Pinkpop 2025

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.191
2.167
Als we een lijstje zouden maken met potentiële headliners waar komen we dan nu op uit??
Dan komen we toch niet veel verder dan Justin Timberlake Linkin Park en Green day en heel misschien behoort een Billie Eilish ook tot de mogelijkheden? Of vergeet ik er nu wat?
 

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
23
11
Als we een lijstje zouden maken met potentiële headliners waar komen we dan nu op uit??
Dan komen we toch niet veel verder dan Justin Timberlake Linkin Park en Green day en heel misschien behoort een Billie Eilish ook tot de mogelijkheden? Of vergeet ik er nu wat?
Ik denk dat weleens kan kloppen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.964
5.516
Als we een lijstje zouden maken met potentiële headliners waar komen we dan nu op uit??
Dan komen we toch niet veel verder dan Justin Timberlake Linkin Park en Green day en heel misschien behoort een Billie Eilish ook tot de mogelijkheden? Of vergeet ik er nu wat?
Olivia Rodrigo?
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
169
127
Als we een lijstje zouden maken met potentiële headliners waar komen we dan nu op uit??
Dan komen we toch niet veel verder dan Justin Timberlake Linkin Park en Green day en heel misschien behoort een Billie Eilish ook tot de mogelijkheden? Of vergeet ik er nu wat?
Got to be a chance of Olivia Rodrigo too.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.191
2.167
Olivia Rodrigo?
Ja die ook inderdaad. Verder weinig nieuws. En dan zijn The Cure en FF ( toch niet de minste) afgevallen.
Verder wat kleine geruchten over een wel aannemelijke tour van de Rolling Stones volgend jaar in Europa maar daarbuiten is het volgens mij (nog) behoorlijk stil.....
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
985
437
Op dit moment zijn er gewoon nog amper grote Europese festivals gekomen met namen dus ja dan kan je alleen maar komen met die paar namen die of aangegeven hebben dat ze gaan touren of dat er al een paar festivals staan.
Kom nu inderdaad maar op linkin park, Justin Timberlake, Olivia Rodrigo en Green Day maar het kan niet zo dat elke festival het met deze 4 moet doen haha
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.191
2.167
Dus met andere woorden:
Linkin Park
Olivia Rodrigo
Justin Timberlake
Green Day
Billie Eilish
RS
En dan de opmerking hierbij dat de eerste 3 het meest voor de hand liggen.
Aanvullingen zijn welkom 👍
 

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
169
127
Dus met andere woorden:
Linkin Park
Olivia Rodrigo
Justin Timberlake
Green Day
Billie Eilish
RS
En dan de opmerking hierbij dat de eerste 3 het meest voor de hand liggen.
Aanvullingen zijn welkom 👍
Maybe FredAgain, 21 Pilots, Blink 182, Oscar + The Wolf (no idea how big they are tbf)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.191
2.167
Maybe FredAgain, 21 Pilots, Blink 182, Oscar + The Wolf (no idea how big they are tbf)
21 Pilots play the Ziggo Dome in april so i doubt they will be back in june..
The others will not headline, some.good subs, but no headliners for a festival like PP i think...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
985
437
21 Pilots play the Ziggo Dome in april so i doubt they will be back in june..
The others will not headline, some.good subs, but no headliners for a festival like PP i think...
Fred again... was toch ergens in een interview genoemd als de toekomstige headliner voor pinkpop. Zie ze hem nog best ergens neerzetten met dan een grote naam onder hem. Fred again verkoopt gewoon heel veel en dan kijk ik er alleen subjectief naar
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Oasiss

Sisco1481

Randprogramma
14 jul 2024
169
127
21 Pilots play the Ziggo Dome in april so i doubt they will be back in june..
The others will not headline, some.good subs, but no headliners for a festival like PP i think...
Thanks. I’ve no real idea on sizes out of the U.K. always blows my mind how different some are perceived
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.619
7.606
Als we een lijstje zouden maken met potentiële headliners waar komen we dan nu op uit??
Dan komen we toch niet veel verder dan Justin Timberlake Linkin Park en Green day en heel misschien behoort een Billie Eilish ook tot de mogelijkheden? Of vergeet ik er nu wat?
Vergeet Olivia Rodrigo niet! En Fred Again is ook een optie om te headlinen.

Eilish zal wel niet met drie Ziggo's.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.191
2.167
Vergeet Olivia Rodrigo niet! En Fred Again is ook een optie om te headlinen.

Eilish zal wel niet met drie Ziggo's.
Ik onderschat hier Fred Again merk ik...
Zag die toch meer als sub...
En mbt Eilish dacht ik in het verleden ook van Pearl Jam maar die deden dat ook al waren het er maar 2. Desondanks kwam ik al tegen dat de gaten in het tourschema van Eilish erg bewust is gedaan om rust te pakken. Als tegenbericht heeft volgens mij jimmywe gezegd in het RW topic dat we haar (nog) niet moesten afschrijven.....
Olivia al genoemd ondertussen 👌
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.964
5.516
Fred Again zou ik wel erg tof vinden. Dan met Linkin Park en Olivia. Rodrigo en ik zou dik tevreden zijn.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.191
2.167
Maar zou je iemand die dit jaar op Lowlands stond (headliner?) Het jaar erop op PP programmeren als headliner??
Dat komt toch wel bijna nooit voor.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
358
340
Fred again... was toch ergens in een interview genoemd als de toekomstige headliner voor pinkpop. Zie ze hem nog best ergens neerzetten met dan een grote naam onder hem. Fred again verkoopt gewoon heel veel en dan kijk ik er alleen subjectief naar
De Fred hype is wel weer een beetje gaan liggen naar mijn gevoel. Heeft nu ook 2x Lowlands, dtrh en 2x ziggo gedaan in een hele korte tijd. Daarnaast worden die nieuwe nummers niet mega goed ontvangen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jeff250381

Gebruikers die dit onderwerp bekijken