Filmtopic

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.154
807
Had zelf ook op de planning om naar Joker 2 te gaan, maar gaat er waarschijnlijk toch niet van komen. Nu ik alle recensies overal lees, ben ik daar gelukkig toch wat minder rouwig om. Komt wel een keer als ie ergens op streaming verschijnt.

Wel heb ik vorige week The Wild Robot gezien, echt wel een aanrader! Het verhaal is niet per se heel uniek, maar wel geweldig en hartverwarmend uitgevoerd en de stijl van animatie is prachtig. Awards voor beste animatie kunnen eigenlijk niet missen.

Komende 1,5 week tijd voor LIFF, kan niet wachten! Heb voor 11 films tickets gehaald, hopelijk gaat het lukken om die ook allemaal te kijken haha...
Dìdi
Look Back
A Real Pain
Flow
The Room Next Door
Bird
A Different Man
Sing Sing
Blitz
Conclave
The Outrun
Helaas op de openingsavond van LIFF al een planningsprobleem… 😞

Ik zou morgen om 19:30 naar A Real Pain gaan, maar mijn vrouw komt pas laat terug uit Duitsland voor werk, dus ben ik thuis bij de kids en niet in de bioscoopzaal… iemand interesse voor mijn kaartje? Hoef er niks voor te hebben, maar zou zonde zijn als ie niet gebruikt wordt.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
430
425
Voor iedereen die Joker 2 niet te pruimen vond, ik kan Emilia Perez 100% aanraden. Alles wat Joker had kunnen zijn maar niet was, en dan beter!
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Davidd

Support act
7 jul 2021
968
1.742
Afgelopen maanden zelf weer even wat classics gekeken welke ik nog nooit gezien had uit de IMDB top 250:
- Saving Private Ryan (7/10)
Goede film, had wat mij betreft iets korter gekund. En komt toch niet helemaal in de buurt van de serie Band of Brothers.

- HER (8/10)
Goed verhaal en ijzersterk acteer werk van Joaquin Phoenix.

- The Handmaiden (8/10)
Ook erg goede film. Moest er wel even inkomen maar het verhaal groeide steeds meer en werd er steeds meer ingezogen. En de film had echt een hele goede finale scene.

- Das leben der anderen (8,5/10)
Mooie film, ga zelf altijd erg goed op dit soort films in waargebeurde tijden.

- Prisoners (9/10)
Dit heeft alles wat voor mij een film goed kan maken. Spanning, duistere scenes, menselijke fouten/problemen.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
430
425
Afgelopen maanden zelf weer even wat classics gekeken welke ik nog nooit gezien had uit de IMDB top 250:
- Saving Private Ryan (7/10)
Goede film, had wat mij betreft iets korter gekund. En komt toch niet helemaal in de buurt van de serie Band of Brothers.

- HER (8/10)
Goed verhaal en ijzersterk acteer werk van Joaquin Phoenix.

- The Handmaiden (8/10)
Ook erg goede film. Moest er wel even inkomen maar het verhaal groeide steeds meer en werd er steeds meer ingezogen. En de film had echt een hele goede finale scene.

- Das leben der anderen (8,5/10)
Mooie film, ga zelf altijd erg goed op dit soort films in waargebeurde tijden.

- Prisoners (9/10)
Dit heeft alles wat voor mij een film goed kan maken. Spanning, duistere scenes, menselijke fouten/problemen.
The Handmaiden en Prisoners zijn echt geweldig. Vond de opzet van The Handmaiden echt nice.

HER staat toch niet in de 250? Kan me niet herinneren dat ik die tijdens coronatijd gezien heb haha
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
224
202
Afgelopen maanden zelf weer even wat classics gekeken welke ik nog nooit gezien had uit de IMDB top 250:
- Saving Private Ryan (7/10)
Goede film, had wat mij betreft iets korter gekund. En komt toch niet helemaal in de buurt van de serie Band of Brothers.

- HER (8/10)
Goed verhaal en ijzersterk acteer werk van Joaquin Phoenix.

- The Handmaiden (8/10)
Ook erg goede film. Moest er wel even inkomen maar het verhaal groeide steeds meer en werd er steeds meer ingezogen. En de film had echt een hele goede finale scene.

- Das leben der anderen (8,5/10)
Mooie film, ga zelf altijd erg goed op dit soort films in waargebeurde tijden.

- Prisoners (9/10)
Dit heeft alles wat voor mij een film goed kan maken. Spanning, duistere scenes, menselijke fouten/problemen.
Saving Private Ryan is voor mij ook een beter overrated, als je Band of Brothers hebt gezien al helemaal. Niks qua oorlogfilms of series komt daarvan in de buurt. HER is vooral goed acteerwerk, film zelf is niet echt mijn cup of tea. Prisoners is ook een meesterwerk, lastige film dat wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken