hebben?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
907
625
Ik moest er om lachen dat ze "tot 11.30" volstrekt letterlijk namen. Als ik er om 11.29 was geweest had ik gewoon nog kunnen bestellen.
En hoe doen ze het dan eigenlijk met hamburgers vóór 11.30 als ze daar geen aparte grill volr hebben?
Als ze die tot 11:30 verkopen is het toch niet heel raar dat die op dat moment uit het bestelmenu gaan? Ik kan vanaf 8 uur ook geen kaartje voor de film van 8 uur meer kopen op de website van de bioscoop.

Een McDonald's 'keuken' heeft meerdere grills, maar omdat er in de ochtend beduidend minder hamburgers worden verkocht wordt er eentje dus voor de McMuffins gebruikt.

Ik heb trouwens ook allerlei verhalen over bijvoorbeeld condooms in de ballenbak van de McDonald's, maar dat is voor een andere keer. :cool:
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.447
11.398
Wees blij het het Inbev niet is gelukt Bud er doorheen te pushen. Gegarandeerd dat ze dat hebben geprobeerd.
Oh god helemaal mee eens. Wat een kl*te bier is dat en we zien het opeens op veel meer plekken opduiken. Hele slechte ontwikkeling. We hebben zoveel goede pilsen uit NL en België, weg met die ranzige Amerikaanse meuk.
 
  • Winning
Waarderingen: Novis95, Brian en yumi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.414
2.539
Dit jaar omgetoverd tot de Mooie Bieren Bar. Kon je mooie gesprekken met mooie mensen voeren. Althans. als je wat meer een mooi mensenmens dan ik bent.
Ik zag daar toch vooral bieren die bij bijvoorbeeld TivoliVredenburg gewoon standaard op te tap zitten.
Misschien moet BKS volgend jaar ook de LGW?-route kiezen en een lokale brouwer een speciaal BKS-biertje laten brouwen?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.852
2.515
Ik zag daar toch vooral bieren die bij bijvoorbeeld TivoliVredenburg gewoon standaard op te tap zitten.
Misschien moet BKS volgend jaar ook de LGW?-route kiezen en een lokale brouwer een speciaal BKS-biertje laten brouwen?
Bij Tivoli hebben ze inderdaad precies hetzelfde standaard Ab InBev aanbod. Daar kun je nog wel een speciaal Kromme Haring biertje vinden en bij zalen als de EKKO, Helling etc. hebben ze nog een veel groter aanbod.

Zou fijn zijn als ze een samenwerking beginnen met iets als Frontaal. Maar dat zal Ab InBev wel tegenhouden.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp en Processierups

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
599
616
Muziekgieterij heeft in hun venue om en nabij de 80 bieren standaard op de kaart in de foyer. Laat hun gewoon iets regelen. Laat hun sowieso maar wat meer regelen trouwens, die venue in het bos was adembenemend mooi.
En graag wat meer reguliere optredens in plaats van sessies waarbij ze maar 20 minuten of zo spelen. Dan wordt het wat meer een volwaardig alternatief.
 
  • Leuk
Waarderingen: pixie6666

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
En graag wat meer reguliere optredens in plaats van sessies waarbij ze maar 20 minuten of zo spelen. Dan wordt het wat meer een volwaardig alternatief.
Ik denk dat die sessies ook een beetje van de artiest afhangen hoe lang ze spelen. Ali ging bijvoorbeeld vlotjes richting de 45 minuten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken