Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
944
1.501
Ik had idd nog een zondagticket voor @theblackmadness

Verder dus:
Weekendticket;
1. Pinkpop By MadMandra27
2. Baspop van Koekdoos
3. Pinkpop van Yannick

Dagticket
1. Zondagticket voor theblackmadness
2. Zaterdagticket voor Oasiss

@Martijn , thanks voor de organisatie!
Was weer leuk!
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.199
1.428
Mooi podium en vooral wat een Draft. Met heel veel emoties deze weer beleefd, daar doen we het uiteindelijk toch ook wel wat voor hé :ROFLMAO:

Naast een dagticket voor @Tinus101 zijn zondag heb ik ook een weekendticket voor de andere twee aangeschaft. Zo hebben deze met elkaar het mooie/grappige art-work van de affiche gemeen, chapeau. Verder heeft @theblackmadness elke dag wel enkele must-see’s weten te boeken met o.a. St. Vincent, Tool, Stormzy, Jack White, Shame en Michael Kiwanuka. Ook mooie alternatieven tijdens AC/DC, gelukkig maar 😂

Als gigafan van Fontaines DC kan ik niet anders dan combiticket kopen voor @Timmetje zijn Pinkpop, want ze staan zowaar als laatste op Noord. Daarnaast gedurfde, leuke headliners als Lady Gaga, Harry Styles en ook Bob Dylan. Harry vind ik wat onrealistisch, alsook Keane staat wel heel laag maar ik vind het nog net gebalanceerd genoeg en verdient zo dus een combi van mijnentwege 😇

Bedankt voor de organisatie @Martijn en tot een volgende Draft wellicht; kan het toch niet laten meestal... 🙈
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken