Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee het is inderdaad niet de ideale headliner. Maar dat gezegd hebbende vond ik die show op RW dit jaar gewoon echt heel goed. Een echte headlinewaardige show met veel hits en toffe solo's.
Ik denk in die zin dat je het als Pinkpopbezoeker slechter had kunnen treffen. Wat mij betreft liever Lenny dan twee van de drie headliners de afgelopen editie.
Ik lees dat zowel Arctic Monkey's en Mumford and Sons volgend jaar ook gaan touren. Missschien dat 1 van de 2 (of beiden) een optie zouden kunnen zijn?
Ik lees dat zowel Arctic Monkey's en Mumford and Sons volgend jaar ook gaan touren. Missschien dat 1 van de 2 (of beiden) een optie zouden kunnen zijn?
Ik zeg ja .
M&S en AM zeker ook welkom, M&S zou ook als Noord-afsluiter een mooie zijn. Lenny ook welkom, maakt me niet uit waar op het programma. Sting zou ik dan weer een beetje saai vinden.
Ben op zich geen echte fan van Sam Fender, maar heb 'm een keer live gezien en denk eigenlijk dat hij perfecte sub voor Pinkpop zou zijn. Was echt wel prima optreden.