Pinkpop 2025

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.618
2.761
IMG_0809.thumb.jpeg.2ff9336b9c75e65c78762bb58769fc11.jpeg
Er komt wat beweging in de aankondigingen?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.692
2.339
Er gaan denk ik redelijk wat festivals volgende week met dezelfde headliner komen. Ik hou het maar op Linkin Park voor Pinkpop NovaRock Rock Werchter Rock for People en nog wel wat meer....
Maar Novarock en RAR lossen wel op 2 verschillende data.
 
  • Thinking
Waarderingen: PJ

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.692
2.339
Herfstvakantie volgende week, dus ik verwacht dan niet snel aankondigingen.
Want een internationale act gaat wachten omdat de Benelux in vakantie is? Of is het zelfs niet alleen België? Heb er geen idee van of andere landen ook zo iets hebben als herfstvakantie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.636
7.614
Want een internationale act gaat wachten omdat de Benelux in vakantie is? Of is het zelfs niet alleen België? Heb er geen idee van of andere landen ook zo iets hebben als herfstvakantie.
Volgens mij kwam het vrijwel niet voor dat Pinkpop qua aankondigingen actief was in de herfstvakantie, maar ik kan me vergissen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.689
737
Mwa... Vind jullie ook wel wat overtrokken reageren. Lijkt net alsof ie een moord heeft gepleegd zoals jullie er met z'n allen als de kippen bij zijn om 'm aan te pakken. Soms kan je niet anders dan de logische weg te volgen (aka open deuren intrappen), dat wordt hier volgens mij nog wel eens vergeten. Tuurlijk kan je dan ook net zo goed niks zeggen, maar snap ergens wel dat je een vuurtje wil blijven aanwakkeren.

Aan de andere kant, in dit specifieke geval, durf ik wel te stellen dat ie meer zou kunnen zeggen. Daar hebben jullie wel gelijk in. De kunst is alleen om simpelweg zoveel te zeggen als maximaal nodig. Klein tipje van de sluier zou het dan ook al een stuk geloofwaardiger maken (en dan zien we wel verder na de echte aankondiging of we 'm verder geloven of niet).

Oh, en P.S: je mag me als baken van vertrouwen wel een berichtje sturen natuurlijk @Festivalgek, als je m'n reputatie een beetje kent.
Denk dat ie een geheimhouding heeft. Als er daadwerkelijk gelekt wordt dan kunnen ze nagaan dat hij het is. Of iets in die trant. Gaat natuurlijk wel om heel veel geld en ik kan me voorstellen dat je dan niet het risico wil nemen. Dus..chill.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken